Nope.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doe ik... goed dat je het zegt... niks voor samen met knuffelmeisje dan. Die vind het eerder te traag dan ik.
Heb jij whatiwatch of icheckmovies?
Ik zie Spirit wel met een mitraillieur uit haar been in op de markt van Alkmaar 35 dorstige mannen neerhalen...quote:
Zo Rose McGowanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie Spirit wel met een mitraillieur uit haar been in op de markt van Alkmaar 35 dorstige mannen neerhalen...
graag gedaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
ik nu ook niet meer. dus eigenlijk moet ik je bedanken voor de kostenbesparing
"Alkmaarse vrouw trekt ballen man uit zak na onschuldige vraag."quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:39 schreef El_Matador het volgende:
Ik zie Spirit wel met een mitraillieur uit haar been in op de markt van Alkmaar 35 dorstige mannen neerhalen...
Iemand die zo schoenengeil is, kan er niet anders dan een fetisj bij hebbenquote:
ik was al bang dat ik de enige wasquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Op de een of andere manier kan ik spirit niet als een evil-killer-chick zien.
Dat is homo-eigen en niet per definitie een fetishquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Iemand die zo schoenengeil is, kan er niet anders dan een fetisj bij hebben
Omdat ik er zo schattig uit zie natuurlijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Oh, jou zou ze met huid en haar opvretenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik was al bang dat ik de enige was
En het feit dat als ik mijn hand op je voorhoofd leg je armen niet meer lang genoeg zijn om me te rakenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Omdat ik er zo schattig uit zie natuurlijk
I was lucky! heb toch al 2 ontmoetingen overleefdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, jou zou ze met huid en haar opvreten.
Dat kan ik met 1 blik schatquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een die haar verdriet erna wegdrinkt, haar hart hier lucht met een goeie whiskey in de ene en haar clitoris in de andere hand. Zo des Singles...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Dat doe jij heul niet. Jij krijgt altijd de neiging me te knuffelenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En het feit dat als ik mijn hand op je voorhoofd leg je armen niet meer lang genoeg zijn om me te raken.
voldoende lengte.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
Hey ICT-ertjes hier. Vraagje: Ik wil een kabel van mijn laptop naar TV. Maar waar moet ik nu in godsnaam op letten als ik dat koop? (Ik wil dus het liefst op i'net bestellen)
Ik wil die blik wel es kruisen dan...quote:
Dat komt omdat jij IRL opeens van een fel katje in een knuffelbare kitten verandertquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat doe jij heul niet. Jij krijgt altijd de neiging me te knuffelen
Letten op welke aansluiting je laptop en welke je tv heeft.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
Hey ICT-ertjes hier. Vraagje: Ik wil een kabel van mijn laptop naar TV. Maar waar moet ik nu in godsnaam op letten als ik dat koop? (Ik wil dus het liefst op i'net bestellen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |