Tnxquote:
Ja, echt tofquote:Op maandag 17 januari 2011 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tnx![]()
Wat ontzettend leuk om jezelf zo terug te horen lijkt me
Wonderkind.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, echt tof
En later op het bandje ben ik bijna 4 en dan vertel ik het verhaal van de zeven geitjes
En op het eind zeg ik dan: "knip knip, buik open, en daar komen de zeven... ... ... ... zes geitjes uit de wolf!"
Ik kon toen al rekenen
Mijn god, wat een meesterwerk wordt dat!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:02 schreef tombolafan het volgende:
Bouillon bijna af, champignons gesneden, poulet gekruid
Soep is becoming ready
Morgen pas opeten
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:03 schreef Cat22 het volgende:
Ik lees net dat PB donderdag zijn katten naar hun nieuwe huis brengt.
Nee, het is een eitje eigenlijkquote:Op maandag 17 januari 2011 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn god, wat een meesterwerk wordt dat!
Ja, goed nieuws op zich, hopelijk kunnen ze daar blijven... Ik heb toch maar gevraagd of Prupke het weet...quote:Op maandag 17 januari 2011 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wonderkind.![]()
Ik lees net dat PB donderdag zijn katten naar hun nieuwe huis brengt.
Goed nieuws in een stomme situatie (hij had die katten helemaal niet moeten nemen, als toen al bekend was dat hij er wellicht uit zou moeten, maar da's mijn mening).quote:Op maandag 17 januari 2011 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, goed nieuws op zich, hopelijk kunnen ze daar blijven... Ik heb toch maar gevraagd of Prupke het weet...
Nee idd, wist hij dat toen al?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed nieuws in een stomme situatie (hij had die katten helemaal niet moeten nemen, als toen al bekend was dat hij er wellicht uit zou moeten, maar da's mijn mening).
Ik ben benieuwd of Prupke het weet en hoe ze het oppakt. Maar Sjef is ook weer prima terecht gekomen dus ik ga ervan uit dat dat voor deze twee ook geldt.
Ik weet niet meer precies wanneer de verhuis is geweest, maar volgens zijn topic weet hij al een half jaar dat hij er misschien/zeker uit moest. Maar dacht altijd dat de gemeente wel anders zou gaan beslissen tegen die tijd.quote:
Tnx, ben er ook erg blij meequote:
Het zal met de beste intenties besloten zijn, maar of het handig was...quote:Op maandag 17 januari 2011 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed nieuws in een stomme situatie (hij had die katten helemaal niet moeten nemen, als toen al bekend was dat hij er wellicht uit zou moeten, maar da's mijn mening).
Ik ben benieuwd of Prupke het weet en hoe ze het oppakt. Maar Sjef is ook weer prima terecht gekomen dus ik ga ervan uit dat dat voor deze twee ook geldt.
Misschien had hij ze net iets langer dan een half jaar.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies wanneer de verhuis is geweest, maar volgens zijn topic weet hij al een half jaar dat hij er misschien/zeker uit moest. Maar dacht altijd dat de gemeente wel anders zou gaan beslissen tegen die tijd.
Sneu, dat is het. Maar hopelijk nu met een goed einde.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien had hij ze net iets langer dan een half jaar.
Of heeft hij al die tijd gedacht dat hij echt wel een huisje zou vinden daarna waar de katten mee zouden kunnen. Het is een sneu verhaal
Die is verry kewl en past mooi om den Bipsebaps.quote:
Jupquote:Op maandag 17 januari 2011 23:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die is verry kewl en past mooi om den Bipsebaps.
Ik duik meequote:Op maandag 17 januari 2011 23:24 schreef Cat22 het volgende:
Hij is echt leuk.![]()
En nu duikt dit Catje haar bedje in. Trust!
Dat ben jij heul nietquote:
Ik ook....en er staat een stokbroodje met kruidenboter in de oven.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:31 schreef tombolafan het volgende:
Slaap lekker allen
Ik ben nog wakker
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook....en er staat een stokbroodje met kruidenboter in de oven.
Ik ben vandaag zo vreselijk niet braaf
Daarom eet ik nu ook cup a soupquote:Op maandag 17 januari 2011 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Eckte soep is het allerlekkerst als het de dag erna wordt opgewarmd![]()
Stokbroodje is op![]()
Meneer I. was ff bij z'n ouders geweest en komt dan standaard terug met een voedselpakket.
Zelfs voor de poesjes een gerookt visje vandaag, ze werden helemaal wild
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daarom eet ik nu ook cup a soup
Morgen de eckte soep met een stokbroodje kruidenboter![]()
Slaap lekkerquote:
Of je leest ff na voor je oordeelt: de brief van de gemeente kwam toen de poezen er al woonden. Pas een paar dagen, maar tochquote:Op maandag 17 januari 2011 23:11 schreef Cat22 het volgende:
Goed nieuws in een stomme situatie
(hij had die katten helemaal niet moeten nemen, als toen al bekend was dat hij er wellicht uit zou moeten, maar da's mijn mening).
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:28 schreef Ynske het volgende:
Mgge brak. Lag er al vroeg in, maar kan niet zeggen dat me beter voel.
Op naar half 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |