Yupsquote:Op maandag 17 januari 2011 21:14 schreef borisz het volgende:
Hee is sinds kort een Engels/Ierse/Australische/ZuidAfrikaanse/ supermarkt in Haarlem.
Binnenkort maar eens een kijkje nemen
Hij is nu al een keer of 8 thuis gekomen, het zal toch wel een keer goed zijn? Beetje analyseren bij Studio Sport lijkt me wel wat voor hem.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:15 schreef golfer het volgende:
Don Leo is nu toch wel echt aan z'n pensioen toe, hoop ik.
Liever niet. Ik word zo moe van het gezucht van die man.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:16 schreef TAV74 het volgende:
Beetje analyseren bij Studio Sport lijkt me wel wat voor hem.
*ppffffffff* Gaan we nu weer over dat WK beginnenquote:Op maandag 17 januari 2011 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Liever niet. Ik word zo moe van het gezucht van die man.
Toch mooi T&T naar het WK gelootst en een punt tegen Zweden gepaktquote:Op maandag 17 januari 2011 22:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
*ppffffffff* Gaan we nu weer over dat WK beginnen
Moet je ook maar geen Peter (Principle) heten, dat is vragen om Murphy.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben teleurgesteldAlles ging zo soepeltjes....en op het laatst kwam die kloterige murphy om te hoek kijken
Jessesquote:Op maandag 17 januari 2011 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben teleurgesteldAlles ging zo soepeltjes....en op het laatst kwam die kloterige murphy om te hoek kijken
En uiteraard weer met meldingen die niet terug te vinden zijn in de online KB's
Heb alleen het laatste stukje gezien, maar was weer indrukwekkendquote:Op maandag 17 januari 2011 22:24 schreef golfer het volgende:
Spoorloos was trouwens wel weer leuk/triest om te zien.
Nope. En wat ik al zei: if not dan ook goedquote:Op maandag 17 januari 2011 22:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jesses
Hebbie al mail van O. terug?
Ga al, ga al!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
opschieten he! hoogste tijd!!
Ja. Moest een dubbele update uitvoeren. Eentje is al helemaal klaar, maar de tweede zit een beetje tegen nuquote:
Slaap lekker, Liequote:
Jeetje manquote:Op maandag 17 januari 2011 22:32 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Moest een dubbele update uitvoeren. Eentje is al helemaal klaar, maar de tweede zit een beetje tegen nu
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jeetje manHeb je wel gegeten vanavond?
Slaap zequote:Op maandag 17 januari 2011 22:39 schreef TAV74 het volgende:
Ik ga ook afzwaaien. Dagje Utrecht morgen
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
En ik ben nog trots ook want ik heb de chinees genegeerdDat wilde ik eigenlijk gaan halen omdat ik geen zin had om te koken..maar dit was toch wel lekkerder dan de chinees hoor
Dat wil ik wel geloven, ja. Maar toch een slimme keuzequote:Op maandag 17 januari 2011 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
En ik ben nog trots ook want ik heb de chinees genegeerdDat wilde ik eigenlijk gaan halen omdat ik geen zin had om te koken..maar dit was toch wel lekkerder dan de chinees hoor
Ik kap ermee als ik wanhopig word en het echt niet meer weetquote:Op maandag 17 januari 2011 22:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat wil ik wel geloven, ja. Maar toch een slimme keuze
Hoe laat kap je ermee? Of moet het echt vanavond af zijn?
Ik zou voor de mooi Gent en Brugge combineren. Gent schijnt echt heel leuk te zijn, Brugge is heel mooi.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:39 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg dames CF en DE, als ik een een- of tweedaagse fototrip naar La Belgique wil doen...wat is dan de leukste stad? Of de grappigste? Of de lelijkste?
Ik zag al ergens foto's van Charleroi. En ik wil eigenlijk ook wel naar Brugge
OOoow je gaat een Memosteertje doenquote:Op maandag 17 januari 2011 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Brugge is mooi jaBen ik met mijn vader geweest 2 jaar geleden.
Dit jaar is Maastricht aan de beurt!!
Leuven is idd ook mooi jaquote:Op maandag 17 januari 2011 22:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zou voor de mooi Gent en Brugge combineren. Gent schijnt echt heel leuk te zijn, Brugge is heel mooi.
Ik vind Leuven trouwens ook een heel fraaie stad
Nou.. meer een PeeSunnetje hoor! We gaan er niet wonenquote:Op maandag 17 januari 2011 22:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
OOoow je gaat een Memosteertje doen
in het ibis hotel in Utrecht. en de cursus in Nieuwegein.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Misschien heb ik het gemist, maar waar zit je ongeveer?
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. meer een PeeSunnetje hoor! We gaan er niet wonen![]()
(en ja, mijn vader heet Peeal járen
)
Heel toevallig wel ja! En hij kookt ook niet onaardigquote:Op maandag 17 januari 2011 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Moet een hele toffe gast zijn dus
Kan-ie ook goed fotograferen?
Die ouwe hippie/soort leeftijdsgenoot?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
(en ja, mijn vader heet Peeal járen
)
Ja die.. heb er maar één.. moeders, daar heb ik er 2 vanquote:Op maandag 17 januari 2011 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Die ouwe hippie/soort leeftijdsgenoot?
Vreemd. Meestal ben je toch maar uit 1 gaatje gekomen.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja die.. heb er maar één.. moeders, daar heb ik er 2 van![]()
ja, maar toch.. die 2e is wel echt 2e rangs moeder, maar wel een moeder hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 22:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Vreemd. Meestal ben je toch maar uit 1 gaatje gekomen.
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heel toevallig wel ja! En hij kookt ook niet onaardig
Dat moeten we bij hem ook iedere keer hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 22:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Dat moet je bij mij nog maar afwachten he
Daar zijn het christendemocraten voor hequote:Op maandag 17 januari 2011 22:37 schreef borisz het volgende:
Mag ik nog evenop de Christendemocraten in Europa? Beetje de Hongaarse mediawet goedpraten
.
Echt prettig is het niet, maar soms moet je er iets voor over hebbenquote:Op maandag 17 januari 2011 22:52 schreef z80 het volgende:
ik snap niet hoe mensen in bed met een laptop kunnen internetten.
probeer het nu, en heb na een paar minuten al last van me nek.
Dan gaat het Gent wordenquote:Op maandag 17 januari 2011 22:49 schreef ColdFeet het volgende:
Gent staat volgens mij dit jaar in de Lonely-planettoptien, Pee. Ik geloof dat ik eerder voor Gent zou gaan, want dat is ondanks die glorieuze kwalificatie nog altijd veel minder toeristisch dan Brugge. Zolang je maar niet tijdens de Gentse Feesten gaat.
http://kinglouie.nlquote:Op maandag 17 januari 2011 22:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb gewoon nog nooit kleding besteld online![]()
Waar is de sale Sarabi??
Oh en Rembrant en ik lijkt me cool!
Ja, je wordt nog bedankt he, ik wil nu echt een jurkje van topvintageshopquote:Op maandag 17 januari 2011 22:53 schreef Sarabi het volgende:
Echt prettig is het niet, maar soms moet je er iets voor over hebben
Heb weer een jurkje besteldkan het toch niet laten als het sale is
Leuk, al die verstandige navolgers van mij.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:57 schreef LieLie het volgende:
Ohoh! Ik had nog iets leuks en nu vergeet ik het!
Ik kon in de bus geen LieLietje doen, want m'n telefoon was leeg, dus het werd een golfertje
/weg
Ohh.. het is me iets te hysterisch blij, maar die blommenjurkjes zijn wel gaaf!! Zeker dat haltermodel..quote:Op maandag 17 januari 2011 22:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
http://kinglouie.nl
Heb er al ooit eens een kersenjurkje gekocht en de pasvorm past erg goed bij mijn figuur
Sorryquote:Op maandag 17 januari 2011 22:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, je wordt nog bedankt he, ik wil nu echt een jurkje van topvintageshop
Dat is wel heel erg zoals mijn moeder in mijn jeugd erbij liep.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:57 schreef ColdFeet het volgende:
Laatst daar ook al zulke leuke dingen gezien maar heb me nog weten te bedwingen.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben nu voor deze gegaan:quote:Op maandag 17 januari 2011 22:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohh.. het is me iets te hysterisch blij, maar die blommenjurkjes zijn wel gaaf!! Zeker dat haltermodel..
Maar dat is toch juist schattigquote:Op maandag 17 januari 2011 22:59 schreef golfer het volgende:
Dat is wel heel erg zoals mijn moeder in mijn jeugd erbij liep.
Goede smaakquote:Op maandag 17 januari 2011 23:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar dat is toch juist schattigMet leuke witte kleppertjes eronder, ik zie het wel zitten
Ik ga de site bookmarken.. Ga eens serieus overwegen een hysterisch blij jurkje te kopenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar dat is toch juist schattigMet leuke witte kleppertjes eronder, ik zie het wel zitten
Sun, 't zijn wel jurkjes met fijne modellen voor ronde heupen, je zou ze eens 'aan' moeten zien!
Oeh, die is wel sweeeeeet, was me aan het begin van het seizoen al opgevallen, dat modelquote:Op maandag 17 januari 2011 23:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben nu voor deze gegaan:
[ afbeelding ]
Maar iets zegt me dat deze minder bij mijn figuur past, we zullen zien
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ga de site bookmarken.. Ga eens serieus overwegen een hysterisch blij jurkje te kopen
Zo hysterisch zijn ze toch nietquote:Op maandag 17 januari 2011 23:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ga de site bookmarken.. Ga eens serieus overwegen een hysterisch blij jurkje te kopen
Ah. top. Nou, die doodse sfeer van Charleroi trekt me dus wel een beetje eigenlijk. Met name omdat het zo anders is als het standaard toeristische plaatje.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:57 schreef DarkElf het volgende:
Zoek je een mooie stad met mooie gebouwen of iets met sfeer ( al dan niet leuk). Charleroi is naargeestig en doods door t sluiten van de mijnindustrie bijv . Gent is een mooie stad, leuke stad ook. Namen vonden we leuk, zeker niet alles maar oa de citadel en de ligging bij de ardennen maakt t ook een mooie natuurfotos plek. Brugge nog niet
geweest, trekt me niet zo door t hoge toerismegehalte. Verder zijn er mooie stukken in Antwerpen, en vind ik zelf de omgeving van Rochefort mooi als je eens natuurfoto's wilt maken.
Ik wil er ook een! En dan met legging, laarzen en zwart jasje!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hmm nog maar even inhouden danquote:Op maandag 17 januari 2011 23:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh, die is wel sweeeeeet, was me aan het begin van het seizoen al opgevallen, dat model) maar iets zegt me dat mijn huwelijk schade gaat oplopen als ik nu weer een feestjurkje koop na mijn aanschaf van vandaag
Ik ben er ook wel aan verslingerdquote:Op maandag 17 januari 2011 23:00 schreef DarkElf het volgende:
Heb nu twee jurkjes van king Louie, leuk zijn die he?
Nou, wel als je nooooooit bloemen of prints draagtquote:
Net iets?? dan pas ik er niet in denk ik. Welke maat is het?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel aan verslingerd
Sun, ik heb er nog eentje die mij net iets te groot is, een witte met blauwe bloemen. Hebben? Is wel een zomerding.
Samen bestellenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik wil er ook een! En dan met legging, laarzen en zwart jasje!
L. Ik PM je wel een keer een foto anders.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Net iets?? dan pas ik er niet in denk ik. Welke maat is het?
Ja. En nou ophouden, zegquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja. En nou ophouden, zegIk moet eerst nog iets voor op dat jurkje kopen en dan daarna heel lang niks meer
Ok! En L zou ik wel durven proberen jaquote:Op maandag 17 januari 2011 23:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
L. Ik PM je wel een keer een foto anders.
Hippest.nl is ook erg leuk. En Nastrovje Potsdam!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
![]()
Ik ben al wegslaap lekker iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |