hier staat nog een hoop afvalhout dat in kleine stukjes moet, have fun!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het speelgoed van mijn lieve zoontje?
en dan morgen moeten uitleggen waarom het stuk is?
ik dacht het even niet hoor, hee
Kan ze beter de videokaart van meneer taart pakken.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, heb hier nog wel een videokaart liggen die wel verder kaduk mag
Ook goed.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind Marijkje niet leuk
Doe dan gewoon Marijke
Ik heb ook issues maar dat is mijn ding...quote:Op maandag 17 januari 2011 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb ook issues.. En SAMEN afreageren (van onze respectievelijke issues) leek me beter dan alleen![]()
Niet samen hetzelfde slopen, maar gewoon samen slopen..
Hahahahahahahaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 17 januari 2011 22:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Kan ze beter de videokaart van meneer taart pakken.
Ik kan daar heel slecht tegen. Me als mijn/m'n gebruiken.quote:
Geen idee welke versie. die van 4 of 5 maanden geledenquote:Op maandag 17 januari 2011 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij loopt een paar versies achter zeker?
update 1.121 --> 8.459
Dat werkt niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb ook issues.. En SAMEN afreageren (van onze respectievelijke issues) leek me beter dan alleen![]()
Niet samen hetzelfde slopen, maar gewoon samen slopen..
Dat is die grote, overdwars in de kastquote:Op maandag 17 januari 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahahahahahahaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Goed plan!
hij heeft vast wel 1 of andere dure gaming videokaartquote:Op maandag 17 januari 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Goed plan!
oef zo heb ik ooit eens de modem uitgezet terwijl ex aan het gamen was... pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff het huis was te kleinquote:Op maandag 17 januari 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Goed plan!
Ik krijg er zo'n kloppende ader van in mijn nekquote:Op maandag 17 januari 2011 22:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik kan daar heel slecht tegen. Me als mijn/m'n gebruiken.
Mijn zus heet ook Marijke en als ik het al afkort gaat hooguit de laatste e er af.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe dan gewoon Marijke
Ok, ok.. Was niet bemoeierig bedoeld hoor..quote:Op maandag 17 januari 2011 22:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook issues maar dat is mijn ding...
ik sloop liever alleen
Ik vind Marijkje wel lief stiekemquote:Op maandag 17 januari 2011 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe dan gewoon Marijke
De videokaart van meneer taartquote:Op maandag 17 januari 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat werkt niet.
Ik wil niet samen dingen doen als ik kwaad ben, ik wil alleeeeeen zijn en dingen slopen
Dat was het hier bijna vanmiddag toen ik de modem even resette, mijn zusje werd lijp en terwijl ze alleen maar op hyves zatquote:Op maandag 17 januari 2011 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oef zo heb ik ooit eens de modem uitgezet terwijl ex aan het gamen was... pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff het huis was te klein
Hai!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ziequote:Op maandag 17 januari 2011 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind Marijkje wel lief stiekem
Of hun ipv zij..quote:Op maandag 17 januari 2011 22:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik heb geen kloppende ader in mijn nek.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik krijg er zo'n kloppende ader van in mijn nek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
ja, maar nu ik er over nadenk..hij wilde al een nieuwe omdat deze een beetje kuren vertoont..quote:Op maandag 17 januari 2011 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij heeft vast wel 1 of andere dure gaming videokaart
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook issues maar dat is mijn ding...
ik sloop liever alleen
Dat zei ikquote:Op maandag 17 januari 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat werkt niet.
Ik wil niet samen dingen doen als ik kwaad ben, ik wil alleeeeeen zijn en dingen slopen
nekhaartjesquote:Op maandag 17 januari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik krijg er zo'n kloppende ader van in mijn nek
Hamer werkt ook, krijg je bonus puntenquote:Op maandag 17 januari 2011 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
De videokaart van meneer taart.
Twee draadjes in het stopcontact, en die dan tegen de videokaart houden.
Moooie lamp!
En jou ipv jouw?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, dat van mij ook niet lulligquote:Op maandag 17 januari 2011 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, ok.. Was niet bemoeierig bedoeld hoor..
Ok, prima!!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat werkt niet.
blijkbaar heb jij ook issuesquote:Op maandag 17 januari 2011 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zie![]()
Hahaahaha, in your face mensen![]()
Marijkjequote:Op maandag 17 januari 2011 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind Marijkje wel lief stiekem
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:44 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik heb geen kloppende ader in mijn nek.Whehehehehe...je slaap zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
scheerapparaat? camera? vast wel iets waar je zelf geen last van hebtquote:Op maandag 17 januari 2011 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar nu ik er over nadenk..hij wilde al een nieuwe omdat deze een beetje kuren vertoont..
beter mol ik zijn beeldschermen...
of nou ja...daar heb ik mezelf ook mee he
Me foon is vernaggeld door hun, geef me die van jouw is?quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whehehehehe...je slaap zeker?
Wil je zijn beeldschermen niet ruilen voor mijn monitorquote:Op maandag 17 januari 2011 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar nu ik er over nadenk..hij wilde al een nieuwe omdat deze een beetje kuren vertoont..
beter mol ik zijn beeldschermen...
of nou ja...daar heb ik mezelf ook mee he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |