De discussie begon ongeveer 3 posts voor je binnenkwam.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
[..]
I don't know.
Ik dacht nog, zal ik het vragen...maar toen bedacht ik me dat het mij niet interesseerde.
Wat ben je van plan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geld ansich heeft me nog nooit geboeid, kan iedereen die mij privé kent beamen, mooie spullen welmaar aangezien ik die nu allemaal weg ga doen
Are you crazy....zeg je nu sorry tegen krea over je eigen post?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:51 schreef missbehavin het volgende:
Sorry Krea, ik moet echt even...
Word ik net gebeld door jeugdzorg, de praatgroep waar kleine man heen zou gaan heeft te weinig aanmeldingen, geen idee hoe lang het gaat duren voor het min. aantal kids is behaald..
Gelukkig was zij het met mij eens dat ondertussen niks doen geen optie is, dus nu heeft zij weer contact gehad met de mensen waar ik de allereerste intake heb gehad, om individuele hulp te regelen. En ja, dit kan ook weer maanden duren, daar had zij geheel geen zicht op.
* missbehavin wordt er een beetje moe van
Het is een draak van een nummer, maar hell, het is een woensdagnummer met kleur!quote:
Teruglezen vond ik ook al de moeite niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
De discussie begon ongeveer 3 posts voor je binnenkwam.
En daar gaat het om!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is een draak van een nummer, maar hell, het is een woensdagnummer met kleur!
Ik dek mezelf vast in, voor ik de toorn van krea weer over me heen krijgquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Are you crazy....zeg je nu sorry tegen krea over je eigen post?
ik zou god bedanken!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:51 schreef STING het volgende:
[..]
Shit, vergeten te googlen gisterenavond
Die onzin doe ik ook niet aan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Teruglezen vond ik ook al de moeite niet.
Mijn emigratie plannen gemist?quote:
Je geeft em nu echt teveel kredietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik dek mezelf vast in, voor ik de toorn van krea weer over me heen krijg
Ja, stel je voor.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik dek mezelf vast in, voor ik de toorn van krea weer over me heen krijg
Een goed begin is het halve werk. In OUD posten is de andere helft.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:52 schreef vencodark het volgende:
....zeg je nu sorry tegen krea over je eigen post?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |