Het gaat er inderdaad om dat iedereen kan zien hoe cool jij bent als een belachelijk populair merk draagtquote:Op donderdag 14 april 2011 23:48 schreef Verbodsbord het volgende:
Net even gekeken op kenmerken van een echte rayban, er zit 1 dingetje in de bril wat mist, wat echte wel hebben, en op het hoesje staat iets foutNiemand die het ziet dus.
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:55 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ach op zich heb je natuurlijk helemaal gelijkHet is ook niet dat ik em heb gekocht omdat er rayban op staat. En inderdaad heb ik er op het moment het geld niet voor, en anders zou ik het er ook niet voor over hebben.
Hurr durr lezen man.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:50 schreef Seam het volgende:
[..]
Het gaat er inderdaad om dat iedereen kan zien hoe cool jij bent als een belachelijk populair merk draagtKwaliteit is ook helemaal niet belangrijk bij een felle zon
Ik hoop voor je dat die zonnebril je ogen voldoende beschermt...quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:52 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
[..]
Hurr durr lezen man.
Sowieso voelt het kwalitatief goed aan, en of ik nou een namaak zonnebril draag, of geen zonnebril
http://www.bastiaansoptie(...)tterdam/Zonnebrillenquote:Er zijn een aantal aandachtspunten bij de keuze van een zonnebril. Een zonnebril moet bijvoorbeeld UV-A en UV-B stralen tegen houden. Als dat niet gebeurd dan doet de bril niets anders dan verduisteren. Dit heeft als gevolg dat de pupil wagenwijd open gaat staan zodat alle schadelijke stralen juist ín de ogen komen. Als dit teveel gebeurd kan dit als gevolg hebben dat b.v. staar zich sneller ontwikkeld.
Ik ben geen voorstander van imitaties, maar ik moet hier even reageren...quote:Op donderdag 14 april 2011 23:53 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Fake blijft natuurlijk uitermate treurig
Willen maar niet kunnen......
Dat is toch precies wat ik zeg. Wel willen niet kunnen....quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:12 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik ben geen voorstander van imitaties, maar ik moet hier even reageren...
Waarom ben je zielig als je een bepaald ontwerp leuk vindt, maar je niet in de schulden wil steken om ermee te kunnen lopen? Denk aan studenten of scholieren die een minimaal inkomen hebben.
Het merk dat er op staat zorgt meestal voor een behoorlijk scheve prijs/kwaliteit-verhouding. Met die gedachte zou je ook kunnen zeggen dat je achterlijk bent als je 200 euro voor een bril uitgeeft.
Och, ik geloof niet dat die imitaties echt slechtere lensen hebben (op uitzonderingen als Serengeti en Oakley na). Zelfs de Kruidvat brillen van E5 (wat die imitaties in feite ook zijn) hebben al die UV filters ook.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat die zonnebril je ogen voldoende beschermt...
[..]
http://www.bastiaansoptie(...)tterdam/Zonnebrillen
Dus?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:33 schreef Moody het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen willen en (financieel) niet kunnen en willen en bewust niet doen
De achterliggende reden van het "niet kunnen" is irrelevant. Zelfde gaat op voor horlogesquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:05 schreef Moody het volgende:
[..]
....dus het is niet altijd "treurig" zoals jij zegt. Het is treuriger om alle mensen over 1 kam te scheren
Niet mooiquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:50 schreef Aidacra het volgende:
Nog één weekje wachten en dan is onderstaande bril binnen, Serengeti Merano, op sterkte met Drivers Polarized glazen.
[ afbeelding ]
Wat is dat voor vaag gebroken motiefje?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:50 schreef Aidacra het volgende:
Nog één weekje wachten en dan is onderstaande bril binnen, Serengeti Merano, op sterkte met Drivers Polarized glazen.
[ afbeelding ]
mooie bril, motiefje heeft wel watquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:26 schreef Aidacra het volgende:
Hier een andere foto waarop het vage motiefje beter is te zien.
Bril is gemaakt van slangenhuid. Slangen zijn ook echt gevangen in de Serengeti woestijn.
[ afbeelding ]
@ATOMIC_FUUU: mag ik vragen wat voor zonnebril jij hebt?
Mooi marketingpraatje?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:26 schreef Aidacra het volgende:
Hier een andere foto waarop het vage motiefje beter is te zien.
Bril is gemaakt van slangenhuid. Slangen zijn ook echt gevangen in de Serengeti woestijn.
[ afbeelding ]
Hoezo is dat relevant, mag iemand een bril niet lelijk vinden?quote:@ATOMIC_FUUU: mag ik vragen wat voor zonnebril jij hebt?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:39 schreef Miendientje het volgende:
Hij is leuk.
Ik heb ook een zonnebril met houtstructuur besteld, hij is van kunststof maar het ziet er wel tof uit vind ik, deze maar dan met zonnebrilglazen (en op sterkte):En hij is binnen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die zocht ik nog, de van der gijp bril in zonnebril vorm, waar bestellen?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:17 schreef Moody het volgende:
Heb sinds kort de Wayfarer 4151:
[ afbeelding ]
Vind ik zelf wat minder vrouwelijk dan de klassieke Wayfarer.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:01 schreef Miendientje het volgende:
[..]
En hij is binnen:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:34 schreef tjoptjop het volgende:
Hoezo is dat relevant, mag iemand een bril niet lelijk vinden?
http://www.onlinezonnebri(...)b-4151-622-3n-59/329quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:05 schreef Agentperry het volgende:
[..]
die zocht ik nog, de van der gijp bril in zonnebril vorm, waar bestellen?
Vind hem niet mooi, geeft je gezicht een hele rare vorm.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:01 schreef Miendientje het volgende:
[..]
En hij is binnen:
[ afbeelding ]
En dat had ie zonder bril niet?quote:Op zondag 17 april 2011 14:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vind hem niet mooi, geeft je gezicht een hele rare vorm.
Eens, ziet er niet uit.quote:Op zondag 17 april 2011 14:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vind hem niet mooi, geeft je gezicht een hele rare vorm.
Hey, een fatsoenlijke zonnebril, tussen alle andere troepquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:51 schreef DaMook het volgende:
Ik heb deze Rayban
[ afbeelding ]
Alleen dan met spiegelende glazen. Weegt niets, frame is carbon.
Vorige jaar gekocht en wil ik toch nog wel een paar jaar mee doen voor dan geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |