abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 januari 2011 @ 13:43:52 #101
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_91609790
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 04:44 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Voor zo'n lichaam moet je ook naar de sportschool gaan, of anders dumbbells komen. Maar waarom is het geen fail om thuis op te drukken en crunchen om een mooi lichaam te krijgen, maar wel fail om in een sportschool bankdrukken en crunchen en een mooi lichaam te krijgen?

Weet je wat ik faal vind? Mannen die jaloers zijn op gespierde mannen en hun daardoor gaan afkraken. Als je zelf weet dat je geen mooie lichaam nodig hebt om een vrouw te fixen, dan hoef je toch niet allerlei argumenten te bedenken om fitnessers af te kraken?

Kijk, ik heb vroeger VWO gedaan en ik doe nu HBO studie en het gaat goed. Ik heb een goede algemene kennis, vind ik zelf. Veel vrienden, heel sociaal, mensen vinden mij IRL eerder aardig en chill dan onaangenaam. Toch zit ik drie tot vijf weken in de sportschool.

Ik heb vroeger veel aan breakdancen en vechtsport gedaan. Nu ga ik gewoon fitnessen na school of etenstijd. Waarom?

1. Het is gezond. Er is vrijwel geen nadeel in krachttrainingen en fitness in het algemeen. Je wordt sterker, je testosterone gehalte stijgt, je krijgt een betere conditie, enz.
2. Het is goed voor je psyche. Je gaat rationeler nadenken, je gaat beter concentreren, je voelt je mentaal beter en meer fit.
3. Het geeft je energie. Als je drie keer per week sport, heb je gewoon die hele week meer energie voor alle andere taken.
4. Het is leuk.
5. Je leert mensen kennen, nieuwe vrienden en nieuwe meisjes die een potentiele date is. Ik heb al en leuke date gehad met een meisje die ik in een sportschool heb ontmoet.
6. Je gaat er beter uitzien. Geloof het of niet, gespierd zijn (en dan heb ik het over een Usher of Brad Pitt lichaam) werkt alleen maar in je voordeel. Voor ik serieus sportte, kreeg ik wel aandacht van meisjes. Nu dat ik gespierder ben, krijg ik veel meer aandacht. En nee, dat was niet eens zo belangrijk voor mij. Maar om te zeggen dat het nutteloos is en dat als je gewoon zelfvertrouwen uitstraalt het je net zo goed of beter gaat lukken... nee. Vroeger moest ik een beetje moeite doen als ik aandacht wilde van een meisje. Nu komen ze naar mij.

Niet dat ik zeg dat iedereen HOEF te sporten, als je niet wil dan moet je dat vooral niet doen. Maar ik zie niet waarom fokkers hier heel stoer gaan zeggen dat sporten fail is. Leven jullie in een omgekeerde wereld of zoiets?
Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt, want ben het helemaal met je eens. Ik train zelf ook redelijk fanatiek. ^O^

Ik vind ''sniper'' echter totaal niet gespierd, vandaar dat ik zei dat hij waarschijnlijk thuis alleen wat opdrukt.
Bedankt Hans.
pi_91609933
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dat is puur jaloezie.
Op zijn maat of op de meisjes?
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  donderdag 20 januari 2011 @ 13:50:54 #103
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_91610147
Het is hij of jij Hassan. Jeweeds wat je te doen staat.
J. <3
pi_91610281
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 13:43 schreef bascross het volgende:

[..]

Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt, want ben het helemaal met je eens. Ik train zelf ook redelijk fanatiek. ^O^

Ik vind ''sniper'' echter totaal niet gespierd, vandaar dat ik zei dat hij waarschijnlijk thuis alleen wat opdrukt.
Totaal niet gespierd :') Vind zelf juist dat hij goede proporties heeft, zulke armen kom je ook lang niet bij iedereen tegen. Ben benieuwd wat jij dan wel gespierd vindt. Veel gespierder als die sniper zou ik juist een beetje triest vinden, zo'n opgepompt lichaam.
Why stay small, if you can grow big..
  donderdag 20 januari 2011 @ 13:56:35 #105
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_91610427
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 13:53 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Totaal niet gespierd :') Vind zelf juist dat hij goede proporties heeft, zulke armen kom je ook lang niet bij iedereen tegen. Ben benieuwd wat jij dan wel gespierd vindt. Veel gespierder als die sniper zou ik juist een beetje triest vinden, zo'n opgepompt lichaam.
Bedankt Hans.
  donderdag 20 januari 2011 @ 14:29:46 #106
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_91612029
hij is dan misschien geen kleerkast, maar totaal niet gespierd??

Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  donderdag 20 januari 2011 @ 14:48:31 #107
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_91612897
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 13:43 schreef bascross het volgende:

[..]

Oh, sorry daarvoor heb niet echt alles gelezen. Ik wilde gewoon in discussie gaan met de mensen die zeggen dat fitnessen kansloos is. :P
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 20 januari 2011 @ 14:51:18 #108
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_91613002
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 14:48 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Oh, sorry daarvoor heb niet echt alles gelezen. Ik wilde gewoon in discussie gaan met de mensen die zeggen dat fitnessen kansloos is. :P
ok fitnessen is kansloos

brand los

overigens train ik ook fanatiek :')
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_91613643
Fitness is misschien een beetje "kansloos" doordat je vaak maar gefocust bent op één ding: spieren kweken/groter en sterker worden. Ben zelf meer voorstander van wat zwaardere sporten waarbij je ook effect bereikt (betere conditie en meer spiermassa) maar ook wat vaardigheden kan opdoen.

Zwemmen bijvoorbeeld.
  donderdag 20 januari 2011 @ 15:08:55 #110
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_91613731
Van zwemmen word je inderdaad fucking buff!
Bedankt Hans.
pi_91613871
quote:
10s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:08 schreef bascross het volgende:
Van zwemmen word je inderdaad fucking buff!
Kijk, dat bedoel ik nou. Voor jou voldoet zwemmen niet omdat je dan niet genoeg spiermassa kan krijgen (ik ga er even vanuit dat je reactie sarcastisch is). Dus lijkt het alsof je bij de sportschool komt puur voor het eerste wat het dus naar mijn mening wat treurig maakt.

Helaas kunnen de meeste mensen dat niet, vandaar dat mensen veel proteine/eiwit shakes gebruiken, weightgainers en dat soort zooi.

[ Bericht 3% gewijzigd door D.D.W. op 20-01-2011 15:17:41 ]
pi_91614324
Leg je lul op tafel TS, misschien dat de vrouwen opeens meer aandacht voor je hebben :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 20 januari 2011 @ 15:29:11 #113
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_91614543
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:12 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Kijk, dat bedoel ik nou. Voor jou voldoet zwemmen niet omdat je dan niet genoeg spiermassa kan krijgen (ik ga er even vanuit dat je reactie sarcastisch is). Dus lijkt het alsof je bij de sportschool komt puur voor het eerste wat het dus naar mijn mening wat treurig maakt.

Helaas kunnen de meeste mensen dat niet, vandaar dat mensen veel proteine/eiwit shakes gebruiken, weightgainers en dat soort zooi.
Ik train inderdaad voor spiermassa, maar je krijgt er ook een betere conditie van. Ik snap alleen niet goed wat er mis is met het feit dat ik meer spiermassa wil? Ik vind dat mooi, jij niet. Prima.
Bedankt Hans.
pi_91615504
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:29 schreef bascross het volgende:

[..]

Ik train inderdaad voor spiermassa, maar je krijgt er ook een betere conditie van. Ik snap alleen niet goed wat er mis is met het feit dat ik meer spiermassa wil? Ik vind dat mooi, jij niet. Prima.
Er is ook niks mis mee, ik probeer alleen een verklaring te vinden voor hetgeen sommige misschien vinden dat fitness wat treurig is. Ik denk dus zelf doordat dat komt doordat je de veelzijdigheid mist die je bij een (team)sport (wellicht) wel hebt. Maargoed, je zult ook genoeg mensen hebben die het kansloos vinden doordat zij zelf een lelijk lichaam hebben en jaloers zijn op mensen die dat wel hebben.
  donderdag 20 januari 2011 @ 17:08:07 #115
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_91619267
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:50 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Er is ook niks mis mee, ik probeer alleen een verklaring te vinden voor hetgeen sommige misschien vinden dat fitness wat treurig is. Ik denk dus zelf doordat dat komt doordat je de veelzijdigheid mist die je bij een (team)sport (wellicht) wel hebt. Maargoed, je zult ook genoeg mensen hebben die het kansloos vinden doordat zij zelf een lelijk lichaam hebben en jaloers zijn op mensen die dat wel hebben.
Ik zal mijn eigen kijk op de zaak nog eens uitleggen. Er is niets mis mee, ik vind het alleen treurig. De treurigheid zit vooral in de motivatie om het te gaan doen: groter/'mooier' worden. Daar komt nog bij dat de manier waarop fantasieloos is en niet gericht op het verkrijgen van enige vaardigheid. Dat maakt het zeer doeltreffend, wat de nadruk nog weer eens legt op de motivatie.
Het is imo dus puur een fysieke uitdrukking van ijdelheid. Dát maakt het -let wel: in mijn ogen- in en in treurig. Net zoals ik vrouwen die alleen maar "winkelen" als hobby hebben, ook treurig vind. Zelfde principe, andere 'tak van sport'.

Ik blijf er ook bij: het zijn vaak niet de meest inspirerende figuren die hun tijd en energie steken in het groter worden om het groter worden. Platte bazen, om het zo maar te zeggen. De referentie naar die gast uit Oh Oh Cherso is heel treffend, wat dat betreft.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  donderdag 20 januari 2011 @ 17:10:29 #116
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_91619378
TS is heimelijk verliefd op zijn maat
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 20 januari 2011 @ 17:18:35 #117
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_91619772
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 17:08 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Ik zal mijn eigen kijk op de zaak nog eens uitleggen. Er is niets mis mee, ik vind het alleen treurig. De treurigheid zit vooral in de motivatie om het te gaan doen: groter/'mooier' worden. Daar komt nog bij dat de manier waarop fantasieloos is en niet gericht op het verkrijgen van enige vaardigheid. Dat maakt het zeer doeltreffend, wat de nadruk nog weer eens legt op de motivatie.
Het is imo dus puur een fysieke uitdrukking van ijdelheid. Dát maakt het -let wel: in mijn ogen- in en in treurig. Net zoals ik vrouwen die alleen maar "winkelen" als hobby hebben, ook treurig vind. Zelfde principe, andere 'tak van sport'.

Ik blijf er ook bij: het zijn vaak niet de meest inspirerende figuren die hun tijd en energie steken in het groter worden om het groter worden. Platte bazen, om het zo maar te zeggen. De referentie naar die gast uit Oh Oh Cherso is heel treffend, wat dat betreft.
Tja, dan is je haar verven ook treurig, duurdere kleding dan Zeeman ook, sieraden dragen ook e.d.
Natuurlijk heb je oppervlakkige types die zichzelf grenzeloos oppompen en daar trots op zijn, maar er is ook een zeer grote middencategorie.
Ik heb geen signature.
  donderdag 20 januari 2011 @ 17:22:11 #118
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_91619929
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 17:18 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

Tja, dan is je haar verven ook treurig, duurdere kleding dan Zeeman ook, sieraden dragen ook e.d.
Natuurlijk heb je oppervlakkige types die zichzelf grenzeloos oppompen en daar trots op zijn, maar er is ook een zeer grote middencategorie.
Dat durf ik dus te betwijfelen. Een groot deel van de gasten die daar naar toe gaan doen het om groter te worden. De meeste mensen die wat aan hun conditie willen doen gaan hardlopen.

Ik vind je vergelijking met haar verven en kleding dan wel weer mooi, en tot op zekere hoogte is dat ook treurig. Wel minder, want geld speelt daar ook nog een rol.. Interessant om even over door te denken iig.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_91620334
Het is jaloezie, maar er bestaat afgunst en 'dat wil ik ook hebben'-jaloezie.

Het 2e is gewoon gezond, mits met mate.
pi_91620449
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 14:29 schreef Waaghals het volgende:
hij is dan misschien geen kleerkast, maar totaal niet gespierd??

[ afbeelding ]
Dat hoofd ziet er echt groot uit voor zo'n lichaam.
  donderdag 20 januari 2011 @ 17:38:02 #121
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_91620632
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 17:33 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Dat hoofd ziet er echt groot uit voor zo'n lichaam.
Andere gezichtsuitdrukking, ander kapsel, en geen bril en het zal er meteen een stuk beter uit zien.
De compositie doet veel. Zijn lichaam, zijn buik zeker, is best goed getrained.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_91620744
Zijn deltoids mogen wel wat groter.
  donderdag 20 januari 2011 @ 17:43:50 #123
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_91620845
Oh er mag aan gewerkt worden, maar er zijn nerds met een beschamender lichaam :P
pi_91620979
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 17:43 schreef Frag_adder het volgende:
Oh er mag aan gewerkt worden, maar er zijn nerds met een beschamender lichaam :P
Dit is ook geen nerd..dit is gewoon zon mager model.

Mijn armen zijn gespierder dan die van die jongen :') dat wil je toch niet.
  donderdag 20 januari 2011 @ 17:50:20 #125
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_91621091
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 17:47 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Dit is ook geen nerd..dit is gewoon zon mager model.

Mijn armen zijn gespierder dan die van die jongen :') dat wil je toch niet.
Ik wil sowieso geen jongen :P
Maar ik snap je punt hoor. Ach mijn armen zijn ook niet mega breed maar een stuk gespierder dan die van hem.

Voordeel is wel, als je zo iemand als maat hebt, dan lijkt vrijwel elke man breed naast hem O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')