Bosmongolen die de zelf oplossen fase allang voorbij zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup. Welke soort bosmongolen gooien hun kind op deze manier onder de aandacht? Los het zelf op, zonder camera op je snoet.
Sorry. En sorry dat het tussen ons nooit wat kan worden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:08 schreef Spirit82 het volgende:
De enige persoon in dit topic waar ik tegen op keek...
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Geeft niets. Je leert er wel mee leven.
Haar borsten lijken uit te wijken naar rechts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...haar borsten lijken vooral erg fors te zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:10 schreef vencodark het volgende:
Haar borsten lijken uit te wijken naar rechts.
Allang voorbij? Het was niet opgevallen dat het kind nogal flink wordt?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bosmongolen die de zelf oplossen fase allang voorbij zijn.
[..]
Mmmm WhiskySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar wij zijn toch bikkels?quote:
Dat ook, maar ook dat wat ik zei.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
...haar borsten lijken vooral erg fors te zijn.
Bij mij hoef je ook niet onderop per se hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
De enige persoon in dit topic waar ik tegen op keek...
[..]
Shit voor SamzzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond t eng worden, ik wordt schichtig van elke rode jas die ik ziequote:
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ik huil mezelf elke nacht in slaapquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sorry. En sorry dat het tussen ons nooit wat kan worden.
Je bent de taal al aan het verlerenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Shit voor Samzz
[..]
Ik vond t eng worden, ik wordt schichtig van elke rode jas die ik zie
Daarom vind ik het geweldig om te kijken. Lekker luie dikkerds afzeiken die hun kinderen opvoeden om nog luiere dikkerds te zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Afzichtelijk programma trouwens. Gestoorde ouders.
Jeetje, jij bent ook niet dominant zegquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij mij hoef je ook niet onderop per se hoor.
Tja, is voor mij meer de reden niet te kijken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom vind ik het geweldig om te kijken. Lekker luie dikkerds afzeiken die hun kinderen opvoeden om nog luiere dikkerds te zijn.
Ik ga/ben steeds meer in het Engels aan het doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent de taal al aan het verleren
Nee, vooral lui, op mijn rug liggen is ook primaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jeetje, jij bent ook niet dominant zeg
Ik denk dat ik ooit iets heul naars heb meegemaakt dat ik volledig heb verdrongen. Ik overweeg hypnose...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:14 schreef Kreator het volgende:
Maar vertel eens, Spirit. Waar komt die mannen-angst bij jou eigenlijk vandaan?
Zo jammer he dit... zo jammer...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, vooral lui, op mijn rug liggen is ook prima.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
bikkels..
Maar goed, dan houden we het wel bij roken, want ik ben momenteel niet aan de pil.
Ik kijk dat liever dan Boer zoekt vrouw bijvoorbeeld. Of wie is de mol.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, is voor mij meer de reden niet te kijken.
Misschien wordt ze net als MLI wel lesbisch op den duur. Of is die alweer hetero?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:14 schreef Kreator het volgende:
Maar vertel eens, Spirit. Waar komt die mannen-angst bij jou eigenlijk vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |