Ja sorry ik woon in Assen das toch echt niet in de buurt ;-)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:58 schreef KcA het volgende:
blup: bod genoteerd..
Tumble: ben geen fan van versturen (misschien gaat er dan iets verkeerd)
En zonder Tomtom is dat al helemaal een probleemquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:00 schreef Tumble het volgende:
[..]
Ja sorry ik woon in Assen das toch echt niet in de buurt ;-)
Hi vezekerd opsturen kost 20euro..dus je bod is 45euro,quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:44 schreef john2406 het volgende:
KcA
Voor 65 euro incl verzekerd verzenden neem ik hem van je over.
Als goed stuur maar meteen een PM dan regelen we de rest wel, maar alleen verzekerd verzenden voor het geval dat er iets fout zou gaan.
Grt
Hoi, dat weet ik niet zeker..quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:01 schreef Deadrex het volgende:
Kan hierop de IQ routes (kaart) geinstalleerd worden?
Zo dat is lekker komen het laatste en gaan het eerste ermee weg en dan ook nog voor minder als wat ik geboden heb.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:21 schreef KcA het volgende:
TomTom is verkocht aan BertusG, dank voor ieders interesse.
Topic mag dicht.
Sorry John2406, ik had geen zin om het pakketje op te sturen. Vandaar mijn al eerdere posts over dat ik twijfelde. Ik doe liever zaken via directe contact. Succes iig met de zoektocht.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:35 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zo dat is lekker komen het laatste en gaan het eerste ermee weg en dan ook nog voor minder als wat ik geboden heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |