Zaterdag vrees ik het ergstequote:
quote:
nee VGA, en die heeft er 15 als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die van monitors. 9-pins heet die geloof ik?
Ik hoop dat ze niet weet waar de PChooftstraat isquote:
anders wil ik het wel even uitleggen hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze niet weet waar de PChooftstraat is.
Helemaal correct!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
nee VGA, en die heeft er 15 als ik me niet vergis
Kalverstraat is meer mijn dingquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze niet weet waar de PChooftstraat is.
Wat ben je toch aardig bezigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
anders wil ik het wel even uitleggen hoor
Dan heb ik nog hoop te kunnen eten de rest van de maandquote:
Ach, who needs foodquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan heb ik nog hoop te kunnen eten de rest van de maand.
Goed punt, ik had bier moeten gebruiken als argument natuurlijkquote:
Ik ben toevallig een laptop verkoop klaar aan het maken en moet wachten het os geladen is dus ben ze maar ff gaan tellen op de laptopquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
top, ik was te lui om er een kabeltje bij te pakken...
En waarom doe je het niet?quote:
Dat salaria zou ik ook wel willen hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:00 schreef El_Matador het volgende:
Dear Mr. Torero,
My name is Klara Bukovszky and I am working as an Expatriate Recruitment Representative for Saudi Aramco.
While searching for qualified Oil & Gas Professionals for our current vacancies I found your details and contact details via Rigzone. Impressed by your skills and experience, I would like to invite you to apply for Saudi Aramcos Exploration vacancies.
All positions will be based in Saudi Arabia and if your application is successful these are some of the outstanding benefits you would receive:
Highly competitive Base Salary
Contract until retirement age in Saudi Arabia
Standard Overbase to supplement your Base Salary
Subsidized Housing
Full relocation services
Education assistance program for your dependents if you are a family status employee.
Annual Benefits Supplement
Repatriation Allowance
Specified location allowance
Overtime shift premium
Medical Coverage
Severance Award
Personal Effects Shipment
Niet dat ik het doe, maar voel me wel vereerd... Salaris ligt rond de 20.000 euro netto per maand geloof ik...![]()
Voor een paar jaar? FF cashen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:00 schreef El_Matador het volgende:
[i][
Niet dat ik het doe, maar voel me wel vereerd... Salaris ligt rond de 20.000 euro netto per maand geloof ik...![]()
Dat ik je dat aandoequote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:59 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik ben toevallig een laptop verkoop klaar aan het maken en moet wachten het os geladen is dus ben ze maar ff gaan tellen op de laptop
Geld interesseert me niet, Peu...quote:
Heerlijk toch, niksen op het werkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:03 schreef Spirit82 het volgende:
Manager is er heul niet en dat wist ik ook gewoon
Dus gewoon doorniksen dan maar
Espresso, dubbel aub, neem zelf ook wat.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:03 schreef Spirit82 het volgende:
Manager is er heul niet en dat wist ik ook gewoon
Dus gewoon doorniksen dan maar
Nee dank je. Ik weet al dat je lelijk bent.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:03 schreef Kreator het volgende:
Spirit? Zullen we zo foto's gaan uitwisselen?
lol, zie andere postquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:03 schreef cafpow het volgende:
[..]
Precies, zie je wel dat je niet altijd even aardig bent
In Colombia kan ik ook aardig verdienen, dat lijkt me ietsjes beter...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
Doe het dan iig voor een jaartje oid... ff lekker cashen
Wat heeft een kermis er nou meequote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ga jij ff van een koude kermis thuis komen
No thanks, ik zit aan de colaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Espresso, dubbel aub, neem zelf ook wat..
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik weet al dat je lelijk bent.
Daar heb je wel weer een punt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geld interesseert me niet, Peu...
Je dacht toch niet dat ik mijn levensstijl zou opgeven voor wat euro's? No way...
EN geld EN goed leven, prima. Maar dit is gewoon een dikbetaalde gevangenis. Thanks, but no thanks...
Maar soort zoekt toch soort?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Lopen is goed voor me, klopt, ik voorzie echter al een marathonquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
No thanks, ik zit aan de cola![]()
Lopen is goed voor je! Huphup!
Ik heb dus nog steeds geen idee wie jij bent, je beweerd mij wel gezien te hebbenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult! Je stelde het zelf voorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lopen is goed voor me, klopt, ik voorzie echter al een marathon.
Gaafquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb dus nog steeds geen idee wie jij bent, je beweerd mij wel gezien te hebben
ja, wil niet zeggen dat ik er niet over mag mekkeren, das deel van de sportquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult! Je stelde het zelf voor
Euhm.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:04 schreef cafpow het volgende:
[..]
Wat heeft een kermis er nou mee
Te maken :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |