Wij toch zeker niet?!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat we langs elkaar heen spreken
lezen, niet zelf invullenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:35 schreef missbehavin het volgende:
Peu hou eens op met je duistere praktijken. Ik ga niet naar rare, enge single ouders dating sites
gedrocht?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:36 schreef Samzz het volgende:
Hoi
Het regent heel hard, ik heb over twee uur tentamen (IK WEET WAAR!!) En straks wordt 't gedrocht gebracht
De Touran gaat, de Yeti komt. Bruin kleurt heel lelijk bij ons huisquote:
Heb je wel naar me gezwaaid dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
Net als dat ik vanmorgen weer langs je reed
Wat had je pa in vredesnaam gerookt/gesnoven/gespoten toen ie die kleur koos?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Touran gaat, de Yeti komt. Bruin kleurt heel lelijk bij ons huis
bevalt de kleur niet? breng hem langs ik kan je helpen. heb er ervaring meequote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gecondoleerdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Back to the 70's revival? De bijpassende oranje koffiebussen van Brabantia zijn ook al reeds besteld.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:39 schreef Bartholomeus het volgende:
Wat had je pa in vredesnaam gerookt/gesnoven/gespoten toen ie die kleur koos?
Ik had een ander huis gekochtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gecondoleerden auto bij het huis kleuren?
Weet ik veelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat had je pa in vredesnaam gerookt/gesnoven/gespoten toen ie die kleur koos?
Sorry, was te druk met boze handgebaren naar de kapitein die mij een openstaande brug bezorgdequote:
Ja. Zwart of grijs of zo.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gecondoleerden auto bij het huis kleuren?
Die met die bruin/oranje bloemen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Back to the 70's revival? De bijpassende oranje koffiebussen van Brabantia zijn ook al reeds besteld.
Ik vind je eng!quote:
Liever een octavia sedan dan zo'n yeti apperoat inderdaadquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik veelPa heeft een rare smaak. Hij wil bijv. geen sedan
Die mening wordt door meer mensen gedeeldquote:
Je kiest een kleur die bij de auto past en je zelf mooi vind, daarbij hou ik geen rekening welke kleur mn huis is, zéker niet nu ik in een gele flat woonquote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die mening wordt door meer mensen gedeeld
Pa niet. Hij wil een sportieve auto, dus koos ie een Yetiquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Liever een octavia sedan dan zo'n yeti apperoat inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |