Finance & control professional. Interimopdrachten op gebied van finance dusquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:05 schreef gerbenp het volgende:
Roel, wat doe je nu voor werk als ik het vragen mag?..
Ah, klinkt opzich wel leuk al heb ik CSI ook nog nooit gezienquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:02 schreef themauster het volgende:
[..]
NCIS is tof een beetje als CSI maar dan anders, Wij gaan denk ik Dinner for Schmucks kijken was een tip van 3rdRock
Belachelijk!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:11 schreef DaMook het volgende:
Die Gerard, gewoon Caro laten zingen terwijl ze een poliep heeft.
Klinkt leuk!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Finance & control professional. Interimopdrachten op gebied van finance dus. Nu nog ff geen opdracht, maar bezig met onderzoek wat we met het bedrijf uitvoeren.
Terechte vraagquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:05 schreef gerbenp het volgende:
Roel, wat doe je nu voor werk als ik het vragen mag?..
Ja arme Caro , ik wil dr nooit meer horen, veel beter voor drquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:11 schreef DaMook het volgende:
Die Gerard, gewoon Caro laten zingen terwijl ze een poliep heeft.
Das best gemeen!!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja arme Caro , ik wil dr nooit meer horen, veel beter voor dr
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja arme Caro , ik wil dr nooit meer horen, veel beter voor dr
Ik denk aan dr stembandjes!quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk aan dr stembandjes!
( ja ok, ook een bietje aan mijn oren)
Ik hoop op een uurtje zonder regen zoquote:
Lamme tak.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:18 schreef DaMook het volgende:
Ik heb zin in een gebakken ei, heb alleen geen zin om te gaan bakken.
Hier is het droog, maar daar is ook alles mee gezegdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoop op een uurtje zonder regen zo
Soms.quote:
Hier ook wind en donkere wolken, maar ik heb nu pauze en ik moet echt ff de stad in voor wat dingenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hier is het droog, maar daar is ook alles mee gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |