Ik ken het ook niet, het is iets Zwols en omdat ik daar geboren ben noemde mijn ma me wel eens zo als kind.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
die ken ik niet, en na de wafels kijk ik wel uit voor ik ga googlen!
Ik ben een gevoelig meisjequote:
Je hebt nogal wat overwicht op haar dan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een goed begin is het halve werk. In OUD posten is de andere helft.
Ja want waarschijnlijk moet daar alles weer opnieuw behandelt en bekeken worden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:51 schreef missbehavin het volgende:
Sorry Krea, ik moet echt even...
Word ik net gebeld door jeugdzorg, de praatgroep waar kleine man heen zou gaan heeft te weinig aanmeldingen, geen idee hoe lang het gaat duren voor het min. aantal kids is behaald..
Gelukkig was zij het met mij eens dat ondertussen niks doen geen optie is, dus nu heeft zij weer contact gehad met de mensen waar ik de allereerste intake heb gehad, om individuele hulp te regelen. En ja, dit kan ook weer maanden duren, daar had zij geheel geen zicht op.
* missbehavin wordt er een beetje moe van
Overgewicht ja, na dat stoppen met roken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt nogal wat overwicht op haar dan.
Ik dacht dat het iets met stbabs te maken had.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:55 schreef Kluts het volgende:
Ik ken het ook niet, het is iets Zwols en omdat ik daar geboren ben noemde mijn ma me wel eens zo als kind.Volgens mij zin het koekjes.
Op wie niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt nogal wat overwicht op haar dan.
Gestopt met stoppen. Voornemen 2011.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:55 schreef Kluts het volgende:
Overgewicht ja, na dat stoppen met roken.
Slap hoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gestopt met stoppen. Voornemen 2011.
Paar feestjes met veel drank gehad. Dan zijn je grenzen wat vervaagd. Maar goed, ik was al bang dat ik niet meer menselijk was.quote:
Misschien moet ik er een apart topic voor gaan maken waarnaar ik kan verwijzenquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik dacht dat het iets met stbabs te maken had.
Hopelijk ben je nu wat gerustgesteld.quote:Zwollenaren worden ook wel Blauwvingers genoemd. In de Middeleeuwen bestond er een flinke rivaliteit tussen de steden Zwolle en Kampen. Men maakte elkaar het leven zo moeilijk mogelijk: Zwollenaren werden beroofd, het vee van de Kampenaren werd gestolen.
De Zwollenaren hadden een bijnaam voor de Kampenaren: Kampersteuren. De scheldnaam voor de Zwollenaren was 'blauwvinger' daar zij meineed gepleegd hadden ten opzichte van de Hertog van Gelre.
Een andere verklaring kwam later, toen Zwolle ten tijde van een wapenstilstand het klokkenspel uit de verbrande toren te koop aanbood aan Kampen. De Kampenaren zouden hiermee akkoord gaan, mits zij mochten bepalen hoe het bedrag werd betaald. Op een dag kwam er een wagen vol met geld: allemaal vierduitstukken en de Zwollenaren kregen blauwe vingers van het tellen van de koperen munten. Blauwvingers werd daarom de bijnaam voor de Zwollenaren.
Tegenwoordig beschouwen de Zwollenaren de naam als een geuzennaam. Ieder jaar worden er zogenaamde Blauwvingerdagen georganiseerd. Op deze dagen is er markt en zijn er allerlei activiteiten.
Maar ik ben al heel blij dat die vrouw bij jeugdzorg het serieus neemt en zelf al contact had opgenomen met die andere instantie.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja want waarschijnlijk moet daar alles weer opnieuw behandelt en bekeken worden.
Heerlijk toch he, al die bureaucratie.
Kan me je frustratie heel goed voorstellen
Ik vind je echt een sukkel dat je na zo lang gestopt te zijn weer begint Krea.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Paar feestjes met veel drank gehad. Dan zijn je grenzen wat vervaagd. Maar goed, ik was al bang dat ik niet meer menselijk was.
Sowieso, hoelang loop je nu rond met dit idee? Een week?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien moet ik er een apart topic voor gaan maken waarnaar ik kan verwijzen
maar even heel kort, ik ben per direct met al mijn werkzaamheden gestopt, ga per 1 maart tijdelijk bij mijn ouders wonen. Ondertussen ga ik al mijn spullen verkopen/wegdoen en op zoek naar een baan in het buitenland.
Hopen dan dat het toch nog een beetje snel gaat.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik ben al heel blij dat die vrouw bij jeugdzorg het serieus neemt en zelf al contact had opgenomen met die andere instantie.
Thx.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind je echt een sukkel dat je na zo lang gestopt te zijn weer begint Krea.
Ik bedoelde het idd niet onaardig. Het is gewoon zo jammer.quote:
Het is ook gewoon laf, dat jij t blijkbaar niet aan kan om te stoppen, is slap.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Krijg taco-hoest ofzo, slap aftreksel van een slappe piemel.
Projectie is iets mooisquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Krijg taco-hoest ofzo, slap aftreksel van een slappe piemel.
Vind het wel lef hebben van je.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien moet ik er een apart topic voor gaan maken waarnaar ik kan verwijzen
maar even heel kort, ik ben per direct met al mijn werkzaamheden gestopt, ga per 1 maart tijdelijk bij mijn ouders wonen. Ondertussen ga ik al mijn spullen verkopen/wegdoen en op zoek naar een baan in het buitenland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |