Ik vond anders dat ik het vrij aardig deedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Selectief quoten is een vak. Dat kun je beter aan de pro's overlaten.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:27 schreef STING het volgende:
[..]NSFA bedoel jeSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:27 schreef STING het volgende:
[..]Dat je dat plaatje post zegt mij dat je zelf de blauwe wafels nog niet hebt bekekenSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoals ik vanochtend al zei jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
Dat je dat plaatje post zegt mij dat je zelf de blauwe wafels nog niet hebt bekeken
ik zou hem in een spoiler kunnen zetten maar dan moet ik eerst zelf naar zo een foto googlen... ik weiger datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:32 schreef CherryLips het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, ik werd net al voor snoezige kitten uitgemaakt... Ik denk niet dat ik nog veel meer kan verpestenquote:
Je was gisteren nog aan het purren naar mequote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ach, ik werd net al voor snoezige kitten uitgemaakt... Ik denk niet dat ik nog veel meer kan verpesten
Dat doe ik bij jou toch altijd?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je was gisteren nog aan het purren naar me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |