Het is ook maar gekheid, kom opquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kiest een kleur die bij de auto past en je zelf mooi vind, daarbij hou ik geen rekening welke kleur mn huis is, zéker niet nu ik in een gele flat woon
Limburg.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:49 schreef rival het volgende:
Peu, naar welk land wil je trouwens? of voldoet "buitenland"?
Dus in je eigen woonplaats gaat het niet op?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die fanclub wordt ook wel aangeduid met 'Nederland'
We hebben het hier over de skoda yeti toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pa niet. Hij wil een sportieve auto, dus koos ie een Yeti
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een voorkeur voor regio's, maar niet een specifiek land.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:49 schreef rival het volgende:
Peu, naar welk land wil je trouwens? of voldoet "buitenland"?
vandaar die smiley, gok ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hebben het hier over de skoda yeti toch?
Kan aan mij liggen maar kan er niks sportiefs aan ontdekken
Wij hebben ons na '45 ook aangesloten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:50 schreef HeatWave het volgende:
Dus in je eigen woonplaats gaat het niet op?.
zuid europa, zuid amerika?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:50 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb een voorkeur voor regio's, maar niet een specifiek land.
Oh, dan heb ik de interne memo gemistquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wij hebben ons na '45 ook aangesloten.
Hij hangt rond de 50?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
In onze harten zijn we nog steeds Reserve-Duitslandquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus in je eigen woonplaats gaat het niet op?.
Warmtequote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
zuid europa, zuid amerika?
iig iets waar het warm is zeker?
Idd, een afvallige provinciequote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
In onze harten zijn we nog steeds Reserve-Duitsland
En in Scandinavië is het koud. Wat zal het worden?quote:
Als Bimmer rijder moet je Limburg toch wel snappen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou kiezen voor een plek waar je de taal makkelijk kan leren
Herkenbaar. Die van mij mocht van zichzelf een nieuwe auto van de zaak uitzoeken. De vorige had ie al 6,5 jaar en stond op 370.000km. Heeft ie ff een praktisch full option Q5 uit duitsland gehaald, van zomer 2010quote:
Toch liever die kou dan de kou hierquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En in Scandinavië is het koud. Wat zal het worden?
Wat is precies het equivalent van een steen om onder te wonen, qua internetlingo?quote:
In deze tijden van crisis moet je weten wie je vrienden zijnquote:
Achja, nieuwe generatie hequote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Als Bimmer rijder moet je Limburg toch wel snappen?
Goede vraag, geen idee.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:57 schreef HeatWave het volgende:
Wat is precies het equivalent van een steen om onder te wonen, qua internetlingo?.
Dat. En ik snap niet zo goed waarom je een nieuwe auto uit Duitsland haalt, dat is geloof ik niks goedkoper...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
...dat vind ik echt zo'n net-niet auto. Net als een x3.
"je hebt zeker een paar jaar in OUD gepost?"quote:
1998 belde, ze willen hun plaatje terug.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:57 schreef HeatWave het volgende:
Wat is precies het equivalent van een steen om onder te wonen, qua internetlingo?.
Klopt, alleen heeft pa dus de uitvoering met led-verlichting rondom en echt allerlei onzingadgets zoals een verwarmde én gekoelde bekerhouder en stoelverwarming op de fucking achterbank terwijl hij er 99,9% van de tijd alleen in zit. En vooral van buiten oogt ie een stuk minder lomp en een stuk moderner dan een Q7. Bovendien is het een auto van de zaak, en een Q7 wordt nogal eens als opzichtige patserbak ervaren, dus dan maar wat minder. Neuh, ik zou er prima aan kunnen wennen, zo'n Q5quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ex-demo, net een half jaar oud en 7000km op de teller. Reken maar dat dat goedkoper is dan een hagelnieuwequote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat. En ik snap niet zo goed waarom je een nieuwe auto uit Duitsland haalt, dat is geloof ik niks goedkoper...
Het is tijd voor wat nieuwsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
1998 belde, ze willen hun plaatje terug.
..als ik hem gratis kreeg, zei ik ook geen nee.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:00 schreef Bartholomeus het volgende:
Klopt, alleen heeft pa dus de uitvoering met led-verlichting rondom en echt allerlei onzingadgets zoals een verwarmde én gekoelde bekerhouder en stoelverwarming op de fucking achterbank terwijl hij er 99,9% van de tijd alleen in zit. En vooral van buiten oogt ie een stuk minder lomp en een stuk moderner dan een Q7. Bovendien is het een auto van de zaak, en een Q7 wordt nogal eens als opzichtige patserbak ervaren, dus dan maar wat minder. Neuh, ik zou er prima aan kunnen wennen, zo'n Q5
Wat weet ik er nou van... ik ben daar 1 keer geweestquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:55 schreef PeuRac het volgende:
Als Bimmer rijder moet je Limburg toch wel snappen?
Zelfs dan is mij verteld dat 't niks uit maakt. Maar goed, blijkbaar dus welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ex-demo, net een half jaar oud en 7000km op de teller. Reken maar dat dat goedkoper is dan een hagelnieuwe
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
Wat weet ik er nou van... ik ben daar 1 keer geweest
iets met traag door het kabeltje van de modem komen of iets in die richting?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"je hebt zeker een paar jaar in OUD gepost?".
Ik sta open voor suggesties.
"Post jij nog met 14k4 ofzo?!"quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:04 schreef rival het volgende:
iets met traag door het kabeltje van de modem komen of iets in die richting?
vreemde stomme uitvinding....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Klopt, alleen heeft pa dus de uitvoering met led-verlichting rondom
Ik ben er ooit een keertje een patatje gaan halenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kom er minimaal 2x/jaar met 2 verschillende Alfa clubs
nieuwe wissers halen, in de aanbieding bij de lidlquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:07 schreef Samzz het volgende:
Oeh, ik kom er net achter dat ik een hekel heb aan ruitenwissers die niet netjes het oppervlak watervrij wissen
In het buitenland hebben ze toch friet?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben er ooit een keertje een patatje gaan halen
lekkerquote:
Vind die ledjes sowieso maar suf eigenlijk, het lijken wel rijdende kerstbomen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:06 schreef rival het volgende:
vreemde stomme uitvinding....
Maar, audi doet dat dan wel beter dan mercedes... toegegeven.....
en dan heb ik het over de voorkant... vind ledjes in de achterlichten wel mooi.
Ik haal altijd Boschquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:08 schreef rival het volgende:
[..]
nieuwe wissers halen, in de aanbieding bij de lidl
Ik heb lasagne vanavondquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
lekker![]()
vandaag eten we hier of patat of chinees, weten alleen nog net wat...en ma gaat niet koken en ik en de keuken=geen goede combi
Niet alleen in het buitenland hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
In het buitenland hebben ze toch friet?
Who cares hoe het eruit ziet. Als het maar werkt. Erger zijn mensen die hun licht niet aanhebben.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:09 schreef Techno het volgende:
Vind die ledjes sowieso maar suf eigenlijk, het lijken wel rijdende kerstbomen.
Dat mag Connexxion lekker zelf doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:08 schreef rival het volgende:
[..]
nieuwe wissers halen, in de aanbieding bij de lidl
ik bestel het hoe het hoort, patat dusquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
In het buitenland hebben ze toch friet?
Jawel, want ten eerste betaal je bij aanschaf niet de nieuwprijs en ten tweede krijg je voor het half jaar dat ie oud is wat korting op de BPM. Onder aan de streep scheelt dat op een dergelijke auto zomaar ¤20.000 tussen de nieuwprijs incl BPM hier en wat we nu voor het ding betaald hebben in totaalquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs dan is mij verteld dat 't niks uit maakt. Maar goed, blijkbaar dus wel
Ik zou eerder voor een Q7 zijn gegaan.
Ik vind ze bij de Audi nog wel wat hebben eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar audi heeft er tenminste nog iets van geprobeerd te maken.. bij mercedes ging het:" Hey Audi heeft ledjes... kom we plakken ook een led stripje in de voorbumperquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:57 schreef Kreator het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:11 schreef Samzz het volgende:
Ik vind ze bij de Audi nog wel wat hebben eigenlijk.
Ja, bij Mercedes ziet het er helemaal niet uit. Maar bij Audi vind ik het ook niet mooi.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:11 schreef rival het volgende:
Maar audi heeft er tenminste nog iets van geprobeerd te maken.. bij mercedes ging het:" Hey Audi heeft ledjes... kom we plakken ook een led stripje in de voorbumper
Heb je dan echt helemaal geen gevoel? Er zijn hier mensen aan de lijn ja!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:12 schreef rival het volgende:
en een broodje frikandel met mayo
of mexicano met sate
iddquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:11 schreef rival het volgende:
[..]
Maar audi heeft er tenminste nog iets van geprobeerd te maken.. bij mercedes ging het:" Hey Audi heeft ledjes... kom we plakken ook een led stripje in de voorbumper
Ik heb echt al minstens tien jaar geen frikadel meer opquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:12 schreef rival het volgende:
[..]
en een broodje frikandel met mayo
of mexicano met sate
Ik vreet niks en kom aan, fuck it, ga weer eten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je dan echt helemaal geen gevoel? Er zijn hier mensen aan de lijn ja!![]()
ik vorige week nogquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb echt al minstens tien jaar geen frikadel meer op
Die lui met aftermarket dagrijverlichting dan. Zie je weer ergens zo'n petje in z'n afgetrapte gepimpte golf 3/4 met zo'n ledstripje op de plaats waar de mistlamp hoortquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
idd![]()
Overigens hebben wel meer merken daar last van
het is leuker om aan te komen door te eten, dan aan te komen zonder eten..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vreet niks en kom aan, fuck it, ga weer eten.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vreet niks en kom aan, fuck it, ga weer eten.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier ook, ik heb nog nooit zovaak dingen meegebracht vanuit de kantinequote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je dan echt helemaal geen gevoel? Er zijn hier mensen aan de lijn ja!![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kom maar snel hier, gooi ik er wel een paar in t vet voor je
dan hoef ik je niet meer gek te maken, je bent het alquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Af en toe kan geen kwaad hoorquote:
Todo bien aqui?quote:
Ik ga zo yoghurt eten. Want ik besef net dat ik ben vergeten het brood uit de vriezer te halen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Af en toe kan geen kwaad hoorIk ga zo rookworst eten op mn brood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |