Och, hij heeft iig een goeie poging gedaan om eeuwig te stoppen. Dat is niet slap.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind je echt een sukkel dat je na zo lang gestopt te zijn weer begint Krea.
Anders is de kans te groot om toch te blijven hangen. De vorige keer dat ik ging had ik maar 3 weken om alles te regelenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het wel lef hebben van je.
Gewoon alles al opzeggen voordat je uberhaupt enige zekerheid hebt voor een baan daar.
Ho, ik was niet degene die de term 'slap' bezigde. Ik zal de laatste zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, hij heeft iig een goeie poging gedaan om eeuwig te stoppen. Dat is niet slap.
Well, excuuuuuuuse me.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ho, ik was niet degene die de term 'slap' bezigde. Ik zal de laatste zijn.
Zo, wat een stapquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien moet ik er een apart topic voor gaan maken waarnaar ik kan verwijzen
maar even heel kort, ik ben per direct met al mijn werkzaamheden gestopt, ga per 1 maart tijdelijk bij mijn ouders wonen. Ondertussen ga ik al mijn spullen verkopen/wegdoen en op zoek naar een baan in het buitenland.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo, wat een stapDapper hoor
Maar dan ga je dus weg![]()
Kom krea, we gaan een peukje rokenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:03 schreef Kreator het volgende:
...als je een keer een foutje toegeeft, komen ook echt álle teringnerds die normaal gesproken niets durven te zeggen en de kwaliteit om eens een goede post te maken ontberen uit hun nerdschelpjes gekropen om te zeggen hoe slap het is hè.
Sorry dat ik niet perfect ben.
Knap dat hij er 1 in zijn maat vond. Doorzettingsvermogen ontbreekt het dan niet aan. Je moet namelijk ook wel echt veel en vaak eten om zo'n gewicht te krijgen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:06 schreef Kluts het volgende:
Bij mijn kind is te dik was laatst zo'n knulletje met een trui waarop stond "Nobody is perfect. I am Nobody "
Nou vraag ik je, als je 12 bent en 140 kilo weegt bij een lengte van 1.40, dan ben je gewoon blind als je zo'n trui nog aan durft te trekken.
Niet?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:03 schreef Kreator het volgende:
...als je een keer een foutje toegeeft, komen ook echt álle teringnerds die normaal gesproken niets durven te zeggen en de kwaliteit om eens een goede post te maken ontberen uit hun nerdschelpjes gekropen om te zeggen hoe slap het is hè.
Sorry dat ik niet perfect ben.
Afzichtelijk programma trouwens. Gestoorde ouders.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:06 schreef Kluts het volgende:
Bij mijn kind is te dik was laatst zo'n knulletje met een trui waarop stond "Nobody is perfect. I am Nobody "
Nou vraag ik je, als je 12 bent en 140 kilo weegt bij een lengte van 1.40, dan ben je gewoon blind als je zo'n trui nog aan durft te trekken.
Doet me een beetje hier aan denkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:06 schreef Kluts het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Afzichtelijk programma trouwens. Gestoorde ouders.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het zal een grote teleurstelling voor velen zijn.
Yup. Welke soort bosmongolen gooien hun kind op deze manier onder de aandacht? Los het zelf op, zonder camera op je snoet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja, ik zapte er van de week 's middags langs, echt vreselijke mensen, zo dom ook.
Dit dus inderdaad.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup. Welke soort bosmongolen gooien hun kind op deze manier onder de aandacht? Los het zelf op, zonder camera op je snoet.
Geeft niets. Je leert er wel mee leven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het regent.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:06 schreef missbehavin het volgende:
Kom krea, we gaan een peukje roken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |