Echt niet! Ik maak dan nog steeds valse opmerkingen, maar ik kijk er zo lief bijquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij IRL opeens van een fel katje in een knuffelbare kitten verandert.
hdmi uitgang en ingang? dan hdmi kabel.. maar dat betwijfel ik.. dus als het een normale vga kabel is. zorgen dat ie lang genoeg isquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
Hey ICT-ertjes hier. Vraagje: Ik wil een kabel van mijn laptop naar TV. Maar waar moet ik nu in godsnaam op letten als ik dat koop? (Ik wil dus het liefst op i'net bestellen)
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Echt niet! Ik maak dan nog steeds valse opmerkingen, maar ik kijk er zo lief bij
Oh, je zegt ook daadwerkelijk iets dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Echt niet! Ik maak dan nog steeds valse opmerkingen, maar ik kijk er zo lief bij
Herkenbaarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
HW is op de ik-ben-op-zoek-naar-een-serieuze-relatietoer...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, je zegt ook daadwerkelijk iets dan?. Ik kijk alleen maar naar je tieten
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:
Hola, alles Fijn?quote:
Ingang in mijn TV wel, waarschijnlijk geen uitgang in laptop. VGA kabel? Ik ben een noob hèquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:45 schreef rival het volgende:
hdmi uitgang en ingang? dan hdmi kabel.. maar dat betwijfel ik.. dus als het een normale vga kabel is. zorgen dat ie lang genoeg is
Snap ik. Je blijft tenslotte een man hequote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, je zegt ook daadwerkelijk iets dan?. Ik kijk alleen maar naar je tieten
.
Wit breed is DVI, blauw is VGA, HDMI is een soort USB. Voor het meeste zijn verloopstekkertjes te vinden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ingang in mijn TV wel, waarschijnlijk geen uitgang in laptop. VGA kabel? Ik ben een noob hè
Voorlopig was dat wel het plan jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Snap ik. Je blijft tenslotte een man he
SuperFlex.quote:
dat is die simpele die elke pc heeft.. die je met 2 draaiknopjes vast kan zetten zegmaar....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ingang in mijn TV wel, waarschijnlijk geen uitgang in laptop. VGA kabel? Ik ben een noob hè
ga je ook DVI-I en DVI-D nog even uitleggen en wat met wat verbonden kan worden met een verloopstekker?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wit breed is DVI, blauw is VGA, HDMI is een soort USB. Voor het meeste zijn verloopstekkertjes te vinden.
nee, ik wacht op een typenummerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ga je ook DVI-I en DVI-D nog even uitleggen en wat met wat verbonden kan worden met een verloopstekker?
jij hebt dit vaker uit moeten leggenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wit breed is DVI, blauw is VGA, HDMI is een soort USB.
Het is wel eens voorgekomenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
jij hebt dit vaker uit moeten leggen
Die van monitors. 9-pins heet die geloof ik?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
dat is die simpele die elke pc heeft.. die je met 2 draaiknopjes vast kan zetten zegmaar....
ik gok dat jouw tv die ook nog wel heeft
HW, service aan huis...quote:
Alsof jij dat nodig hebt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:52 schreef HeatWave het volgende:
Godverdomme, financien heeft problemen, bonus nog niet overgemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |