Fornuisquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme mn aansteker is zeker 10 cm lang en nog ben ik dat ding kwijt
 .
.

Jaquote:

Ja het is ook een zaklampquote:
Al gevondenquote:

HEt kon niet lang duren.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja het is ook een zaklamp
[..]
Al gevonden

Vandaag welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je hebt [ afbeelding ] als standaard ingesteld?

quote:

zaklamp is niet het antwoord wat ik zochtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja het is ook een zaklamp
[..]
Al gevonden

Je weet hoe Paul is.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom zijn er 3 topics open ?
Waarom heeft Paul een eigen topic?

Omdat ik wil weten wat mensen in mijn show willen horen, waarom zit je altijd in de ONZ radio topics zo kinderachtig te doen? Ben je jaloers ofzo?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

Ik kreeg net al semi boze dm van paul dat HIJ een nieuw topic MOEST openen van gras. Jammer alleen dat deze toen al een minuut of 2 open was.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

Nee hoor, ik zeg alleen dat het onoverzichtelijk is zo.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:30 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Omdat ik wil weten wat mensen in mijn show willen horen, waarom zit je altijd in de ONZ radio topics zo kinderachtig te doen? Ben je jaloers ofzo?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |