Tokus
Die 15 piek is zeker geen weggegooid geld!
[Dit bericht is gewijzigd door LHR op 05-08-2000 22:45]
quote:
(wat niet gek is, zelfde regiseur dus).
V
op zich wel grappig
quote:
Op 05 augustus 2000 22:45 schreef LHR het volgende:
Inderdaad 1 van de betere low-budget films. Zo low-budget, dat ze maar stukjes versneld hebben (man met telefoon in hotel, echt *cool* gedaan).![]()
ook een leuke van rodriguez vind ik: Roadracers
Ik vind Desperado in elk geval wel een goeie remake. Antonio Banderas is perfect gecast, Steve Buscemi en Joaquim de Almeida spelen goed, het bijrolletje van Tarantino is hilarisch. En er wordt heel goed een bepaalde sfeer opgeroepen, met de beelden (in een snikhete, stoffige stad) en de muziek (van Los Lobos).
quote:
Op 06 augustus 2000 02:58 schreef Herald het volgende:
Dat versnelde stukje is heel bewust gedaan. Aangezien Rodriguez bijna alles zelf heeft gedaan dus ook de edit, lijkt het me sterk dat dat stukje puur om de low-budget reden is gedaan.
Ik vond het wel grappig, die man kon niet snel genoeg zijn met het bellen van zijn kameraden en de premie verdienen (of stond er geen geld op zijn hoofd? ik heb hem al een tijd niet gezien).
Toch wel....om peperduur film te besparen werden enkele stukken vertraagd opgenomen (en versneld dus bij afspelen). Er zitten wel meer grappige wetenswaardigheden in. Zo waren ze als de mariachi een kokosnoot koopt, vergeten te filmen dat hij betaald. Hup, bij de voiceover..."gratis kokosnoten..blahblah".
Ook zie je dat die kerel in dat witte pak in het zwembad ligt te bellen, hij op zijn hand kijkt wat zijn tekst is. Hij kan namenlijk geen spaans. En ook zie je bij de eindscene dat een of meerdere gangsters ipv een pistool, een handboor in zijn hand heeft/hebben.
Goede film ja.
quote:
Op 06 augustus 2000 15:18 schreef Ulx het volgende:
el Mariachi is een stuk cooler dan desperadoook een leuke van rodriguez vind ik: Roadracers
Rock 'n Roll? Met David Arquette toch?
Als dat correctomundo is, dan kan ik bevestigen dat de film errug tof is. Met ook geweldige muziek!
[Off topic] Had ik ElMariachi nou ook met jouw gezien? Ik geloof het wel (ook aanwezig: Pieter en door hem meegenomen eten van de afhaal chinees)
quote:
Op 07 augustus 2000 15:27 schreef Doc het volgende:
Rock 'n Roll? Met David Arquette toch?
Als dat correctomundo is, dan kan ik bevestigen dat de film errug tof is. Met ook geweldige muziek!ja
[Off topic] Had ik ElMariachi nou ook met jouw gezien? Ik geloof het wel (ook aanwezig: Pieter en door hem meegenomen eten van de afhaal chinees)
ja
quote:
Op 07 augustus 2000 15:33 schreef Ulx het volgende:
... ja
... ja
Mooi, dan werkt mijn geheugen dus nog
quote:
Op 07 augustus 2000 15:37 schreef Doc het volgende:
Mooi, dan werkt mijn geheugen dus nog
Da's best wel een prestatie, Doc
quote:
Op 07 augustus 2000 15:42 schreef Ulx het volgende:
Da's best wel een prestatie, Doc
Dacht ik ook: wel een vermelding waard!
Zwaaaaaaaaaaaaar off topic:
9e is set, OK?
Exacte plaats en tijd gewoon regelen via de mail.
Antwoord je die dan wel, vuige e-mail-niet-beantwoorderd!
Doc is vreselijk aan het crossposten! Bannen!
quote:
Op 07 augustus 2000 16:36 schreef Herald het volgende:
Danny!!Doc is vreselijk aan het crossposten!
Bannen!
Dacht dat ik alleen zwaaaaaaaaaaaaaaaaar off topic ging...
(of bedoel je dat ik Ulx pas groet als-ie terug mailt; da's een heel andere kwestie hoor; zoiets als dag en nacht). Maar ik zal niet meer zo vet of topic gaan. Ik beter mijn leven.
Na deze post.
OK
Deal?!
zijn we nou weer vriendjes?
quote:Klopt! Vrijdag 1 september om 23:40 op Net5.
als het goed is komt hij op 1 september bij net 5.
quote:En daarom haal ik hem maar weer even naar boven!
Op 23 augustus 2000 19:01 schreef LHR het volgende:
Klopt! Vrijdag 1 september om 23:40 op Net5.
Kijken everybody.
Er is geen reden om niet te kijken want hij duurt best wel kort (nog geen 1,5 uur) en ja, hij duurt tot laat (1 uur) maar ach, niemand hoeft morgen vroeg op want de M&G is toch pas 's middags.
quote:Oh ja... Ik moet toevallig wel werken hoor. Overwerk nog wel
maar ach, niemand hoeft morgen vroeg op ...
quote:Desperado is misschien wel een beetje erg gelikt....en met een typisch happy einde waarin de held en de mooie dame het allebei overleven. Maar toch leuker/beter, vind ik dan.
Op 06 augustus 2000 18:10 schreef Beatrice het volgende:
Ik vind Desperado in elk geval wel een goeie remake. Antonio Banderas is perfect gecast, Steve Buscemi en Joaquim de Almeida spelen goed, het bijrolletje van Tarantino is hilarisch. En er wordt heel goed een bepaalde sfeer opgeroepen, met de beelden (in een snikhete, stoffige stad) en de muziek (van Los Lobos).
quote:El Mariachi is voor 7000 dollar gemaakt, en de film heeft (helaas?) niet zoveel marketingbudget gehad als jij hier zegt. Laat je even informeren...Wanneer hoorde jij van de film SC als ie zo gehyped is? Hij is namenlijk al in 1992 gemaakt.
Op 07 augustus 2000 15:31 schreef SunChaser het volgende:
Er is een boek over het maken van de film, geschreven door RR. Ik werd trouwens wel een beetje ziek van die hype: gemaakt voor 30.000 dollar. Er is later namelijk wel zon 10 miljoen dollar aan pr en marketing ingepompt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |