Volgens mij heb jij je eigen aanpassinkjes ook weer gemaaktquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nope. Maar iemand had de oude OP veranderd in -ongetwijFeld- een Fantastisch YouTubeFilmpje...
Alles Fijn, Kluts?
Hoe staan de sollicitaties? Je was hard bezig toch?quote:
Uiteraard... het bloed kruipt...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij je eigen aanpassinkjes ook weer gemaakt
Goed, heb er vanmiddag weer een en eigenlijk de rest van de week ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe staan de sollicitaties? Je was hard bezig toch?
Hier alles goed. Weer terug in het warme NL (na een weekendje Freezen en Fun in Stockholm).
Klopt ook jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, an. Want "F" spreek je uit met eerst een klinker.
Die pun is geheel ter eigen interpretatie...quote:
Hmm, hopen dat het wat wordt.. heb je voorkeuren of gewoon alles wat binnen te halen is?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Goed, heb er vanmiddag weer een en eigenlijk de rest van de week ook.
Warm? Ik wil dat het zomer wordt!
Dat zegt dus niksquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
En ik heb maar tot half 3 MAVO engels gehad. De laagst opgeleide van iedereen, muwha!
Nee, maar dat ga ik nu wel doen... Nog iets meer dan een uurquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteraard... het bloed kruipt...
Hard aan het studeren meissie?
Sterkte!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar dat ga ik nu wel doen... Nog iets meer dan een uur
Ik vond er geen zak aanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zegt dus niks
Ik ken zat hele domme hoogopgeleiden...
Gisteren trouwens The Social Netwok gezien, wat een goeie Film!
Er staat toch Fluffel? Of is dat ook de goede spelling?quote:
Nee, dat weet ik zelf ook wel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zegt dus niks
Ik ken zat hele domme hoogopgeleiden...
Gisteren trouwens The Social Netwok gezien, wat een goeie Film!
Ja, maar de ik zou als ik hem was mijn vriendin niet in een fluf-context willen plaatsen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er staat toch Fluffel? Of is dat ook de goede spelling?
Dat heeft er niks mee te maken. Het was te veel gewauwel en rechtszaken, geen spanningsboog of wat dan ook. En Justin Timberlake.quote:
Toch zou ik hem doen, die Mr. Timberfake.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken. Het was te veel gewauwel en rechtszaken, geen spanningsboog of wat dan ook. En Justin Timberlake.
Phew, dat lucht op. Ik zat zelfs in spanning te lezen hoe het afliepquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:38 schreef Spirit82 het volgende:
Krijg net telefoontje van mijn moeder die vandaag bij het AVL moest zijn voor longfotos... 21 jaar terug longkanker gehad, grote long verwijderd, nu dus al 21 jaar schoon, maar al maanden aan het hoesten wat niet over gaat en veel angst dat "het" misschien terug is. Maar ze konden niets vinden op fotos en dergelijke dus ze heeft gewoon een geïrriteerde luchtpijp.
*opluchting*
Moest ik even kwijt
Fair enoughquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar de ik zou als ik hem was mijn vriendin niet in een fluf-context willen plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |