vindt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:23 schreef dreadymann222 het volgende:
om te checken wat iedereen er van vind
leuke reactie , bedanktquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:28 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Zit lekker veel variatie in het nummer.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:36 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch, mongool.
oeps , kan ik niet zien vanachter mijn pc. waarom zou je nou iets schrijven wat je niet meent ?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:36 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch, mongool.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:40 schreef dreadymann222 het volgende:
[..]
oeps , kan ik niet zien vanachter mijn pc. waarom zou je nou iets schrijven wat je niet meent ?
Dacht je nou echt dat iemand dit goed zou vinden?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:40 schreef dreadymann222 het volgende:
[..]
oeps , kan ik niet zien vanachter mijn pc. waarom zou je nou iets schrijven wat je niet meent ?
Waarom niet ? het nummer is toch catchy en ik vind het eerlijk gezegd beter dan sommige nummers die op de radio worden gedraaid. natuurlijk is dit mijn mening héquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dacht je nou echt dat iemand dit goed zou vinden?
Met de wansmaak die er in Nederland heerst zou dit wel een hit kunnen worden idd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:43 schreef dreadymann222 het volgende:
[..]
Waarom niet ? het nummer is toch catchy en ik vind het eerlijk gezegd beter dan sommige nummers die op de radio worden gedraaid. natuurlijk is dit mijn mening hé
je moet natuurlijk niet antwoorden maar je hebt mij nu toch wel nieuwsgierig gemaakt naar wat voor muziek jij dan wel goed vindt ?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met de wansmaak die er in Nederland heerst zou dit wel een hit kunnen worden idd.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:45 schreef dreadymann222 het volgende:
[..]
je moet natuurlijk niet antwoorden maar je hebt mij nu toch wel nieuwsgierig gemaakt naar wat voor muziek jij dan wel goed vindt ?
sorry hoor maar als je het nummer dat ik postte zo afkraakt en komt met zo'n zwak nummer ter verdediging kom je wel niet erg geloofwaardig meer over. het lijkt gewoon of je negatieve commentaar geeft zonder reden.quote:
tekstueel zit het net iets beter in elkaar dan de fuck you(x323) die jij poste, maar goed, dat bedoel ik dus met wansmaak.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:56 schreef dreadymann222 het volgende:
[..]
sorry hoor maar als je het nummer dat ik postte zo afkraakt en komt met zo'n zwak nummer ter verdediging kom je wel niet erg geloofwaardig meer over. het lijkt gewoon of je negatieve commentaar geeft zonder reden.
ja maar tekstueel is dat nummer wat jij postte dan ook een average rap nummertje i.v.m. een popnummer. het is makkelijk meezingbaar maar daarom niet slecht. tekstueel voldoet het aan de hedendaagse popeisen dus ik zie niet in waarom je dit zooo slecht zou vinden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
tekstueel zit het net iets beter in elkaar dan de fuck you(x323) die jij poste, maar goed, dat bedoel ik dus met wansmaak.
Dat het een 'average rap nummertje' is is jouw mening. Postte dat nr. niet eens om me te verdedigen. Je vroeg me wat mijn smaak was.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:59 schreef dreadymann222 het volgende:
[..]
ja maar tekstueel is dat nummer wat jij postte dan ook een average rap nummertje i.v.m. een popnummer. het is makkelijk meezingbaar maar daarom niet slecht. tekstueel voldoet het aan de hedendaagse popeisen dus ik zie niet in waarom je dit zooo slecht zou vinden.
Omdat ik weet dat dit nummer goed voor jou is daarom.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat het een 'average rap nummertje' is is jouw mening. Postte dat nr. niet eens om me te verdedigen. Je vroeg me wat mijn smaak was.
Jij mag je nummer goed vinden, maar als je niet tegen kritiek kan, open dan geen topic. Je neemt geen van de kritiek te harte en je geeft aan dat het nummer wél goed is. Wat wil je dan bereiken met dit topic?
Je gelooft in ieder geval in je eigen product, dat is een goeie eigenschap!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 04:16 schreef dreadymann222 het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat dit nummer goed voor jou is daarom.
Prima joh. Zonder zelfverbetering doorgaan. Jij komt er wel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 04:16 schreef dreadymann222 het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat dit nummer goed voor jou is daarom.
bedankt voor het compliment !!!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 04:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima joh. Zonder zelfverbetering doorgaan. Jij komt er wel.
Oef. Die Gladys Knight sample is wel erg inspiratieloos gejat... Dan deed Eels dat ooit beter.quote:
die vent is de zelfde als de persoon die de rest zingt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:57 schreef female81 het volgende:
*heeft het volledig afgeluisterd en is nog aan het bijkomen*
Wat een vreselijke overbewerkte stemmen. Ik weet dat dat tegenwoordig gebruikelijk is, maar alsjeblieft, néé! Kan er bij de fabrieken waar autotune en aanverwante apparatuur geproduceerd wordt niet een keer zoiets gebeuren als bij Chemie-Pack?
En die vent die er na pakweg een minuut opeens in komt klinkt alsof 'ie z'n twintigste glaasje wodka inmiddels achter de kiezen had, alvorens het in te 'zingen'...
Ik moet er zelfs een beetje om lachen, terwijl ik het gevoel heb dat het nummer wel degelijk serieus is bedoeld.
het nummer is het hoogtepunt ! en je weet het zelf !!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:27 schreef GotC het volgende:
Hahahahaha!
Wat een complete bagger!
Sorry, maar dit was m'n reactie na het 1e zinnetje vd 'tekst'
Ok, en een klein stukje serieus. Er zit totaal geen 'hoogtepunt' () in het nummer. Blijft maar doorgaan met dezelfde tekst
.
Pfffffquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:20 schreef dreadymann222 het volgende:
[..]
het nummer is het hoogtepunt ! en je weet het zelf !!!
quote:
Dan zou het meer een nachtmerrie zijn, als dit kattengejank erin voorkomtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:00 schreef dreadymann222 het volgende:
jou dromen controleer je niet maar ik ben er vrij gerust van dat het daar ook als een hoogtepunt klinkt.
[..]
miauw miauwquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Dan zou het meer een nachtmerrie zijn, als dit kattengejank erin voorkomt
19quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:31 schreef Ulpianus het volgende:
Hoe oud is de persoon die dit gemaakt heeft?
Als hij 14 was had ik er niks slechts over te zeggen, vooral blijven oefenen en later maak je wel goede muziek.quote:
ik bedoel hij is 11quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:58 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Als hij 14 was had ik er niks slechts over te zeggen, vooral blijven oefenen en later maak je wel goede muziek.
Maar nu moet ik toch echt zeggen dat dit echt verschrikkelijk is; Er zit geen leuke melodie in, een irritante beat en de vocals zijn saai en the lyrics zijn die van een 14 jarige.
ik ben geen trol !ik ben een mens.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Nu is het zeker, je bent een trolllll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |