nee. Ik heb niks met het maken van reclame enzoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:12 schreef Devion het volgende:
[..]
Niet commercieel? Linkswerkschuwtuig!![]()
Domme vraag misschien, maar wat is een aflegger?
Foto?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. Ik heb niks met het maken van reclame enzoen ik wordt door mn looks ook moeilijk aangenomen
#oudijzerboer
lijken. Mooi. Kist.
Dat wordt dan dus geen brownie zaterdag!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:15 schreef PeuRac het volgende:
yuki, ik denk dat er morgen alleen nog maar kruimels zijn
ja. En mij kennende druk ik dan ook nog 2x op snooze om me daarna keihard te moeten haastenquote:
Ik nam aan dat het met mijn studie te maken had, maar dan weet ik niet waarom ik een geldig excuus heb.quote:
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. En mij kennende druk ik dan ook nog 2x op snooze om me daarna keihard te moeten haasten
kan niet vanaf mn mobielquote:
Ik ook niet, zolang het maar gezellig isquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik nam aan dat het met mijn studie te maken had, maar dan weet ik niet waarom ik een geldig excuus heb.
En een geldig excuus om zo laat naar bed te gaan heb ik al helemaal niet
Ik ga het proberenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan niet vanaf mn mobiel
Yuki.. Kan jij nog op mn fb? Om er een foto vanaf te plukken? Een met die 2stukken ijzer door mn lip?
Ja, maar, jij had 3 dagen langer om te komen proeven dan dat ik bij jou hadquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat wordt dan dus geen brownie zaterdag!
Ik hoop echt dat jij een QWERTY toetsenbord hebt op je mobielquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan niet vanaf mn mobiel
Yuki.. Kan jij nog op mn fb? Om er een foto vanaf te plukken? Een met die 2stukken ijzer door mn lip?
nachtmens. Niet gemaakt voor de ochtendenquote:
ja, die heb ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:18 schreef Devion het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat jij een QWERTY toetsenbord hebt op je mobiel
ik zie een doorzichtige balkquote:
IK ZET DIE VUILNIS ZAK WEL BUITENquote:
Andere fokkers, zien jullie 'm wel?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zie een doorzichtige balk
Ik zie alleen 3 grote ijzersquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Andere fokkers, zien jullie 'm wel?
Kan te maken hebben met toegang tot Facebook, of met de mobiel van GvsE
mijn eerste piercing stamt uit 2005. En BM gaat het zeker niet worden, tenzij je nog meer inkt bedoeldquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:20 schreef Devion het volgende:
[..]
IK ZET DIE VUILNIS ZAK WEL BUITEN![]()
Maar piercing zijn zoooooooo 2010, body mutilation gaat het worden in 2011!
welke foto is het???quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Andere fokkers, zien jullie 'm wel?
Kan te maken hebben met toegang tot Facebook, of met de mobiel van GvsE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |