Ik ga daar niet van uit,en ik zie wel wat ik dan doe. Bij haar blijven wordt het dan iig niet meer als het niet meer werkt deze keer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:57 schreef Snoepje5 het volgende:
En als mevrouw over 3 jaar zegt; dit wordt het toch niet.. Dan ben jij? 21? ga je dan weer op zoek naar een andere maagd? Gaat 'm niet worden of wel?
Zegt een VW rijderquote:
Oeh! Boehoehoe!! je hebt me....ow nee, toch nietquote:
Maar je hebt dan wel een tweedehandsje van haar gemaaktquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:38 schreef kloonii het volgende:
[..]
Ik ga daar niet van uit,en ik zie wel wat ik dan doe. Bij haar blijven wordt het dan iig niet meer als het niet meer werkt deze keer.
[..]
achja was meer om hem te irriteren, en ja ik heb mijn rijbewijs. Ik rijd in een BMW 5 serie.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:48 schreef GotC het volgende:
Wat heeft een VW daar nou weer mee te maken?
Heb je je rijbewijs überhaupt wel?
Noem maar hoe je het wil. Andere mannen willen bijvoorbeeld wel ontmaagde vrouwen, zoals jij.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:07 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Maar je hebt dan wel een tweedehandsje van haar gemaakt
Ja maar dan moet je echt met wat meer komen dan dat. Overigens probeer je de aandacht af te leiden van datgene waar het om gaat. Beetje jammer. Dan had je gewoon geen topic moeten openen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:10 schreef kloonii het volgende:
[..]
achja was meer om hem te irriteren, en ja ik heb mijn rijbewijs. Ik rijd in een BMW 5 serie.
Nee, zo noemde iemand anders het maar ik vond het wel treffend.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:10 schreef kloonii het volgende:
Noem maar hoe je het wil. Andere mannen willen bijvoorbeeld wel ontmaagde vrouwen, zoals jij.
Jij noemt het een kansloos topic...En dan noem je het jammer dat IK off-topic ga? Waarom moet je het melden dat dit een kansloos topic is? Heb ik daar ooit om gevraagd?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je echt met wat meer komen dan dat. Overigens probeer je de aandacht af te leiden van datgene waar het om gaat. Beetje jammer. Dan had je gewoon geen topic moeten openen.
Ik heb nooit gezegd dat ik het pas 'na het trouwen' wil gaan doen. Het staat los va mijn geloof, en ik wil niet een maagd vanwege mijn geloof maar vanwege mijn gevoel. Nee ik bedoel meer dat mensen als jij wel een ontmaagde partner zouden willen, waar niks mis mee is. Het is gewoon dat ik me niet goed voel bij een ontmaagde vrouw. Niks persoonlijks op jou, jij vindt natuurlijk weer andere dingen belangrijk, zo vind ik uiterlijk niet zo heel belangrijk...Wat veel mensen toch wel vinden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:16 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee, zo noemde iemand anders het maar ik vond het wel treffend.
Ik vind het gewoon frappant dat je dat vrij belangrijk zegt te vinden maar het tegelijkertijd niet hebt kunnen opbrengen te wachten tot het huwelijk.
Of andere mannen een ontmaagde vrouw zoals ik zouden willen is niet belangrijk want ik ben getrouwd. En daarbij is het vrij kansloos voor mannen van mijn leeftijd om een maagd te willen scoren
Ik gebruikte geweld alleen als een middel om haar te laten dimmen. En ja, ik vind maagd belangrijker dan fysiek geweld, want de 2e kan je nog veranderen maar het 1e niet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:35 schreef Lovechild het volgende:
Natuurlijk heeft iedereen zijn eigen wensen/eisen voor een relatie maar niet ten koste van alles.
Zoals ik jou nu lees vind jij het feit dat ze maagd was belangrijker dan het feit dat jullie fysiek geweld gebruik(t)en in jullie relatie.
Ja, als je niet snapt dat geweld daar niet de juiste tool voor is dan moet je helemaal niet bezig zijn met het (willen) hebben van een relatie, maar dat blijkt eigenlijk ook wel uit je hele topic.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:37 schreef kloonii het volgende:
[..]
Ik gebruikte geweld alleen als een middel om haar te laten dimmen. En ja, ik vind maagd belangrijker dan fysiek geweld, want de 2e kan je nog veranderen maar het 1e niet.
Wow..... just wow.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:37 schreef kloonii het volgende:
[..]
Ik gebruikte geweld alleen als een middel om haar te laten dimmen. En ja, ik vind maagd belangrijker dan fysiek geweld, want de 2e kan je nog veranderen maar het 1e niet.
Dat zeg je nu wel, maar...quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:37 schreef kloonii het volgende:
[..]
Zij begon met slaan voor de duidelijkheid. En het was onze eerste en laatste keer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, als je niet snapt dat geweld daar niet de juiste tool voor is dan moet je helemaal niet bezig zijn met het (willen) hebben van een relatie, maar dat blijkt eigenlijk ook wel uit je hele topic.
"ja maar meester, zij begon!"quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:55 schreef kloonii het volgende:
[..]
Zij begon met slaan voor de duidelijkheid. En het was onze eerste en laatste keer.
Waar moet ik heenlopen als ik in een hoek sta en zij tegenover mij, waar ze mij insluit? Als ik haar handen vasthield zou ik toch schoppen krijgen ofzo. En wie ben jij om te bepalen of ik toe ben aan een relatie. Een relatie kan je niet niet aan toe zijn, het gebeurt gewoon.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
"ja maar meester, zij begon!"
Dan loop je weg. Klaar. Einde verhaal. Maar jij slaat terug. Prima, maar het feit dat zij het doet vergoeilijkt niet dat jij het daarna ook maar doet. Jij bent helemaal niet toe aan een relatie, dat blijkt uit alles.
Dat is zeker relevant. Ik deed het uit zelfverdediging, ik stond in een ingesloten hoek en ze sloeg mij, ik gaf haar een elleboog en toen hield ze op.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:13 schreef Snoepje5 het volgende:
Haha.. O mijn god.. Hoe durf je nog te zeggen dat zij begon. Dat heeft totaal geen relevantie.
En je gaat er dus vanuit dat je eeuwig bij haar blijft.. Als jullie elkaar nu al slaan geloof ik daar niks van.
Zelf schoppen krijgen is beter dan het slaan van een vrouw, imo. En een relatie gebeurt niet zomaar. Dat is een bewuste keuze, waar jullie allebei voor gaan. Verliefd worden gebeurt gewoon. Is iets anders dan een relatie.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:26 schreef kloonii het volgende:
[..]
Waar moet ik heenlopen als ik in een hoek sta en zij tegenover mij, waar ze mij insluit? Als ik haar handen vasthield zou ik toch schoppen krijgen ofzo. En wie ben jij om te bepalen of ik toe ben aan een relatie. Een relatie kan je niet niet aan toe zijn, het gebeurt gewoon.
[..]
Dat is zeker relevant. Ik deed het uit zelfverdediging, ik stond in een ingesloten hoek en ze sloeg mij, ik gaf haar een elleboog en toen hield ze op.
Dat is voor jou zo. Maar ik laat me sowieso niet zo behandelen, vrouw of man, boeit me niet.quote:Zelf schoppen krijgen is beter dan het slaan van een vrouw, imo
Leuk dat jij helderziende bent en kan zien dat je na 2.5 jaar opeens je vriendin slaat.. Hoe doe je dat?quote:En een relatie gebeurt niet zomaar. Dat is een bewuste keuze, waar jullie allebei voor gaan
Jij bent kansloos. Dat jij klappen wil krijgen van je vriendin zelf weten, maar ben niet zon pussy. Tis ook niet zo dat ik wou terug slaan ,het liefst wou ik dat er helemaal geen slaan aan bod kwam, maar het is gebeurd. Wel leuk om te weten dat jouw vriendin je dus waarschijnlijk klappen verkoopt waarna jij het gewoon accepteert.quote:Dat meiske is ook niet goed wijs. Haar lieve vriendje geeft haar een elleboog, en nog wil ze bij hem zijn . Naast het feit dat TS kansloos is om zijn vriendin een elleboog te geven, ipv haar handen vast te houden of wat dan ook
Jouw keuze.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:45 schreef kloonii het volgende:
Weet je, je zegt al genoeg.
[..]
Dat is voor jou zo. Maar ik laat me sowieso niet zo behandelen, vrouw of man, boeit me niet.
Euh, daar had ik het niet over? Jij zei: Een relatie kan je niet niet aan toe zijn, het gebeurt gewoon.quote:[..]
Leuk dat jij helderziende bent en kan zien dat je na 2.5 jaar opeens je vriendin slaat.. Hoe doe je dat?
Lmao, ik ben een vrouw. Lijkt me sterk dat ik ooit m'n vriendin ga slaan, als ik die niet heb.quote:[..]
Jij bent kansloos. Dat jij klappen wil krijgen van je vriendin zelf weten, maar ben niet zon pussy. Tis ook niet zo dat ik wou terug slaan ,het liefst wou ik dat er helemaal geen slaan aan bod kwam, maar het is gebeurd. Wel leuk om te weten dat jouw vriendin je dus waarschijnlijk klappen verkoopt waarna jij het gewoon accepteert.
Jij had het erover dat ik niet toe aan een relatie was, maar het is 2 jaar en 5 maanden redelijk goed gelopen, hoe moest ik weten dat ik na 2 jaar en 5 maanden opeens ruzie zou krijgen met haar?quote:Euh, daar had ik het niet over? Jij zei: Een relatie kan je niet niet aan toe zijn, het gebeurt gewoon.
En daar reageerde ik op.
En hoe moet ik weten dat je een vrouw bent?quote:Lmao, ik ben een vrouw. Lijkt me sterk dat ik ooit m'n vriendin ga slaan, als ik die niet heb.
quote:Als mijn vriend mij zou slaan, zou ik direct bij hem weggaan (en weg blijven!), en bovendien naar de politie stappen. Zoiets doe je nou eenmaal niet.
Jij bezit niet genoeg denkvermogen. Ik ga me niet laten slaan, das al 1. Ten tweede, (voor inmiddels de 100e x) sloeg ik haar uit zelfverdediging en ten 3e als ik niet terugsloeg, zou ze blijven slaan.quote:Oh, en trouwens? Mijn vriend en ik hebben een goede, gelijkwaardige relatie waarin we elkaar respecteren. Respect missen jullie beiden al, aangezien zij jou slaat, en jij haar vervolgens terugslaat. Als je werkelijk niet wilde slaan, dan deed je dat ook niet.
Jij moet eens nodig je horizon verbreden.quote:Dus.
Kijk de volgende keer iets verder dan je neus lang is voordat je conclusies trekt over mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |