Dit was meer een tip voor haarzelf.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ze is glashelder en doorzichtig hoor.
You see right trough mequote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ze is glashelder en doorzichtig hoor.
Die gaten lopen toch niet helemaal door bij jou?quote:
Ga je nou je kind verhuren?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, goed plan. Mooi bijbaantje voor kleine man
Zeg, na 10 jaar is het wel eens tijd dat hij een steentje bijdraagtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga je nou je kind verhuren?
Volgens mij is dat meestal niet wat bedoeld word met een bijbaantje zoeken
Zou er al eens iemand door de ballotagecommissie zijn gekomen dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:28 schreef HeatWave het volgende:
Die gaten lopen toch niet helemaal door bij jou?.
Ik mag toch hopen van niet zeg?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ik kan je wel aan wat thc helpen!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
Give me some TLC.. zit hier aan het eind vd wereld! ENGGGGGGGGG
Vooral dat verplicht gezamelijk lunchen, daar heb ik dus eigenlijk echt de tyfus aan.quote:Gezamenlijk lunchen, een actieve personeelsvereniging en een vrijdagmiddagborrel in onze eigen bar.
Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar dit kan ik me ook nog wel herinneren jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:27 schreef Kluts het volgende:
Weet nog wel dat er 1 stel was waarvan je vantevoren dacht dat die gozer er niks van zou bakken, een beetje zo'n sjappie.
Uiteindelijk sjouwde hij de hele dag met dat kind rond en zijn vriendin werd pissig dat ze te weinig aandacht kreeg daardoor.
Je krijgt toch al een hoop liefde van hemquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, na 10 jaar is het wel eens tijd dat hij een steentje bijdraagt
Soms zijn er van die details die je gewoon niet wil weten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil het ook niet wetenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Soms zijn er van die details die je gewoon niet wil weten.
Liefde betaalt de rekeningen nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je krijgt toch al een hoop liefde van hem
Dan had je het vast wel in de gaten.quote:
Dat verplicht staat er dan weer niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:29 schreef Kluts het volgende:
In een vacature, onder het kopje "arbeidsvoorwaarden en wat wij jou te bieden hebben":
Vooral dat verplicht gezamelijk lunchen, daar heb ik dus eigenlijk echt de tyfus aan.
HAHA! In de gaten...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan had je het vast wel in de gaten.
Zo groot issie volgens mij niet heur...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom, er is genoeg voor iedereen!
Hey, ieder zijn fetisjquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Soms zijn er van die details die je gewoon niet wil weten.
Nee, maar als het al zo in de vacature staat hechten ze daar dus waarde aan en zit de kans er dus dik in dat je je er lastig onderuit lult.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat verplicht staat er dan weer niet.
Koud en zakelijk hoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Liefde betaalt de rekeningen niet
Ik heb het vermoeden dat we langs elkaar heen sprekenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zo groot issie volgens mij niet heur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |