dat vond ik zelf ook welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:28 schreef Devion het volgende:
[..]
Ach het heeft wel wat als ik eerlijk ben
[..]
Die hou ik er in![]()
welcome to my worldquote:
Ben wel nieuwsgierig naar de tattoo, nog een betekenis er achter?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat vond ik zelf ook welen er heeft elke keer netjes 2 jaar tussen mn piercings gezeten.. Maar ben nu wel klaar. Ik zit vol genoeg met die 4
ik vind m zelf ook erg goed gelukt. Maar ja. Er komt meer moois. Ooitquote:
Oh fuck, had ik de verkeerde linkjes erin geplakt?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:31 schreef Devion het volgende:
[..]
Naakt foto's! Had je geen waarschuwing kunnen geven? Wat als ik nou op mijn werk zat?
Dan was ik minder boos geworden, denk ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh fuck, had ik de verkeerde linkjes erin geplakt?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:34 schreef Devion het volgende:
[..]
Dan was ik minder boos geworden, denk ik
3 sterren voor het een hype werd om dat ik mn zus' dr zusje ben (die heeft er 6) en zeeuws meisje voor mn opa die kanker heeft en dat logo ontworpen heeft en waardoor ik media design ben gaan studerenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:32 schreef Devion het volgende:
[..]
Ben wel nieuwsgierig naar de tattoo, nog een betekenis er achter?
Ik heb toevallig vandaag een pakje Zeeuws Meisje gekochtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
3 sterren voor het een hype werd om dat ik mn zus' dr zusje ben (die heeft er 6) en zeeuws meisje voor mn opa die kanker heeft en dat logo ontworpen heeft en waardoor ik media design ben gaan studeren
wat langer? Al een eeuwigheid langer.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:33 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik hobbel al wat langer op deze aardkloot rond
Gaafquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
3 sterren voor het een hype werd om dat ik mn zus' dr zusje ben (die heeft er 6) en zeeuws meisje voor mn opa die kanker heeft en dat logo ontworpen heeft en waardoor ik media design ben gaan studeren
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat langer? Al een eeuwigheid langer.
maar nog steeds is het mijn wereld
ik lust niett eens boterquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vandaag een pakje Zeeuws Meisje gekocht
Puddingbroodjes?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik verwerk het in iets dat veel lekkerder is
*** op rechterbovenbeen/heupachtigiets en ZM op mn rug rechts onderquote:
Browniesquote:
Ideeën voor een volgende tattoo?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*** op rechterbovenbeen/heupachtigiets en ZM op mn rug rechts onder
alles is van mijquote:
Gelukkig zijn er nog vrouwen die kunnen koken/bakkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Brownies
Overigens kwam ik erachter dat ik nog precies voldoende roomboter had liggendus die gaat eerst op
That's too much creditquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:39 schreef Devion het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog vrouwen die kunnen koken/bakken
en dan nog een tekst op mn rug en nog wat dingetjesquote:
Dat beoordeel ik zaterdag welquote:
sowieso. Gebak e.d. Hoort met roomboterquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Brownies
Overigens kwam ik erachter dat ik nog precies voldoende roomboter had liggendus die gaat eerst op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |