Er is niet veel ruimte voor opbouwende kritiek als je de OP zo leest.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ben je dom ofzo? Dan kun je net zo goed tegen je eigen pik gaan praten, want die luistert net zo goed. De dingen die jij zegt kan hij voor zijn gevoel niet waarmaken, hoe hard je het ook tegen hem schreeuwt.
Hij vraagt voor opbouwende kritiek en niet om nog harder de grond ingestampt te worden.
Klopt, ik heb er namelijk geenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ben je dom ofzo? Dan kun je net zo goed tegen je eigen pik gaan praten, want die luistert net zo goed.
Hij vraagt om meningen en op een openbaar forum kan hij die krijgen. We kunnen wel allemaal over z'n bol aaien en zeggen hoe zielig het voor hem is, maar daar help je haar en hem niet mee. Hij moet realiseren dat het belangrijk is om haar nu met rust te laten. DAT zou de relatie helpen. Niet om dingen te doen waar zij niet om gevraagd heeft. Stalkerig gedrag dus.quote:De dingen die jij zegt kan hij voor zijn gevoel niet waarmaken, hoe hard je het ook tegen hem schreeuwt.
Hij vraagt voor opbouwende kritiek en niet om nog harder de grond ingestampt te worden.
Als je een relatie aangaat omdat je anders niet weet hoe je je eigen leven moet invullen, dan ben je verkeerd bezig. En zo klinkt het wel.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:45 schreef kloonii het volgende:
bedankt voor je reactie maar een stuk aardiger zou ik wel fijn vinden, ik voel me al zo kut en je laat me nog verder kut voelen. En ik wil maar 1 ding, en dat is haar. Zolang ik haar heb weet ik dat alles goedkomt, dat ik iets moet doen om te zorgen dat mijn leven weer compleet is, is voor mij zo gedaan.
Alleen naar de dingen "luisteren" waar je naar wil luisteren heeft in jouw situatie vrij weinig zin nu. Voor een vrouw is het overigens veel aantrekkelijker als je wat meer zelfvertrouwen uitstraalt. Ook zou het voor je spreken als je wat meer respect toont. Dat doe je dus onder meer door haar even met rust te laten. Als je dat al een dag niet kan omdat jij daar niet mee om kan gaan, blijf ik je egoïstisch vinden.quote:
Excuus voor het geslachtsfaaltje van mijn kant.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:46 schreef Chilled het volgende:
[..]
Klopt, ik heb er namelijk geen
[..]
Hij vraagt om meningen en op een openbaar forum kan hij die krijgen. We kunnen wel allemaal over z'n bol aaien en zeggen hoe zielig het voor hem is, maar daar help je haar en hem niet mee. Hij moet realiseren dat het belangrijk is om haar nu met rust te laten. DAT zou de relatie helpen. Niet om dingen te doen waar zij niet om gevraagd heeft. Stalkerig gedrag dus.
Jawel hoor, zo vraag ik oa tips om wat ik morgen moet doen.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:45 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Er is niet veel ruimte voor opbouwende kritiek als je de OP zo leest.
Maar jij snapt niet hoe ik me voel. Ik heb het gevoel dat het niet afgemaakt is, dus zou ik niet nog een kans wagen zou ik er voor de rest van mijn leven mee zitten..quote:Op maandag 17 januari 2011 23:46 schreef Chilled het volgende:
[..]
Klopt, ik heb er namelijk geen
[..]
Hij vraagt om meningen en op een openbaar forum kan hij die krijgen. We kunnen wel allemaal over z'n bol aaien en zeggen hoe zielig het voor hem is, maar daar help je haar en hem niet mee. Hij moet realiseren dat het belangrijk is om haar nu met rust te laten. DAT zou de relatie helpen. Niet om dingen te doen waar zij niet om gevraagd heeft. Stalkerig gedrag dus.
Ik ben een relatie met haar aangegaan omdat we elkaar's gaten vullen en veel gemeen hebben waardoor mijn liefde voor haar is ontstaan... Ik weet dat dit niet een goede relatie is, maar zoals gezegd kan ik er wel naartoe werken...quote:Op maandag 17 januari 2011 23:46 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Als je een relatie aangaat omdat je anders niet weet hoe je je eigen leven moet invullen, dan ben je verkeerd bezig.
Ik wil het zelf niet nogmaals, maar zou het mijn relatie redden zou ik het wel doen. Snapje?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:50 schreef Chilled het volgende:
Als iemand het over verloven gaat hebben terwijl hij net gedumpt is, dan komt het bij mij over dat hij wat duidelijker taal nodig heeft dan dat hij al gehoord heeft.
Maar dat is toch regelrechte onzin? Je gaat toch niet iets tegen je zin in doen omdat het je "relatie" zou kunnen redden? Dat betekent toch sowieso al dat er heel veel dingen niet goed zitten? Zie je dat nou zelf echt niet in?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:51 schreef kloonii het volgende:
[..]
Ik wil het zelf niet nogmaals, maar zou het mijn relatie redden zou ik het wel doen. Snapje?
bedankt voor alle reactie's...
Over je laatste zin, ik heb het over als ik zou moeten huilen, is inhouden beter of het laten gaan beter?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:53 schreef Chilled het volgende:
Ik denk dat er wel meerdere mensen hier op Fok gedumpt zijn (net zoals ik) en ik denk dat ieder normaal denkend mens het wel met me eens kan zijn als ik zeg dat het niet helpt om als een kip zonder kop achter je ex te blijven rennen. Vooral niet op de manier zoals ts doet.
En sorry, maar als ik dat op een iets hardere manier breng dan dat jij gewend bent, geef ik jouw posts in ieder geval wat tegengas wat voor ts naar mijn mening nodig is.
En ts, je moet niet gaan huilen als je niet moet huilen....
Jawel, ik zie het wel in! Ik wil wel verloven, alleen nu nog niet. Zou het nu gebeuren omdat ze het per se wil, zal ik dat doen.. Je begrijpt denk ik niet wat ik voor haar wil doen, ik zou alles voor haar doen. Al wou ze al mijn geld kreeg ze die....quote:Op maandag 17 januari 2011 23:55 schreef Chilled het volgende:
[..]
Maar dat is toch regelrechte onzin? Je gaat toch niet iets tegen je zin in doen omdat het je "relatie" zou kunnen redden? Dat betekent toch sowieso al dat er heel veel dingen niet goed zitten? Zie je dat nou zelf echt niet in?
Ik zou eens een topic van mylifeisgrey lezen. Het begint er angstig veel op te lijken.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:56 schreef kloonii het volgende:
[..]
Over je laatste zin, ik heb het over als ik zou moeten huilen, is inhouden beter of het laten gaan beter?
Ik wil haar niet voor de rest van mijn leven stalken, ik wil haar maar nog 1x zien te benaderen en duidelijk te zijn, kijken of het helpt, waarvan ik uitga.
[..]
Jawel, ik zie het wel in! Ik wil wel verloven, alleen nu nog niet. Zou het nu gebeuren omdat ze het per se wil, zal ik dat doen.. Je begrijpt denk ik niet wat ik voor haar wil doen, ik zou alles voor haar doen. Al wou ze al mijn geld kreeg ze die....
Hoi,quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:11 schreef Gedoetje het volgende:
Heeft t met dr geloof te maken dat ze zo snel wil verloven? Ik zou wel sorry zeggen voor verkeerde uitspraken maar vooral niet alles over je kant laten gaan en zeggen dat je nou wel wilt verloven en alles voor haar over hebt, te wanhopig stoot af en laat zij ook respect voor jou hebben
Het zou te belachelijk voor woorden zijn als de relatie weer aangaat, omdat jij toezegt te willen verloven. Dan lijkt het net alsof het uit is gegaan omdat jij niet wou verloven en het weer aangaat omdat je wel wil verloven, terwijl dat er niets mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:13 schreef kloonii het volgende:
[..]
Hoi,
Nee zij hangt geen geloof aan, dus het is niks met geloof. Ja ik ga idd sorry zeggen. Maar je hebt gelijk dat het wanhopig overkomt, maar tegelijkertijd zal ze misschien wel geloven dat ik het wil gaan doen en toch een kans geven, niet?
Wanhopige mannen/vrouwen en helemaal exen, zijn de grootste afknappers ooit.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:13 schreef kloonii het volgende:
[..]
Hoi,
Nee zij hangt geen geloof aan, dus het is niks met geloof. Ja ik ga idd sorry zeggen. Maar je hebt gelijk dat het wanhopig overkomt, maar tegelijkertijd zal ze misschien wel geloven dat ik het wil gaan doen en toch een kans geven, niet?
Hoi, nee ik gaf al eerder aan in dit topic dat het verloven-procedure niet meer zal doorgaan, ze wil het ook niet meer. Ik had het op '' alles willen doen voor haar '' .quote:Het zou te belachelijk voor woorden zijn om weer een relatie aan te gaan, omdat jij toezegt te willen verloven. Dan lijkt het net alsof het uit is gegaan omdat jij niet wou verloven en het weer aangaat omdat je wel wil verloven, terwijl dat er niets mee te maken heeft.
Je hebt gelijk maar ik wil laten zien dat ik een betere man ben. Ik zou echt alles voor haar doen, vooraltijd. T klinkt misschien onrealistisch, maar echt.. met wat ik voor haar voel, zou ik het wel doen.quote:Daarnaast lijkt het dan alsof je niet genoeg om haar gaf en wil jij nu, door wel te willen verloven, een soort van laten blijken dat je wel genoeg om haar geeft. Als je het mij vraagt is dat nogal kortzichtig gedacht. Verloving heeft daar niets mee te maken. Hoe je doorgaands met haar omgaat, daar heeft het mee te maken. Je weet pas wat je mist als je het niet meer hebt, dat blijkt nu maar weer.
Na een tijdje zou het wanhopig klinken idd, daar twijfelt denk ik bijna niemand over, maar het is nog geen 24 uur uit tot die tijd + ik heb het gevoel dat het meer boosheid is dan echt uit elkaar willen gaan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:23 schreef Chilled het volgende:
[..]
Wanhopige mannen/vrouwen en helemaal exen, zijn de grootste afknappers ooit.
Ik zal gewoon doen wat zij wil zonder tegenspraak. Lijkt me toch niet zo moeilijk? Bijna alles wat we doen, wilt zij en ik, behalve een paar kleine dingetjes als bijvoorbeeld wie een boterham smeert ofzo.. Enige 2 grote meningsverschillen waren 1 over een baby, uiteindelijk toch maar niet gedaan en 2 over verloven...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:26 schreef goofy_goober het volgende:
Ik ben toch benieuwd hoe jij aan haar wil gaan bewijzen dat je een 'betere man' bent geworden, zo snel na de breuk.
Sorry maar je post de heletijd hetzelfde, je vertelt me steeds hoe slecht ik ben. Oke, ik ben slecht.. Ik weet het. Maar je kan ook ipv vertellen wat ik slecht doe een tip geven over hoe ik het wel goed kan maken. Jij gaat ervan uit dat het niet goedkomt en ik wel.. Sorry voor de boosheid en dit is heel onbeschoft van mij omdat jij tijd in mijn topic steekt, maar ik hoor steeds hetzelfde en ik voel me er alleen slechter door. Ik ben op zoek naar een oplossing, ik wil niet uit elkaar.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:26 schreef Chilled het volgende:
Als jij het over een verloving gaat hebben op de dag dat zij het uitmaakt en jij 2 ringen wil gaan halen, een bos bloemen na 1 dag en je nu al over huilen zit na te denken.. Sorry, maar ik heb niet veel meer wanhopiger meegemaakt.
Dat is idd ook een goede optie. Dan heb je in ieder geval alles voor je gevoel gezegd, maar niet te opdringerig.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:38 schreef Blobje het volgende:
Ze gaf aan dat ze met rust gelaten wou worden voor nu. Waarom ga je dan nu niet slapen zodat je morgenvroeg (als je weer wat helderder bent) haar een lange mail stuurt met al je gevoelens en over de situatie en hoe jij vindt dat het in de toekomst wel gaat werken tussen jullie. Zo leg je het initiatief bij haar en kan zij weer contact met je opnemen als zij dat wilt.
Makkelijker gezegd dan gedaan, ik kan sowieso niet slapen. Heb net 10 minuten mijn laptop uitgedaan en in mijn bed gelegen, maar het lukt gewoon niet. Zodra het donker is moet ik aan al onze tijden denken en mis ik haar maar steeds meer, ik kan niet zonder haar...Komt ook mede omdat we elke dag elkaar spreken enzo. Ik ga gewoon morgen nog 1x proberen, zo niet, zal je me zien bij ' het loslaten van je ex ' totdat zij weer met me praat, of totdat ik haar vergeten ben( wat ik betwijfel of het kan)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:38 schreef Blobje het volgende:
Ze gaf aan dat ze met rust gelaten wou worden voor nu. Waarom ga je dan nu niet slapen zodat je morgenvroeg (als je weer wat helderder bent) haar een lange mail stuurt met al je gevoelens en over de situatie en hoe jij vindt dat het in de toekomst wel gaat werken tussen jullie. Zo leg je het initiatief bij haar en kan zij weer contact met je opnemen als zij dat wilt.
Tuurlijk wil ik wel eerlijke reactie's. Maar lees aub een van je laatste reactie's, hoe je daar reageert. Je kleineert me heel erg. Ik zal haar met rust laten na morgen als het moet, maar ik ga ervan uit dat het morgen al goed komt...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:38 schreef Chilled het volgende:
Ik heb niet gezegd dat je slecht bent. Ik heb je al meerdere malen tips gegeven, maar daar weiger je naar te luisteren. Het is al meerdere malen door meerdere users gezegd; Laat het even bekoelen (dat is langer dan 1 dag naar mijn mening) en neem later op een rustige contact met haar op. Zo zijn jullie allebei wat rustiger geworden en laat je ook aan haar zien dat je respect hebt voor haar gevoelens. Nu dring je jezelf gewoon op en dat vind ik egoïstisch.
Maargoed, het is duidelijk dat je toch doet wat je zelf wil dus als je alleen een topic wilde om je ellende te plaatsen maar geen eerlijke reacties wil, dan moet je dat gewoon voortaan van tevoren aangeven.
Bedankt. Na deze reactie betwijfel ik eigelijk of ik morgen wel of niet moet gaan...Maar ik denk dat als ik niet ga, dat ik met een kutgevoel zit en dan toch de volgende dag ga ofzo...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:40 schreef Henk1056 het volgende:
Het enige wat je kan doen is spijt betuigen. En aangeven dat je er samen uit wil komen en dat je hoopt dat zij dat ook wil door binnekort, als ze tot rust is gekomen, met je te praten.
Verder geen rare beloften/acties doen om iets te bewijzen, maar gewoon lief zijn voor d'r. Uit het feit dat je aangeeft dat je er samen uit wil komen en je voor je relatie wil vechten kan ze prima afleiden dat je haar niet kwijt wilt en dat ze veel voor je betekent.
Je moet het zelf weten, maar als de emoties zo hoog oplopen bij jullie dan is na een nacht rust ( voor zover je kan slapen dan ) een lange mail typen misschien verstandiger. Dat maak je in alle rust totdat je er tevreden over bent. Zij kan het dan ook in alle rust lezen en er eventueel op reageren. Zo weet je in ieder geval zeker dat je alles zegt wat je had willen zeggen. Als je er gewoon heengaat zijn er altijd dingen die je vergeet of die je anders had willen doen en loopt het eerder uit de hand.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:45 schreef kloonii het volgende:
Makkelijker gezegd dan gedaan, ik kan sowieso niet slapen. Heb net 10 minuten mijn laptop uitgedaan en in mijn bed gelegen, maar het lukt gewoon niet. Zodra het donker is moet ik aan al onze tijden denken en mis ik haar maar steeds meer, ik kan niet zonder haar...Komt ook mede omdat we elke dag elkaar spreken enzo. Ik ga gewoon morgen nog 1x proberen, zo niet, zal je me zien bij ' het loslaten van je ex ' totdat zij weer met me praat, of totdat ik haar vergeten ben( wat ik betwijfel of het kan)
En er zijn ook weer genoeg artikelen die het tegen sprekenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:54 schreef Henk1056 het volgende:
http://www.lerenslapen.nl(...)en-melk-drinken.html
Ik begrijp je volledig hoor. Mijn opmerking daarstraks was ook niet bedoeld om het tegendeel te bewijzen. Je hebt groot gelijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:52 schreef Chilled het volgende:
Warme melk helpt niet, moet je lichaam alleen harder van werken. Warm bad of warme douche helpt beter. Klein slaapmutsje erachter aan en je slaapt als een roosje.
Het is niet mijn bedoeling om je te kleineren. Ik kan alleen slecht tegen mannen die niet zo goed de gevoelens van hun ex/vriendin kunnen respecteren. Ook al zou dat een paar dagen rust moeten betekenen wat zij duidelijk wil. Het komt nu bij mij over van "ik kan niet zonder haar, dus scheit aan hoe zij er over denkt, ik wil haar zien" dat is egoïstisch snap je?
Liefde is niet alleen aan iemand vasthouden, liefde is iemand ook kunnen loslaten.
Zoals het oude gezegde;
If you love someone, set her free. If she comes back she is yours; if she doesn't, she never was
En jij doet het tegenovergestelde. Kan je je dan voorstellen dat het bij mij overkomt als egoïstische liefde dan oprechte liefde voor haar?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:55 schreef Chilled het volgende:
[..]
En er zijn ook weer genoeg artikelen die het tegen spreken
Het zal wel persoonlijk zijn denk ik. Ik heb ook een aantal keren in dat schuitje gezeten, maar ik heb dan het liefst dat iemand gewoon recht voor zijn raap is. Zoals Chilled.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik begrijp je volledig hoor. Mijn opmerking daarstraks was ook niet bedoeld om het tegendeel te bewijzen. Je hebt groot gelijk.
Maar de manier waarop je het nu brengt is al heel anders dan daarstraks. Misschien omdat ik kortgeleden in hetzelfde schuitje zat, neem ik het eerder voor zijn gevoel op. Ik begrijp hem gewoon volkomen, ookal is hij verkeerd bezig. Je kunt gewoon niet verwachten dat iemand die pas gedumpt is, meteen helder kan denken, hoe hard je dat ook tegen diegene schreeuwt.
Mooie uitdrukking trouwens, kan ik zelf nog wel wat van leren
Dat kan zekerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:57 schreef Blobje het volgende:
[..]
Het zal wel persoonlijk zijn denk ik. Ik heb ook een aantal keren in dat schuitje gezeten, maar ik heb dan het liefst dat iemand gewoon recht voor zijn raap is. Zoals Chilled.
Ben jij ook toen direct een topic gaan openen? Als ik liefdesverdriet heb, dan heb ik er geen behoefte aan om dat met vreemde mensen te bespreken omdat ik weet dat ik reacties zou krijgen die me niet bevallen. Logisch, die mensen kennen me totaal niet...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat kan zekeren recht voor zijn raap zijn is ook zeker goed. Maar wel pas na enkele dagen (voor mij iig!).
De eerste dag had ik nergens een boodschap aan en huilde ik alleen maar de boel bij elkaar.
Ik heb me toen wel gemeld in het 'De kunst van het loslaten van je ex'-topic. De eerste inhoudelijke posts kwamen de dagen daarna... De eerste dag ging ik idd geen topic openen. Wellicht omdat ik eerst nog om 8u 's avonds bijna 2u naar huis moest rijden en daarna gewoon alleen maar gehuild heb.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:03 schreef Chilled het volgende:
[..]
Ben jij ook toen direct een topic gaan openen? Als ik liefdesverdriet heb, dan heb ik er geen behoefte aan om dat met vreemde mensen te bespreken omdat ik weet dat ik reacties zou krijgen die me niet bevallen. Logisch, die mensen kennen me totaal niet...
En ja, dan is het maar afwachten of hij m'n eerlijkheid en recht voor z'n raapheid () kan waarderen. Duidelijker kan ik het niet maken in ieder geval.
Omdat iemand liefdesverdriet heeft, betekent het namelijk niet dat we maar lief moeten doen als hij respectloos gedrag gaat vertonen. Hoe zielig en lullig liefdesverdriet dan ook is.. Maar goed, dat gedeelte is wel duidelijk hoop ik.
Ts, sterkte ermee en ik hoop dat je er in ieder geval over nadenkt. Is niet alleen goed voor haar, maar ook voor jou als je de relatie nog wil redden. Echt waar. Neem het van een meisje aan, die weten dat meestal wat beter van elkaar.
Idd, ze heeft de vaart er wel in zittenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:10 schreef goofy_goober het volgende:
Als ik het zo lees is zijn ex-vriendin ook niet helemaal lekker; op je 20e verloven en een baby? ...the fuck?
Ik ben nu een stuk rustiger. Ik denk dat ik over een kwartiertje of half uur wel kan pitten...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:51 schreef Henk1056 het volgende:
Hmm ik denk dat je gewoon even moet accepteren dat slapen nu niet zo best gaat. Das opzich niet zo erg. Het is vanavond uitgegaan dus er gaan heel veel gedachten door je hoofd. Ik denk dat je beter nog ff wat afleiding kan zoeken, zoals tv kijken of hier nog wat reacties lezen en dan wordt je straks wel moe genoeg. Nu zit er nog teveel spanning in je om snel in slaap te komen. Dan ga je liggen malen in je bed.
Warme melk kan e.v.t. een klein beetje helpen. Of jezelf proberen te dwingen nergens aan te denken. Onder het motto van 'je kunt er nu toch niets aan doen, dus het heeft geen zin om erover na te blijven denken'. En je dan te concentreren op het zwart wat je ziet als je je ogen dicht hebt en op de rust om je heen.
Ik weet dat het egoistisch klinkt maar zoals ik aangaf denk ik dus dat ze wel nog wil, maar alleen echt heel boos is....Dus ik zou het zsm moeten goedmaken..quote:Het is niet mijn bedoeling om je te kleineren. Ik kan alleen slecht tegen mannen die niet zo goed de gevoelens van hun ex/vriendin kunnen respecteren. Ook al zou dat een paar dagen rust moeten betekenen wat zij duidelijk wil. Het komt nu bij mij over van "ik kan niet zonder haar, dus scheit aan hoe zij er over denkt, ik wil haar zien" dat is egoïstisch snap je?
Je gezegde is af en toe herkenbaar, maar daar gaan ze niet uit van andere mensen leren kennen etc. Wie zegt dat ze een dezer dagen niet een jongen leert kennen die haar helemaal verliefd maakt, terwijl ik dat kon voorkomen? Om maar een voorbeeld te noemen he..Dit voorbeeld is natuurlijk heel ver gezocht en komt amper voor maar is niet uitsluitbaar..quote:Liefde is niet alleen aan iemand vasthouden, liefde is iemand ook kunnen loslaten.
Zoals het oude gezegde;
If you love someone, set her free. If she comes back she is yours; if she doesn't, she never was
En jij doet het tegenovergestelde. Kan je je dan voorstellen dat het bij mij overkomt als egoïstische liefde in plaats van oprechte liefde voor haar? Denk er es rustig over na man en slaap er een paar nachtjes over.
Bedankt, jij hebt me veel steun gegeven. Sowieso voel ik me door iedereen, inclusief de 'minder lieven' wat beter en rustiger, was net moe, maar vlak voordat ik mijn laptop opendeed kreeg ik een gevoel in mijn buik en wist ik dat ik niet kon slapen...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik begrijp je volledig hoor. Mijn opmerking daarstraks was ook niet bedoeld om het tegendeel te bewijzen. Je hebt groot gelijk.
Maar de manier waarop je het nu brengt is al heel anders dan daarstraks. Misschien omdat ik kortgeleden in hetzelfde schuitje zat, neem ik het eerder voor zijn gevoel op. Ik begrijp hem gewoon volkomen, ookal is hij verkeerd bezig. Je kunt gewoon niet verwachten dat iemand die pas gedumpt is, meteen helder kan denken, hoe hard je dat ook tegen diegene schreeuwt.
Mooie uitdrukking trouwens, kan ik zelf nog wel wat van leren
iddquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat kan zekeren recht voor zijn raap zijn is ook zeker goed. Maar wel pas na enkele dagen (voor mij iig!).
De eerste dag had ik nergens een boodschap aan en huilde ik alleen maar de boel bij elkaar.
Idd. Ja ik maakte me ookal zorgen over morgen, want het is niet zo dat ik haar 's morgens meteen ga bezoeken maar pas kwart over 4... en moet om half 9 al beginnen op school.. dus moet circa 8 uurtjes nog volhoudenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:59 schreef nullicedo het volgende:
TS slapen gaat je niet lukken heb me ook eens zo hopeloos gevoeld toen het uit ging. Liep alleen maar stiekem te jankenAlleen een beetje genaaid met school ga het absoluut niet verwaarlozen hoe moeilijk het ook is want daar krijg je spijt van.........
Ik vind het fijn en voel me fijner wanneer ik met mensen erover kan praten, toevallig kon ik niemand van mijn vrienden bereiken en mijn ouders zijn er een paar dagen niet..quote:Ben jij ook toen direct een topic gaan openen? Als ik liefdesverdriet heb, dan heb ik er geen behoefte aan om dat met vreemde mensen te bespreken omdat ik weet dat ik reacties zou krijgen die me niet bevallen. Logisch, die mensen kennen me totaal niet...
Bedankt, fijne nacht nog. Ik zal wel nog 1x moeten proberen, want het zit diep in me dat ik het moet doen, en zal ik morgen niet proberen zal ik het wel overmorgen proberen.. dat weet ik gewoon zeker...quote:Ts, sterkte ermee en ik hoop dat je er in ieder geval over nadenkt. Is niet alleen goed voor haar, maar ook voor jou als je de relatie nog wil redden. Echt waar. Neem het van een meisje aan, die weten dat meestal wat beter van elkaar.
We zijn er al heel lang van uitgegaan vooraltijd bij elkaar te blijven, en nadat we afstuderen allebei zullen we ook gelijk trouwen (tenminste, zo hadden we het geplanned).. Daarom vond ze bijv. dat verloven al kon omdat we toch vooraltijd bij elkaar zouden blijven, en een baby kon ook want dan konden we meer tijd met hem doorbrengen... allemaal volgens haar..Trouwens, ze is heel lief overigens, dus ze is echt geen slecht mens. Ze heeft zoveel voor mij gedaan, ook geholpen met school want zij doet een hoger niveau dan mij.. Ik nu VWO5(doorstroming via VMBO-HAVO-VWO) en zij VWO6...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:10 schreef goofy_goober het volgende:
Als ik het zo lees is zijn ex-vriendin ook niet helemaal lekker; op je 20e verloven en een baby? ...the fuck?
En heb je zelf ook nog wat te zeggen in deze relatie?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:14 schreef kloonii het volgende:
We zijn er al heel lang van uitgegaan vooraltijd bij elkaar te blijven, en nadat we afstuderen allebei zullen we ook gelijk trouwen (tenminste, zo hadden we het geplanned).. Daarom vond ze bijv. dat verloven al kon omdat we toch vooraltijd bij elkaar zouden blijven, en een baby kon ook want dan konden we meer tijd met hem doorbrengen... allemaal volgens haar..Trouwens, ze is heel lief overigens, dus ze is echt geen slecht mens. Ze heeft zoveel voor mij gedaan, ook geholpen met school want zij doet een hoger niveau dan mij.. Ik nu VWO5(doorstroming via VMBO-HAVO-VWO) en zij VWO6...
2 jaar en 5 maandenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:30 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Oh, hoe lang heeft de relatie geduurd in totaal? Hoeveel jaar hebben we het hier over?? .
En dan uit "relatie met een Koerd":quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:13 schreef kloonii het volgende:
[..]
Hoi,
OOPS?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:31 schreef kloonii het volgende:
Wat is dit voor onzin. Ben zelf een koerd en mijn ouders vinden het helemaal niet erg enz. mijn vriendin komt vaak genoeg hier thuis en we zijn moslim:S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |