quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:11 schreef Samzz het volgende:
Ik vind ze bij de Audi nog wel wat hebben eigenlijk.
Ja, bij Mercedes ziet het er helemaal niet uit. Maar bij Audi vind ik het ook niet mooi.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:11 schreef rival het volgende:
Maar audi heeft er tenminste nog iets van geprobeerd te maken.. bij mercedes ging het:" Hey Audi heeft ledjes... kom we plakken ook een led stripje in de voorbumper
Heb je dan echt helemaal geen gevoel? Er zijn hier mensen aan de lijn ja!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:12 schreef rival het volgende:
en een broodje frikandel met mayo
of mexicano met sate
iddquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:11 schreef rival het volgende:
[..]
Maar audi heeft er tenminste nog iets van geprobeerd te maken.. bij mercedes ging het:" Hey Audi heeft ledjes... kom we plakken ook een led stripje in de voorbumper
Ik heb echt al minstens tien jaar geen frikadel meer opquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:12 schreef rival het volgende:
[..]
en een broodje frikandel met mayo
of mexicano met sate
Ik vreet niks en kom aan, fuck it, ga weer eten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je dan echt helemaal geen gevoel? Er zijn hier mensen aan de lijn ja!![]()
ik vorige week nogquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb echt al minstens tien jaar geen frikadel meer op
Die lui met aftermarket dagrijverlichting dan. Zie je weer ergens zo'n petje in z'n afgetrapte gepimpte golf 3/4 met zo'n ledstripje op de plaats waar de mistlamp hoortquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
idd![]()
Overigens hebben wel meer merken daar last van
het is leuker om aan te komen door te eten, dan aan te komen zonder eten..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vreet niks en kom aan, fuck it, ga weer eten.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vreet niks en kom aan, fuck it, ga weer eten.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier ook, ik heb nog nooit zovaak dingen meegebracht vanuit de kantinequote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je dan echt helemaal geen gevoel? Er zijn hier mensen aan de lijn ja!![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kom maar snel hier, gooi ik er wel een paar in t vet voor je
dan hoef ik je niet meer gek te maken, je bent het alquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Af en toe kan geen kwaad hoorquote:
Todo bien aqui?quote:
Ik ga zo yoghurt eten. Want ik besef net dat ik ben vergeten het brood uit de vriezer te halen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Af en toe kan geen kwaad hoorIk ga zo rookworst eten op mn brood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |