Idd, bescheiden blijven, dan ben je des te aantrekkelijker bovenop je uiterlijk. Er super uitzien resulteert opzichzelf staand absoluut niet in zo'n conclusie. Het gaat altijd om het gedrag erbij wat het compleet maakt of juist breekt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:51 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
[..]
Oh, dus de tijd nemen voor optutten, maar het gedrag vertonen dat bescheiden is ipv arrogant is wél aantrekkelijk? Ik dacht dat het super uitzien automatisch resulteerde in jouw negatieve conclusie. Dus je doelde meer op het gedrag alleen?
Tuurlijk, je kunt je gewoon leuk en/of sexy kledenquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:09 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Duidelijk. Gedrag dus![]()
Maar me kleden op z'n plaats is wel belangrijk neem ik aan? Leuke (fel?) jurkjes dragen op school wat opvalt zorgt toch ook voor die conclusie? Die draag je doorgaans in de zomer, op gala's, tijdens het uitgaan of op verjaardagen.
Ik heb het vorig jaar namelijk erg overdreven. Redenen: overcompensatie dus. Maar ja, dat ter zijde. Hoe denk je hierover?
Nee dat is gedurfd en leuk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:21 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Dus als je een leuke dame zou zien lopen op school met een jurk die alle kleuren van de regenboog heeft... denk je dan niet ''Die is aandachtsgeil!''?
Nee absoluut niet. Als ze 'n mooi jurkje aanheeft en er lekker uit ziet dan wil ik haar het liefst aanraken. Maar dat mag natuurlijk weer niet. Das opzich wel frustrerend. Ik kan dus wel gedachten hebben van, waarom doe je me dit aan? Maar dat is meer persoonlijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:21 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Dus als je een leuke dame zou zien lopen op school met een jurk die alle kleuren van de regenboog heeft... denk je dan niet ''Die is aandachtsgeil!''?
Trek gewoon lekker aan waar je zin in hebt. Het heeft in basis niets maar dan ook niets te maken met of je issue's hebt of aandachtsgeil bent. Dat creëer je zelf met je eigen gedachten door je verleden. Het is in principe gewoon kleding die jij leuk vindt. Het enige verschil is dat je met kleurrijke kleding meer opvalt en dus meer aandacht/blikken vangt dan in een grijze trui.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:50 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Nu zie ik mezelf (heden en toekomst) niet hunkeren naar aandacht, maar ik zou graag weer mijn felgekleurde opvallende outfits willen aantrekken omdat het me staat. Ik ben getint en kleur past daar het beste bij. Ik uit zo mijn vrolijkheid in het leven en de kleuren zelf geven mij ook vreugde
Natuurlijk komen daar sneller mannen op af, maar die wil ik negeren op een subtiele manier. Meiden die hunkeren naar aandacht ''controleren'' ook of ze die aandacht krijgen. Kijken wie er naar hen kijkt e.d. Daar integenstelling wil ik me (blijven) focussen op mijn bezigheden.
Moet ik me blijven onderdrukken om die jongen geen gelijk te geven? Hij zei dan niets over mijn kleding. Ik heb geen contact meer met hem en ga die niet opzoeken voor deze vraag. Ik vroeg het aan een ander jongen en die zei dat gekleurde kleding een onderdeel ervan is.
Correct me?
Daar is niet iets vasts over te zeggen. Zoveel mensen, zoveel persoonlijkheden. De ene opvallende heeft wel issue's, de ander niet. De ene onopvallende heeft geen behoefte om op te vallen dankzij zelfverzekerdheid en de ander is juist weer wel onzeker. Het kan alle kanten op.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:35 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Nog iets:
Is het zo dat kwalitatieve mannen bewust kiezen voor onopvallende meiden? En waarom? Of is dit omdat de man in kwestie en mannen die net zo denken onzeker zijn? Hebben meiden die in de spotlights staan daadwerkelijk issues en/of niet veel inhoud en zijn de onopvallende meiden juist zelfverzekerd (geen behoefte om op te vallen) en hebben meer inhoud? Of zijn de meiden die opvallen juist zelfverzekerd en zijn ze niet bang om gezien te worden?
Mooi gezegd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:06 schreef Henk1056 het volgende:
[..]
Daar is niet iets vasts over te zeggen. Zoveel mensen, zoveel persoonlijkheden. De ene opvallende heeft wel issue's, de ander niet. De ene onopvallende heeft geen behoefte om op te vallen dankzij zelfverzekerdheid en de ander is juist weer wel onzeker. Het kan alle kanten op.
Het enige wat je kunt stellen is dat onzekere mensen minder snel kleurrijke kleding aan zullen doen, omdat ze daarmee meer opvallen en dat is niet wat ze willen. Maar dat wil niet zeggen dat iemand die zich niet-kleurrijk kleedt per definitie onzeker is.
Van mij mag je je benen laten zien maar de kans is wel aanwezig dat ik ernaar ga hunkeren om ze aan te raken. Niet dat jij daar last van zal hebben want ik weet mezelf nog net te beheersenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:04 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Nu na alles achter de rug te hebben en in de toekomst wil ik maximaal de kleding weer terughalen, omdat die mij gewoon staan. Alleen moet ik oppassen dat ik niet in verhullende kleding naar school ga die bijvoorbeeld mijn benen heel erg laten zien en/of die strepless zijn. Of maakt zelfs dat niets uit zolang ik me er elegant bij gedraag en het niet combineer met overdreven opvallende sieraden en make-up?
It's this!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:17 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Nou...
Na nog een keer erover nagedacht te hebben. Ik wil de etikette classy op mezelf plakken. Daarbij hoort elegante kleding die niet veel verhullen. Zowel op school, in de stad of in de bieb. Alleen op het strand en tijdens het uitgaan mag het bloter mits make-up en sieraden onopvallend zijn
How is that
Hier heb je helemaal gelijk inquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:25 schreef EviL_AleX het volgende:
Vaak is het zo dat dit in stapjes elkaar ondersteunt. Wanneer je houding verandert zal je je ook niet meer zo thuis voelen in "goedkope" kleding, mocht je je daar ooit wel in thuis gevoeld hebben.
dat dus, dat je bent gaan sletten was jouw keuze. Je bent slecht behandeld, dat kan best, maar de keuzes die je daarna maakt zijn je eigen en kun je dus niet afschuiven op hem.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 05:05 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Ik denk dat je onderhand wel eens zelf verantwoordelijk mag gaan nemen voor je gedrag ipv alle blaam bij je ex te leggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |