quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nalbandian vernedert Hewitt: 3-6 6-4 3-6 7-6 9-7.
hahaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:12 schreef Norrage het volgende:
moest even weg tijdens de belangrijkste fase
MPs gemist door Hewitt
![]()
![]()
![]()
![]()
Kut Nalby
Vervelende gebaartjes, veel pushen en vooral omdat Nalby een koning is.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:13 schreef Pino112 het volgende:
Waarom is iedereen hier anti-Hewitt?.
Hewitt
Persoonlijkheden op de tour heb je nodig! Nalby is een koning ja maar keizer Hewitt maakte deze wedstrijdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:16 schreef luckass het volgende:
[..]
Vervelende gebaartjes, veel pushen en vooral omdat Nalby een koning is.
Derde ronde exit tegen Ferrer denk ik.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Persoonlijkheden op de tour heb je nodig! Nalby is een koning ja maar keizer Hewitt maakte deze wedstrijd![]()
En ik ben nu aan het huilen
Dat Nalby nu maar godverdomme de kwartfinale tegen Rafa haalt...Maar die zal wel weer hard falen
Dat wordt nu dus overduidelijk een 2-1.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:19 schreef luckass het volgende:
[..]
Derde ronde exit tegen Ferrer denk ik.
Simon heeft gewoon een 2-0 H2H tegen Federer.
Ben ook wel blij met Hewitt op de Tour hoor, dat maakt zo'n wedstrijd toch speciaal, dat zeker.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Persoonlijkheden op de tour heb je nodig! Nalby is een koning ja maar keizer Hewitt maakte deze wedstrijd![]()
En ik ben nu aan het huilen
Dat Nalby nu maar godverdomme de kwartfinale tegen Rafa haalt...Maar die zal wel weer hard falen
Hmm mss moet ik Simon dan maar nemen voor de XL.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:19 schreef luckass het volgende:
[..]
Daarom hoopte ik ook dat Murray een waardige opvolger ging worden van Hewitt...maar vergeleken met koning Hewitt is Murray maar een sissie met nogal debiele gebaartjes die bovendien nogal lelijk is. Bij Hewitt ziet het er ook echt imponerend en goed uitgevoerd uitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ben ook wel blij met Hewitt op de Tour hoor, dat maakt zo'n wedstrijd toch speciaal, dat zeker.
Siemerink heeft toch ook een positieve h2h?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:19 schreef luckass het volgende:
[..]
Derde ronde exit tegen Ferrer denk ik.
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Siemerink heeft toch ook een positieve h2h?
toen was federer 17!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:36 schreef franklop het volgende:
http://www.atpworldtour.c(...)px?pId=S381&oId=F324
Naar mannetje als iets hem tegenzit, arrogant, gedraagt zich als een klein kind en heeft racistische neigingen, vooral vroeger. En vooral die rotkop van hem.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:13 schreef Pino112 het volgende:
Waarom is iedereen hier anti-Hewitt?.
Hewitt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |