Aan de schaduw te zien is het ergens onder of vlakbij de evenaar. En : geen hoogbouw, dus een arm land. Niet : Kenya, Tanzania ; ook niet Malawi, Angola. Verder nog geen idee.quote:
Libya heeft wel wat meer geld.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:20 schreef quirigua het volgende:
t ziet er orderlijk uit, zelfs kleurig, heb in Libya gezocht maar vind het niet ;
zal wel fout zijn : Libya is niet een arm land
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:59 schreef Igen het volgende:
Banjul, hoofdstad van Gambia.
En die foto is dan zeker genomen vanaf hier.
En waar ze Engels spreken..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:11 schreef Igen het volgende:
Dat was wel een moeilijke! Vooral omdat Banjul op Google Maps ook gewoon totaal niet opvalt - ik had al een paar keer foto's van Serrekunda opgevraagd en snapte al niet waarom ik het niet kon vinden. Zo veel van dit soort plaatsen, aan zee, in Afrika, rond de evenaar, waar de kust in een duidelijk convexe vorm verloopt zijn er immers nou ook weer niet.
Nieuwe:
[ afbeelding ]
Ouro Preto, Brasil?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:11 schreef Igen het volgende:
Dat was wel een moeilijke! Vooral omdat Banjul op Google Maps ook gewoon totaal niet opvalt - ik had al een paar keer foto's van Serrekunda opgevraagd en snapte al niet waarom ik het niet kon vinden. Zo veel van dit soort plaatsen, aan zee, in Afrika, rond de evenaar, waar de kust in een duidelijk convexe vorm verloopt zijn er immers nou ook weer niet.
Nieuwe:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |