Dit heb ik ook. Weeg ongeveer 75 kilo, ben zo'n 1.79 lang en 19 jaar. Weet van mezelf dat ik redelijk gespierd ben, maar denk dat dit gaat veranderen als ik wat ouder word. Ik eet veel, snack de hele dag door en drink aardig wat bier. Toch kom ik geen gram vet aan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daarin vergist. Sommige mensen kunnen echt eten wat ze willen zonder een gram aan te komen. En ik behoorde tot die groep.
Bij mij begon het te veranderen op mijn 25ste. en 75kg met jouw lengte is niets mis mee ik bedoelde meer de mensen van 1.80 die in de 60 kg wegen.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:00 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Dit heb ik ook. Weeg ongeveer 75 kilo, ben zo'n 1.79 lang en 19 jaar. Weet van mezelf dat ik redelijk gespierd ben, maar denk dat dit gaat veranderen als ik wat ouder word. Ik eet veel, snack de hele dag door en drink aardig wat bier. Toch kom ik geen gram vet aan.
Waar woon je? Als je met mij op stap gaat wordt je eerste keus.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:06 schreef Witbaard het volgende:
Toch stoor ik me de laatste tijd een beetje aan de hoeveelheid aandacht die hij krijgt. Dit heeft totaal niets met jaloezie te maken, ik gun hem het allerbeste natuurlijk. Toch vind ik het vervelend dat als we met z'n tweeën op stap gaan, ik altijd een soort tweede keus ben van letterlijk elke vrouw (nieuwe/oude/bekende vriendinnen/vrouwen) in wat voor manier dan ook. Of het nou praten, neuken, of troost aanbieden is.
Ik weeg 68 kg met 178/179 cm, maar ik heb dan slechts een vetpercentage van 13/14% (V figuur)quote:Op zondag 23 januari 2011 18:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Bij mij begon het te veranderen op mijn 25ste. en 75kg met jouw lengte is niets mis mee ik bedoelde meer de mensen van 1.80 die in de 60 kg wegen.
Waar woon je zelf dan? (stad of in buurt van.. )quote:Op zondag 23 januari 2011 21:11 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Waar woon je? Als je met mij op stap gaat wordt je eerste keus.
Als jij ook maar engszins op die gast in jouw u.i. lijkt. En als ik dan jouw was zou ik echt half vrouwelijk Purmerend versieren jong en oud.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:22 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik weeg 68 kg met 178/179 cm, maar ik heb dan slechts een vetpercentage van 13/14% (V figuur)
Hij is alleen minstens zo'n faalhaas als jij, afgaande op zijn topics.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als jij ook maar engszins op die gast in jouw u.i. lijkt. En als ik dan jouw was zou ik echt half vrouwelijk Purmerend versieren jong en oud.
Alleen de leuke dan he, geen omas en ouder dan 16 uiteraard
Of je hebt een snelle vetverbranding. Denk je dat er voor elke lichamelijke eigenschap wel variatie bij mensen is, behalve voor vetverbranding?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef bascross het volgende:
[..]
Je eet dus nog steeds te weinig.
Zo simpel is het gewoon. Je wilt aankomen, maar het lukt niet. Wat zou er aan de hand zijn? Je hebt een ziekte(erg onwaarschijnlijk) of je eet te weinig.
Onzin, als je structueel te VEEL eet word je dik. Maakt geen reet uit of het spruitjes of hamburgers zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij is alleen minstens zo'n faalhaas als jij, afgaande op zijn topics.
[..]
Of je hebt een snelle vetverbranding. Denk je dat er voor elke lichamelijke eigenschap wel variatie bij mensen is, behalve voor vetverbranding?
En wat zou dan de oplossing zijn? Misschien meer eten?quote:Op maandag 24 januari 2011 02:06 schreef Adames het volgende:
Of je hebt een snelle vetverbranding. Denk je dat er voor elke lichamelijke eigenschap wel variatie bij mensen is, behalve voor vetverbranding?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |