Poesie.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
Nog steeds mijn wayfarer.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
Nog steeds mijn wayfarer.
[ afbeelding ]
Ga gewoon naar een opticien?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:50 schreef fespo het volgende:
weet er iemand een goede NL shop waar je gratis kunt retouren
Je draagt kleding meestal om te laten zien hoe cool je wel niet bent. Eigenlijk is het warmhouden van je lichaam een bijfunctie. Een bril draag je ook om er cool uit te zien. En je kan dit weerleggen maar uiteindelijk weet je dat het gewoon waar is.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:47 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Een zonnebril moet naast tof ook gewoon tijdloos en functioneel zijn, mensen die elk jaar een nieuwe zonnebril van 10 euro kopen om "erbij te horen" en het puur dragen voor de show vind ik ook echt schraal. Je hebt dat ding op je kop vanwege de zon, niet om anderen te laten zien hoe cool je wel niet bent.
Ben ik ook benieuwd naar! Ik heb al een tortoise kleur maar zou ook wel witte wayfarer willen..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:13 schreef lukaon het volgende:
Ik wil ook een Wayfarer. In het buitenland echter vaak veel goedkoper dan in NL. Vond deze aanbieding bij www.raybansunstore.com, ongeveer 50 euro inclusief worldwide shipping. Dat is erg interessant, ze hebben veel keuze. Zijn er hier mensen met ervaring met deze shop of zouden het neppers zijn?
[ afbeelding ]
De tortoise Clubmaster is daar ook scherp geprijstquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:43 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar! Ik heb al een tortoise kleur maar zou ook wel witte wayfarer willen..
Klopt, ook 50¤ incl verzending..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:44 schreef sciter het volgende:
[..]
De tortoise Clubmaster is daar ook scherp geprijst
Sowieso vreemd dan dat de wayfarer nog steeds zo duur is. Als je die prijs neertelt wil je ook iets unieks. In plaats daarvan krijg je een zonnebril waar je iedereen mee ziet rondlopenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:32 schreef sciter het volgende:
[..]
Je draagt kleding meestal om te laten zien hoe cool je wel niet bent. Eigenlijk is het warmhouden van je lichaam een bijfunctie. Een bril draag je ook om er cool uit te zien. En je kan dit weerleggen maar uiteindelijk weet je dat het gewoon waar is.
Ja, kopen?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:21 schreef luxs het volgende:
Denk dat ik dit jaar ook maar eens een 'echte' ga kopen. Heb namelijk een oogziekte dus een goede zonnebril is echt nodig! Zit te denken aan een clubmaster... Iemand goede ervaringen met deze bril?
Ditquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:46 schreef lewislennox het volgende:
Weet iemand met zekerheid of die site legit is? Heb een enorme hekel aan fakes en het hele wereldje er om heen, maar wil wel voor een dubbeltje op de eerste rij.
volgensmij klopt de binnekant al niet. ik heb een wayfarer als gewone bril en daar staat verder geen type oid in de binnekantquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:13 schreef lukaon het volgende:
Ik wil ook een Wayfarer. In het buitenland echter vaak veel goedkoper dan in NL. Vond deze aanbieding bij www.raybansunstore.com, ongeveer 50 euro inclusief worldwide shipping. Dat is erg interessant, ze hebben veel keuze. Zijn er hier mensen met ervaring met deze shop of zouden het neppers zijn?
[ afbeelding ]
Ik heb een echte Wayfarer en die heeft dat ook aan de binnenkant.. die tekstquote:Op zondag 20 maart 2011 22:32 schreef electronique het volgende:
[..]
volgensmij klopt de binnekant al niet. ik heb een wayfarer als gewone bril en daar staat verder geen type oid in de binnekant
Dan niet de zwarte flat top.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:43 schreef SpamNinja het volgende:
Heb al een Aviator van Ray Ban maar die Outdoorsman is toch ook wel vet
[ afbeelding ]
Of natuurlijk een model van Super, de Flat Top bijvoorbeeld.. toch net ietsje anders als de Wayfarer.
[ afbeelding ]
Of voor de lady gaga/3-D film liefhebbers, de W (maar eigenlijk toch ook wel vet)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |