En dan is het 14:20?quote:
Waar speel je het op?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Utopie, waarom ging je gisteren opeens weg met Black ops?
flikker op manquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Utopie, waarom ging je gisteren opeens weg met Black ops?
80, ik ga bijles rekenen nemen denk.quote:
Strak plan welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:40 schreef leetzors het volgende:
[..]
80, ik ga bijles rekenen nemen denk.
Jammer.quote:
Is ook lastig met die 60 minuten in een uur enzo....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:40 schreef leetzors het volgende:
[..]
80, ik ga bijles rekenen nemen denk.
We hebben nog een paar potjes samen gespeeld hehquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:39 schreef utopie het volgende:
[..]
flikker op manik zat op jou te wachten, toen was je er een half uur niet
quote:
Ja, heul lastig.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:40 schreef banapples het volgende:
[..]
Is ook lastig met die 60 minuten in een uur enzo....
Ik had je gister wel even mooie cover gegeven man !quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
We hebben nog een paar potjes samen gespeeld heh
Alleen zo irirtant, ik zit op 11/15 flag captures, maar ik heb er zo'n tering hekel aan
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:31 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb eeeh
NES
SNES
N64
GC
NDS Lite
Wii
Sega Master System
Sega Mega Drive
Sega Nomad (portable mega drive)
Sega Saturn
Sega Dreamcast
XBOX
PSX
PS2
PSP
Atari 600XL, 800XL, 2600, 7800, Jaguar
Amiga 500, 600, 1200, 4000
3DO
En nog heul veul meer
Ja ik ren gewoon al een kip zonder kopquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:41 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik had je gister wel even mooie cover gegeven man !
Nadat je neergeschoten werd met je n00b acties pakte ik de flag over en capte ik__
ik haal elke keer maar 1000 xp extra ofzo, terwijl ik iets van 4 of 5 kills minder dan jou hebquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja ik ren gewoon al een kip zonder kop
Maar ik level zo snel door domination te spelen
Zo 6.000 xp per potje.
Met een challenge of 2 er bij makkelijk 10.000
het gaat om het capturen en defenden van objects hehquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:43 schreef utopie het volgende:
[..]
ik haal elke keer maar 1000 xp extra ofzo, terwijl ik iets van 4 of 5 kills minder dan jou heb
laat mij anders dagje op jou account spelen, en jij op die van mijquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
het gaat om het capturen en defenden van objects heh
Wie komt er na 2 uur trouwens?quote:
Dan ga ik wel even kijken, denk dat ik na 2 uur deze muziek wel een flinke beat nodig heb.quote:
8080? Niet 8000?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe kan ik de testserver luisteren ?
Ik wil horen of mijn muziek aan komt.
Of is er iemand anders die kan testen voor me?
Ik broadcast op http://94.23.28.46:8080/
Hmm die doet het niet bij mijquote:
QFTquote:
Dagoduck zit er nou op.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm die doet het niet bij mij
Op 8080 kan ik wel broadcasten
Als ik connect naar 8000 staat er:
** broadcast error **Server answerd: "
Dan zit er al iemand anders op.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm die doet het niet bij mij
Op 8080 kan ik wel broadcasten
Als ik connect naar 8000 staat er:
** broadcast error **Server answerd: "
Hier doet ie het.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ooh ik zit nu op 8000
Kan iemand luisteren of het werkt?
Het werkt. Dutch Masters - Million Miles away.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ooh ik zit nu op 8000
Link?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ooh ik zit nu op 8000
http://94.23.28.46:8000quote:
Weet het nog precies, in die piramide zit hij dan, op N64 is dat.quote:
Best wel..quote:
Ik vond dat altijd het kutste level, maar het is ook van Mario Bros 1 volgens mij.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:54 schreef leetzors het volgende:
[..]
Weet het nog precies, in die piramide zit hij dan, op N64 is dat.
Klinkt prima hoor.quote:
Met dat drijfzand.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:54 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd het kutste level, maar het is ook van Mario Bros 1 volgens mij.
Gruwelijke japanse shit, wat is dit dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wouw wat een overgang heh?
Hahaha
Kan ik zo nog ff me mic. testen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hahaha
Wat was dat nummer?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hahaha
Tokyo van Tatanka, hardstyle gewoonquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:56 schreef leetzors het volgende:
[..]
Gruwelijke japanse shit, wat is dit dan?
Dank.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Tokyo van Tatanka, hardstyle gewoon
Ik zet hem wel weer even op
Wanneer ga je trouwens draaien voor ONZ-RADIO?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Tokyo van Tatanka, hardstyle gewoon
Ik zet hem wel weer even op
Lekker dan ben ik van de partij, klinkt gewoon geniaal.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
de Japanse is Tokyo van Tatanka
Zal hem vanavond tussen 17:00 en 18:00 ook nog even draaien
Ik ga een beetje random muziek draaien (zoals dit, Eric Clapton) en af en toe een beetje hardstylequote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:58 schreef leetzors het volgende:
[..]
Lekker dan ben ik van de partij, klinkt gewoon geniaal.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm was dat je mic?
Ik hoor alleen gekraak
Maak eens een ander topic aan voor je testsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm was dat je mic?
Ik hoor alleen gekraak
Nee, ik kies ze nog steeds uitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
Heeft koelkast hem op de automatische piloot gezet?
Het lijkt wel of hij altijd na Koelkast moetquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben benieuwd hoe mesj dit wil gaan overtreffen
Was niet ingetuned.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]![]()
Ik speel een nr. af dan praat ik een stukje en dan nog een stukje nr. let op..
Ghehequote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het lijkt wel of hij altijd na Koelkast moet
En?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Was niet ingetuned.
Ga eens praten nu?
In WMM en Skype doet ie het welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm echt alleen maar gekraak man
Vind ik van niet, het gaat er toch om dat je zelf lol hebt en toffe muziek draait. Niet om iemand te overtreffen die wél prankcalls maakt of bepaalde muziek draait?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Arme mesj, zoveel druk op zn schouders.
Dat dusquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vind ik van niet, het gaat er toch om dat je zelf lol hebt en toffe muziek draait. Niet om iemand te overtreffen die wél prankcalls maakt of bepaalde muziek draait?
True maar het lijkt me ook niet echt tof om je show te beginnen met de 100 luisteraars van koelkast en dat aantal dan snel terug te zien zakken. Dus druk op schoudersquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vind ik van niet, het gaat er toch om dat je zelf lol hebt en toffe muziek draait. Niet om iemand te overtreffen die wél prankcalls maakt of bepaalde muziek draait?
Ja dat dan weer wel.. Maar er zijn altijd wel mensen die iets niet leuk vinden en daardoor weggaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True maar het lijkt me ook niet echt tof om je show te beginnen met de 100 luisteraars van koelkast en dat aantal dan snel terug te zien zakken. Dus druk op schouders
Waar vind ik die instellingen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je die mic en line-in / out gebeuren goed ingesteld dan?
quote:
bel me bel mequote:
Ik vind het wel tof dat ik een lang aangekondigde show heb overtroffen (die avondvullende van Lindstrom) met mijn "standaard" show.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat hou je toch.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof dat ik een lang aangekondigde show heb overtroffen (die avondvullende van Lindstrom) met mijn "standaard" show.
Maar druk, welnee, zo leuk ben ik nou ook weer niet hoorAlleen lastig om steeds vernieuwend te zijn, want ik hoor dat veel mensen ideeen pikken
![]()
Dhaha en ik waren de eerste met die prankcalls.
Ik niet, jij hebt veel te veel uur en ik boycot je.quote:
Ja maar doe dan zelf een originele prankcallquote:
Ik bedoel op de testzenderquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik niet, jij hebt veel te veel uur en ik boycot je.
Ja, dat kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof dat ik een lang aangekondigde show heb overtroffen (die avondvullende van Lindstrom) met mijn "standaard" show.
Maar druk, welnee, zo leuk ben ik nou ook weer niet hoorAlleen lastig om steeds vernieuwend te zijn, want ik hoor dat veel mensen ideeen pikken
![]()
Dhaha en ik waren de eerste met die prankcalls.
Hoezo naar de testserver luisteren als er ook een gewone isquote:
Whahaha geniaalquote:
Gewoon wat draaien, het meeste wordt wel gewaardeerdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm het is misschien wel makkelijk om voor straks een mapje te maken met de muziek die ik wil draaien.
Dan hoef ik straks niet te zoeken
Dat is wel een beetje jammer dan ja. Maar ach, sommige users willen ook even een uurtje radio maken en dat moet kunnen denk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja maar doe dan zelf een originele prankcall
Gisteren hoorde ik bijna letterlijk die van mij, dat mensen "help er is brank!" moesten zeggen
En ook handig om alvast het volume van de tracks gelijk te zetten. Heel irritant als je pas tijdens het draaien erachter komt dat het volume verschilt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm het is misschien wel makkelijk om voor straks een mapje te maken met de muziek die ik wil draaien.
Dan hoef ik straks niet te zoeken
Ik heb me stukgelachen met die van Dhaha gisteren, met zijn aardappelstokjes en "mijn naam is Daan Haha" en dat dat mens hem uitlacht en dat hij dan heel droog "zit u mij uit te lachen?" vraagtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen
En niet zo bescheiden, het is gewoon lachen met die soundboards prankcallen
Andere mensen houden er natuurlijk van om goede dingen te kopiëren, voor eigen succes. Beter doen ze dat niet en houden we die aparte dingen voor bepaalde mensen voor variërende shows.
Dus die prankcalls voor Dhaha en jou bijvoorbeeld en weer iets anders voor andere die dat willen.
Probeer voor iedereen wat te fixen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gewoon wat draaien, het meeste wordt wel gewaardeerd
Dan zetten de mensen hun speakers maar harder / zachter.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:17 schreef Beach het volgende:
[..]
En ook handig om alvast het volume van de tracks gelijk te zetten. Heel irritant als je pas tijdens het draaien erachter komt dat het volume verschilt.
Die heb ik gemist dan, helaasquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb me stukgelachen met die van Dhaha gisteren, met zijn aardappelstokjes en "mijn naam is Daan Haha" en dat dat mens hem uitlacht en dat hij dan heel droog "zit u mij uit te lachen?" vraagtGeniaal!
Dat is dan ook heel slim van jou.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:17 schreef banapples het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje jammer dan ja. Maar ach, sommige users willen ook even een uurtje radio maken en dat moet kunnen denk.
Ik ben ook niet origineel dus ik zal ook geen uitzendtijd opeisen
Hallelujah Amsterdamquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast moet meer amsterdammers bellen
Gewoon alles voluit heb ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:17 schreef Beach het volgende:
[..]
En ook handig om alvast het volume van de tracks gelijk te zetten. Heel irritant als je pas tijdens het draaien erachter komt dat het volume verschilt.
Ik heb dat helaas gemistquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb me stukgelachen met die van Dhaha gisteren, met zijn aardappelstokjes en "mijn naam is Daan Haha" en dat dat mens hem uitlacht en dat hij dan heel droog "zit u mij uit te lachen?" vraagtGeniaal!
Ik blijf er bij: verzin wat (of jat iets van andere radio, maar niet direct van de andere onzinners) of maak gewoon een show met alleen muziek en aankondigingen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:17 schreef banapples het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje jammer dan ja. Maar ach, sommige users willen ook even een uurtje radio maken en dat moet kunnen denk.
Ik ben ook niet origineel dus ik zal ook geen uitzendtijd opeisen
Ik heb dat ook gemistquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:18 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik heb dat helaas gemistIs dat nog terug te vinden?
Volgens mij zet Dhaha ze online, ik vond die echt briljantquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:18 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik heb dat helaas gemistIs dat nog terug te vinden?
De Fok! ONZ-radio Bingo !!!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik blijf er bij: verzin wat (of jat iets van andere radio, maar niet direct van de andere onzinners) of maak gewoon een show met alleen muziek en aankondigingen.
Paul heeft toch ook "raad het geluid", niet origineel, wel op ONZ radio. Maar als nog 5 dj's dat hier gaan doen is het niet leuk meer.
Zat in de show van rockiejjj volgens mij. Dhaha zelf was niet heel goed te verstaan, maar goed genoeg om je stuk te lachenquote:
Kun je dat zelf niet?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Koelkast, kan jij mijn uurtje van 17:00 tot 18:00 opnemen?
Mooi dan kijk ik dus gewoon atwt om 5 uurquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar volgens mij heb ik zojuist mijn mic gesloopt
Nja anders maar zonder.
Ik heb toch niet veel te zeggen, hooguit wat over het liedje wat ik ga draaien, waarom ik hem draai
Ik doe het ook zonder mic, heb wel een headset maar die microfoon werkt niet meerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar volgens mij heb ik zojuist mijn mic gesloopt
Nja anders maar zonder.
Ik heb toch niet veel te zeggen, hooguit wat over het liedje wat ik ga draaien, waarom ik hem draai
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:23 schreef djkoelkast het volgende:
Zometeen Tulpen uit Amsterdam, C64 style (7 seconden)
Ik mot me mic aan de praat krijgen..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:22 schreef Graseter het volgende:
Wie kan er even van de test server afgaan?
Ik ga binnenkort in mijn show wel een headset weggeven bij een prijsvraagquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik doe het ook zonder mic, heb wel een headset maar die microfoon werkt niet meer
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:23 schreef djkoelkast het volgende:
Zometeen Tulpen uit Amsterdam, C64 style (7 seconden)
Deze niet hoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:23 schreef Kentekenplaat het volgende:
Goedemiddag.
Ik zit net te luisteren, maar wordt er nu in mono uitgezonden?
Ik zou vrijdag een boek opgestuurd hebben gekregen van Monopoly, maar ik heb nog steeds niks gehadquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort in mijn show wel een headset weggeven bij een prijsvraag
Ja geweldig tochquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zit echt in een spel. Auf Wiedersehen Monty
Ja, pliepjes onlyquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja geweldig toch![]()
Zonder tekst zeker
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zou vrijdag een boek opgestuurd hebben gekregen van Monopoly, maar ik heb nog steeds niks gehad
RADIO ONZ OPLICHTER ZWENDELAARS DJ DJ'S ZWART MISDRIJF CRIMINELEN !
googlebaitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zou vrijdag een boek opgestuurd hebben gekregen van Monopoly, maar ik heb nog steeds niks gehad
RADIO ONZ OPLICHTER ZWENDELAARS DJ DJ'S ZWART MISDRIJF CRIMINELEN !
Je rook- en drankinstelling?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:25 schreef Dagoduck het volgende:
Wie weet hoe het komt dat mn mic. kraakt? aan welke instellingen kan dat liggen?
Dan zal het wel aan mij liggen, dat nummer was wel lekker trouwens.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Deze niet hoor.
Sommige nummers zijn wel mono ja, het is gamemuziek.
Nee ..quote:
Kraakt als in overstuur? Of kraakt het af en toe?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:25 schreef Dagoduck het volgende:
Wie weet hoe het komt dat mn mic. kraakt? aan welke instellingen kan dat liggen?
Echt he. Geweldig, al ben ik het nu na anderhalf uur (dat is dus 90 minutenquote:
Was het net dit?quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:26 schreef banapples het volgende:
Meisje mag ik je foto? Heb je een foto voor mij?
Inderdaad, nu mag er wel wat anders komen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt he. Geweldig, al ben ik het nu na anderhalf uur (dat is dus 90 minuten) wel zat hoor
Dan maar even meedoen!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort in mijn show wel een headset weggeven bij een prijsvraag
Als ik praat hoor je i.p.v. mijn stem gewoon een kraak luister hier maar:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:26 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Kraakt als in overstuur? Of kraakt het af en toe?
www.listentoyoutube.comquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik baal, ik kan de mp3 van deze gruwelijk shit niet vinden
youtube to mp3 converter gebruikenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik baal, ik kan de mp3 van deze gruwelijk shit niet vinden
ja gewoon er tussendoorquote:
Donequote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:30 schreef mash_ het volgende:
Voor de show van 14:00 tot 15:00 is het weer net zo als tijd:
Non Stop Music
Ongeveer 20 min gitaar muziek
Ongeveer 20 min verzoekplaten
En ongeveer 20 min dance/house etc
Maar ik heb dus nog verzoeken platen nodig, dus ga naar http://onzradio.trooperz.nl/requestlist.php en vraag wat leuks aan.
quote:
Even een nieuw account aanmaken dus paultje.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:31 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
a.s vrijdag ben ik in the light van 17 tm 18 uur
das na mij..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:31 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
ok, en waarom post je niet met je gewone accountquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:31 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:32 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Geen luisteraars dus meer bij mij
is dit een dissquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:32 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Paul , als je een goede DJ bent komen er alleen luisteraars bij jouquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:32 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Cablegummiequote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Paul , als je een goede DJ bent komen er alleen luisteraars bij jou![]()
of hebben jullie geen stats met luisteraars?
Alleen van het moment zelf. Niet van de afgelopen tijd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja bedankt, doe maar 2, bonnetje hoef ik niet, wel de airmilesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:35 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
TONIGHT BY PAUL IN THE DARK!
EERBETOON AAN CLINT EASTWOOD MET WESTERNMUZIEK UND ZO WEITER
[ afbeelding ]
HOUUUUUUUU HEM HIERRRRRRRRRRRRR HOU HEM STRAK
PAUL
IN
THE
DARK!
PIEUW PIEUW PIEUW!
000 UUR!!
DON'T FORGET
CIAOU
Glasvezelkabelsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:36 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn er nog andere programma's naast VDJ en Sam waarmee ik kan streamen?
OtsAV DJ Proquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:36 schreef Dagoduck het volgende:
Dat dus. Dat heeft Koelkast nu ook. 2 weken terug wist niemand wie hij was, Nu is hij een begrip op FOK!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Niet grappig, mijn mic. werkt niet in VDJquote:
Althans, in dit topicquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dus. Dat heeft Koelkast nu ook. 2 weken terug wist niemand wie hij was, Nu is hij een begrip op FOK!
Freeplayer ook volgens mij. Al moet die nog getest worden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:36 schreef Dagoduck het volgende:
Vast niet. Er is al een keer hele avond terror gedraait.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zijn er nog richtlijnen voor radio-onz van dingen die écht niet kunnen?
Nazi muziek mag niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Volgens mij ben je de eerste die dat vraagtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vloeken op de radio is en no-goquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vraag en aanbod regelt dat wel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij ben je de eerste die dat vraagt
quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vloeken op de radio is en no-go
Collega dj's afzeiken op de radio is een no-go
Schelden met ziektes op de radio is een no-go
's nachts mensen uit hun bed pranken is een no-go
reclame maken voor andere dingen dan ONZ radio/FOK! is ongewenst
En zoietsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat zou ik dan wel weer grappig vindenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Voor veel mensen is ONZ-RADIO een eigen wereld geworden.quote:
* Huppelmuts gaat mono een kopje thee en een beschuitje brengenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:38 schreef Monopoly het volgende:
Hitler propaganda is niet echt relax ofzo
Zolang het volgens de wet mag, dan mag het hier ook
Ja zekerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:39 schreef mash_ het volgende:
Ik ben blij als ik zo mag beginnen met draaien.. Heb het nu wel gehad met de piepjes.
Doe maar niet, na 10 seconden komt het er alweer uitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts gaat mono een kopje thee en een beschuitje brengen
Ik niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou ik dan wel weer grappig vinden
Dan gewoon liefde voor jouquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doe maar niet, na 10 seconden komt het er alweer uit
Ik vind het niet grappig maar zou niet weten waarom dat niet mag.quote:
Ho wacht ik zal een kleine toevoeging doen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik niet.
Stel je belt een oud vrouwtje wakker wier man in het ziekenhuis ligt en zit te wachten op belangrijk nieuws.
Of een dokter die op stand-by staat die als er echt wat is te moe is omdat ie uit zijn bed geprankt is.
Wat mij betreft na 22u geen particulieren meer bellen. Pizzeria's / shoarmazaken des te meer, die mensen zijn toch aan het werk.
Was het maar kut dan was het nog watquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is altijd goed.
Ziek zijn is kut
Ja dat wel, maar geen random particulieren omdat je nooit weet wie het is.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ho wacht ik zal een kleine toevoeging doen.
Niet zomaar random mensen bellen. Maar bijvoorbeeld als mono 's nachts draait en die besluit dat het leuk is om mij mn nest uit te bellen zou ik er nog om kunnen lachen ook.
Of dat jij weet dat SSB ergens in een kroeg zit. Of er is ergens een meet gaande dan daarheen bellen ofzo.
Éen keer per avond maar?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:43 schreef Beach het volgende:
Standaard elke avond naar het huis van SSB bellen.
Eensquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:42 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik vind het niet grappig maar zou niet weten waarom dat niet mag.
Mobiel ok, huis telefoon not-donequote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:43 schreef Beach het volgende:
Standaard elke avond naar het huis van SSB bellen.
Dat was uiteraard niet serieus bedoeld hequote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mobiel ok, huis telefoon not-done
Het is niet mijn huis heh
Nog 15 min!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nee fuck die semi grappige shit, ik ga gewoon goeie muziek draaien
Nee 's nachts en 's avonds dan alleen bekenden van hier. We zagen van de week hoe snel een nummer geregeld isquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar geen random particulieren omdat je nooit weet wie het is.
Cultuurbarbaar ben je.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:39 schreef mash_ het volgende:
Ik ben blij als ik zo mag beginnen met draaien.. Heb het nu wel gehad met de piepjes.
SSB mag van mij constant gebeld wordenquote:
Dat is natuurlijk alleen maar leukquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee 's nachts en 's avonds dan alleen bekenden van hier. We zagen van de week hoe snel een nummer geregeld is
Je vriendin nog steeds gevlucht?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar ben je.
Ik kan zo nog een paar uur doorgaan hoor
Het is even leuk. Maar niet de heletijd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar ben je.
Ik kan zo nog een paar uur doorgaan hoor
Blur is een schijtband en ik speel zeer gevarieerd, niet alleen pliepjes.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:45 schreef mash_ het volgende:
[..]
Het is even leuk. Maar niet de heletijd.Draai maar blur met song 2, dat is pas gamemuziek
Fifa 98!
Nee, doe maar iets van Donkey Kongquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:45 schreef mash_ het volgende:
[..]
Het is even leuk. Maar niet de heletijd.Draai maar blur met song 2, dat is pas gamemuziek
Fifa 98!
Oost-Europese volksdansen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wil wat minder bekende muziek gaan draaienof muziek die nog niet doorgebroken is
Idd ook tuutjesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Blur is een schijtband en ik speel zeer gevarieerd, niet alleen pliepjes.
quote:
Mario? Heb ik veel van gedraaid.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik luister 3 kwartier en heb niks bekends gehoord
Ja oke, die dan welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mario? Heb ik veel van gedraaid.
Dit is Outrun...
lol notquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan de volgende even de TT veranderen in [ONZ Radio] !!!
Ok dan nietquote:
Lol 2de keer toch alquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:47 schreef mash_ het volgende:
Neeeeee, nu krijg je dit de rest van de week niet meer uit je hoofd.... Bedankt koelkast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |