abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91997244
:')
pi_91997617
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 17:25 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
:')
Het is toch zo? Iedereen heeft wel eens een verkering gehad met iemand waar ze achteraf niet zo blij mee waren. De meeste malen niet en gaan verder met hun leven. Jij blijft alles overanalyseren en vindt jezelf zo zielig door die gemene ex (terwijl je er zelf ook bij was toentertijd).

Mijn tip: leef gewoon je leven. Je bent niet uniek (niemand is dat).
pi_91997999
Mijn cultuur zat mij dwars. Daar sta ik nu boven :)

Ik vind het alleen kut dat ik qua ontwikkeling achter loop :') Verder heb ik niets (meer) te klagen.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 17:45:44 #204
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_91998166
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 16:52 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Ik ga stoppen met het denken voor hem. Dat is niet eerlijk tegenover hem, maar ook niet tegenover mezelf.
:Y
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_91998233
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 17:45 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

:Y
Jij bent lief! O+
  vrijdag 28 januari 2011 @ 17:54:38 #206
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_91998580
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 17:47 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Jij bent lief! O+
Zo is het, denk maar aan mij, dan komt alles goed. :+
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_91998856
I will O+
pi_92014156
Lieve leden,

I feel ready. Ik ga maandag! O+ Maar niet alleen door te gaan. Ik ga maandag weer beginnen met ''leven''. Ik heb maanden lang in jogging outfits rond gelopen + pet om mannen uit mijn buurt te houden. Bang om weer terug te vallen in mijn oude patroon plus onnodige emotionele gedoe vermijden. Ik zit nu mijn kledingkast te bekijken wat ik allemaal kan aantrekken om weer te schitteren O+ I'm back!!!

Ik ga weer socializen (na half jaar.. pfew), werken, studeren, sporten.... kortom; ik ga weer leven! Alleen dan zelfbewust! It's time to be myself again... my RENEWED me :s)

FOK, I love you :s) En sommige leden nog meer.... die weten wel wie ik bedoel :D Ik heb meer aan jullie gehad dan welke mogelijke psycholoog dan ook. Ik wil eigenlijk niet eens meer gaan :@ Slechts om bij te kletsen alleen denk ik. Om mijn vooruitgang te bespreken. Immers dat is een teken dat het weer goed gaat met mij...

Maandag blijft wel eng... maar dat weerhoudt mij er niet van om te gaan! Ik sta sowieso niet voor een keuze om een relatie in te springen, mocht hij wel willen. En mocht het niet wederzijds zijn geweest, ook goed. Hij vindt me iig aardig en dat is een vriend erbij :D Ik vind hem iets liever. Wat maakt het uit :D Niet alles draait om relaties. Ik heb hem niet nodig ter bevestiging om een goed gevoel over mezelf te krijgen.

Dat socializen ga ik ook doen in de sportschool. Overal eigenlijk. Niet eeuwenlang en onnodig kletsen natuurlijk. Maar ik ga me iig niet meer isoleren :)
  vrijdag 28 januari 2011 @ 22:29:50 #209
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_92014248
Dubbel dubbel o o, check eens hoe ik flow-ow, dames zeggen ey ey, mocro's zeggen wejow.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_92014272
Ik ook van jou :D
pi_92015317
Ik heb gewoon zo'n zin om te gaan... hem te groeten... en wanneer hij vraagt hoe het met me gaat, heel vrolijk te antwoorden met ''Geweldig! Voel je mijn aura :P ?'' om daarna te hervatten waar we zijn gebleven. Indien mogelijk natuurlijk :D Zodra hij me vraagt waar ik de afgelopen tijd zeg ik wel dat ik een tijdje bij mijn ouders ben gebleven ivm een overlijding. Dat is geen leugen en hij weet ervan, dus zal hij ook geen rare ideeen krijgen :) Ik wil niet labiel overkomen. Was ik idd, maar dat is nu einde verhaal.

[ Bericht 9% gewijzigd door ikgebruikgeenmsn op 28-01-2011 22:53:32 ]
pi_92015420
:').

STOP. MET. NADENKEN.
pi_92015509
OK!
pi_92021022
:D
pi_92026653
Vrouwen :')
Gonna rise up
Burning black holes in dark memories
Gonna rise up
Turning mistakes into gold
pi_92066177
Het is bijna maandag... ik heb even mijn emotionele bui (PMS :') ), dus schrijf ik het van me af. Dit is geen terugval, want ik sta nog steeds achter mijn besluit.

De angst voor een afwijzing is groter dan de afwijzing zelf.
Een afwijzing van zijn kant zal vast niet zo hard aankomen als ontmaagd worden door een klootzak van dezelfde cultuur waarin eer belangrijk is, om vervolgens gedumpt te worden, omdat we seks hebben gehad en ik geen trouw-materiaal was.

Ik heb mezelf zo vaak afgewezen, omdat mannen dat deden. Ik dacht altijd; als zij zo kut kunnen doen, moet er iets mis met mij zijn. Achteraf gezien was er veel meer mis met hun dan met mij. Ik wil mezelf trouw blijven deze keer en niet onder de lakens huilen, omdat ik mezelf zo minderwaardig voel. Mijn gevoel van eigenwaarde is niet afhankelijk van anderen.*

*Jullie bevestigingen hebben me wel gesteund om weer mooie kanten aan mezelf in te zien. Maar voortaan hoort het uit mezelf te komen.

-------

Ik mag trots zijn op het feit dat ik lef en moed heb om me kwetsbaar op te stellen. Dat is toch een teken van zelfvertrouwen. Ik mag trots zijn op het feit dat ik mooi kan zien, denken en lief kan hebben. Ik mag trots zijn dat ik een oprechte en eerlijk persoonlijk heb. Verder heb ik genoeg andere kwaliteiten waar ik trots op mag zijn. Dus, als hij me afwijst, ligt het niet aan mij. We passen dan niet bij elkaar, is hij er nog niet klaar voor of heeft het iets met het lot te maken.

Het is eng om na zo'n rot periode door mijn angsten heen te gaan :) Maar ik MOET het doen. Anders blijf ik cirkeltjes draaien en wordt hij een obsessie. Is hij nu al; puur doordat ik aan het weglopen ben om rust in mijn hoofd te krijgen. Het klikt, of het klikt niet. Maandag heb ik mijn antwoord. Het boeit me dan ook niet als het niet de antwoord is die ik niet wil. Ik ga niet instorten, want ik heb mezelf, mijn leven, mijn doelen/dromen, bezigheden, vrienden en toekomst (hij is niet de enige geweldige man op aarde) nog.

Ik moet eigenlijk een brief aan MEZELF schrijven, waarin ik mijn onvoorwaardelijke liefde betuig :')

[ Bericht 3% gewijzigd door ikgebruikgeenmsn op 30-01-2011 03:48:20 ]
  zondag 30 januari 2011 @ 06:29:29 #217
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_92067347
Ik zou gewoon eerlijk zijn. Hoeveel mannen hebben er wel niet op los geneukt,? Dan mag de vrouw dat ook gewoon vind ik.

Mijn eerste echte relatie duurde 2 jaar, is afgelopen augustus voorgoed uit gegaan. Voelde me zo slecht en nam alle aandacht aan ,ineens zitten er allemaal mannen om je heen. Ach voelde me er goed bij.
Eind sept leerde ik een jongen kennen waar ik dan verliefd op werd, ik heb hem alles uitgelegd en verteld dat ik dat blijkbaar nodig heb gehad om te verwerken. Nu ben ik samen met die jongen en voelt alles goed.
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_92077380
Als het verstand van een persoon sterker is dan zijn begeerte, is hij als een engel. En als zijn begeertes sterker zijn dan zijn verstand, dan is hij als een dier.

De reden waarom mensen, maar vooral vrouwen zo voorzichtig moeten zijn met hun maagdelijkheid is omdat het verliezen van de maagdelijkheid zo een sterke emotionele respons kan teweegbrengen bij een mens.

Velen worden zeer afhankelijk en hunkeren naar degene die hun maagdelijkheid heeft afgenomen, ze voelen liefde, althans dat denken ze, terwijl de andere persoon ze simpel weg gebruikt heeft.

Helaas heb jij dit op de harde manier moeten ondervinden en spijt het me om te horen dat dit je is overkomen. Het resultaat dat je daarna vertoonde komt waarschijnlijk doordat je die oude gevoelens wou laten herleven en daardoor seks opzocht hopende dat je weer hetzelfde zou kunnen voelen en die intense momenten van geluk weer zou ervaren, ook dit is niet waar, en ook hier ben je op de harde manier achtergekomen.

Het gedrag dat je nu vertoont, het ''classy'' opstellen, is naar mijn mening niks anders dan een leugen die je jezelf verteld, jouw uiterlijke vertoon is niet hoe jij je van binnen voelt. Want een vrouw die classy is hoeft de goedkeuring van mannen niet te zoeken.

Uit je tekst kan ik opmaken daar je nog steeds zeer gefrustreerd bent, emotioneel in de war, en denkt het antwoord gevonden te hebben maar eigenlijk weet je nog steeds niet wat je met jezelf aanmoet.

Voordat je überhaupt aan een nieuwe relatie begint zou ik zorgen dat je al je onzekerheid kwijtraakt en zeker kan zijn over de persoon die je werkelijk bent en niet de persoon die je wilt zijn. Pas als je dit allemaal hebt uitgevogeld kan je verder met leven, want het mysterieus doen en verbergen helpt niks, sommige mensen hoeven maar één keer in iemands ogen te kijken en ze zien hoe verward die persoon is van binnen.
Mooooooooo
  zondag 30 januari 2011 @ 14:59:03 #219
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92078079
De nieuwe MLI is opgestaan.
Resistance is futile.
  zondag 30 januari 2011 @ 15:26:07 #220
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_92079358
Zelfs op zondag is 1 minuut voor drie rijkelijk laat.
J. <3
pi_92079746
Vraag waarom maak je tig topics aan over die ene jongen, dat had makkelijk in een topic gekund hoor
pi_92081996

[ Bericht 100% gewijzigd door ikgebruikgeenmsn op 30-01-2011 23:33:07 ]
pi_92082355
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 06:29 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik zou gewoon eerlijk zijn. Hoeveel mannen hebben er wel niet op los geneukt,? Dan mag de vrouw dat ook gewoon vind ik.

Mijn eerste echte relatie duurde 2 jaar, is afgelopen augustus voorgoed uit gegaan. Voelde me zo slecht en nam alle aandacht aan ,ineens zitten er allemaal mannen om je heen. Ach voelde me er goed bij.
Eind sept leerde ik een jongen kennen waar ik dan verliefd op werd, ik heb hem alles uitgelegd en verteld dat ik dat blijkbaar nodig heb gehad om te verwerken. Nu ben ik samen met die jongen en voelt alles goed.
Ik hoop dat het voor mij ook zo zal uitpakken. Ik ben iig blij voor jou en dat meen ik echt :)

[ Bericht 35% gewijzigd door ikgebruikgeenmsn op 30-01-2011 22:34:26 ]
pi_92102515
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 14:45 schreef Chief-Patron het volgende:
Uit je tekst kan ik opmaken daar je nog steeds zeer gefrustreerd bent, emotioneel in de war, en denkt het antwoord gevonden te hebben maar eigenlijk weet je nog steeds niet wat je met jezelf aanmoet.

Voordat je überhaupt aan een nieuwe relatie begint zou ik zorgen dat je al je onzekerheid kwijtraakt en zeker kan zijn over de persoon die je werkelijk bent en niet de persoon die je wilt zijn. Pas als je dit allemaal hebt uitgevogeld kan je verder met leven, want het mysterieus doen en verbergen helpt niks, sommige mensen hoeven maar één keer in iemands ogen te kijken en ze zien hoe verward die persoon is van binnen.
Je post zette me nog een keer aan het denken :)

Volgens mij is het vermijden van religie een oorzaak van mijn innerlijke leegte... los van hem, mijn studie en alles. Mijn spirituele houvast ontbreekt...
pi_92104495
Ik wil even een deel van een PM van een lid posten :) Ik vond het zo goed. Ik ga het zeker toepassen. Wellicht kan het een lichtpuntje zijn voor anderen in de toekomst:

quote:
Wees gewoon eerlijk over je verleden, mensen zijn niet dom, ze zullen alles kunnen achterhalen wat er is gebeurd, je weet niet wie elkaar kent, misschien is je man wel beste vrienden met een van jouw vroegere scharrels, je kunt het beter vertellen echt waar.

Een man hoort van zijn vrouw te houden, maar hij kan dit alleen doen als hij alles over haar weet, anders houd die als het ware van de halve waarheid. Hij trouwt met jouw huidige versie, niet jouw oude versie. Hij houd van de persoon die jij bent en om hem beter te laten begrijpen hoe jij zo bent geworden moet hij jouw verleden ook kennen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')