Ahaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
die weet ik alHoor elke woensdag het rooster voor niet de week eropvolgend maar die daar weer na.
Ik heb lekkere mamaMuck Snert in de koelkast voor vanavond
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen!![]()
[..]
Ik heb 4,5 gehaaldKomt ook niet goed denk ik
Maar ik hoef maar 6 uur te werken. Heb jij een drukke dag voor de boeg?
hoe doe je dat een linux knuffel?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Marijkje
leekere linux knuffel van me
![]()
We spreken elkaar vanavond wel ffquote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AhaWant als ik je dan kan zien en Muck het goed vindt dan kom ik volgende week misschien even langs
Lekker hoorIk ga zuurkoolschotel maken
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Marijkje
leekere linux knuffel van me
![]()
Werkzequote:
Heel makkelijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoe doe je dat een linux knuffel?
Keequote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
We spreken elkaar vanavond wel ff
quote:
quote:
Tja, het eerste uur voorbij is ook prima, maar liever 5 uur, ach nog even volhouden!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben blij al we eerst een uur verder zijn
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoe doe je dat een linux knuffel?
quote:
gaat goedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wokje!
knuffelhacker
![]()
Hoe is het vandaag?
dank jequote:
Fijnquote:
Werk ze Marijkequote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn
Mwahmwah
En succes inderdaad met je tentamenHoe laat mag je?
Ik ga nu ook richting werk, tot later
Nope, ik ben er ook doorheen gefietstquote:
Ik ook al, en nat dat ik was!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope, ik ben er ook doorheen gefietst
damn, jaloersquote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:43 schreef NBT het volgende:
Ik heb wel 7 uur vol gemaakt tijdens mijn slaap sessie!
hij is om 14:15quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn
Mwahmwah
En succes inderdaad met je tentamenHoe laat mag je?
Ik ga nu ook richting werk, tot later
Ja, ik ook... tenminste mn regenpakquote:
quote:
Ik heb geen regenpak..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, ik ook... tenminste mn regenpak
dus helemaal nat geworden net?quote:
fubarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:06 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ komt ook zn grot uit en hobbeld naar zn werk....
Fubarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:06 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ komt ook zn grot uit en hobbeld naar zn werk....
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Mogguh tering ik wil ipad met 3g en wifi sta open voor donaties
Tis gewoon niet te doen op mn galaxy...
Www.ishetalvijfuur.nlquote:
http://www.ishetalweekend.nl/quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:18 schreef Koen66 het volgende:
let's be positive
http://www.ishetalvrijdag.nl/
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:20 schreef Toekito het volgende:
Tramwissel op hofplein is stuk, gelukkig panikeer ik niet. Netjes aan conducteur gevraagd me eruit te laten en naar metro gelopen. En wat denk je? Vele verzuurder zeikerds volgen
dat dus, op z'n kortst voor mij 2 uur met 2x overstappen en 2 stukken lopen,quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Dan zou ik het helemaal niet trekken met de trein naar het werk ....
ik ben een 27 minuten verder voor ik bij een station benquote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dus, op z'n kortst voor mij 2 uur met 2x overstappen en 2 stukken lopen,
met de auto doe ik er 1x per half jaar een keer 2 uur of meer over
dat niet alleen, ook erg bekend in Rotterdam dus weet hoe ik ergens moet komen!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ervaren OV-reiziger, dat mag duidelijk zijn
3min naar het station om dan vervolgens overgeleverd te zijn aan de ns goden ...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben een 27 minuten verder voor ik bij een station ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
shoot, dat klinkt allemaal minder Pandaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:48 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen
Vandaag mag ik een uitzendkracht gaan inwerken. Ik hoop echt dat het geen dombo is. Want dat kan ik nu echt niet hebben. Eigenlijk heb ik helemaal geen tijd voor een uitzendkracht. Collega is nog steeds "ziek". Andere collega is met vakantie. Ik heb een barstende koppijn en mijn nekspieren zitten muurvast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |