quote:Op maandag 17 januari 2011 21:16 schreef utopie het volgende:
ben jij daT?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is dit
Nja met Marlboro is dat helemaal erg.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:15 schreef _Fanta het volgende:
[..]
en jezelf de volgende dag zo afvragen waar die pijn in je keel toch vandaag komt![]()
Waren niet de enige drugs denk?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als ik op een feestje van 22:00 tot 07:00 ben rookte ik 2 pakjes man
Ja ik moet bier halen maar, ja je kent de status.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:18 schreef Rockiejj het volgende:
Ik moet pissen, maar dit nummer is te baas..
dm ff hoelaat je kwam, dan ga ik ff roken weerquote:Op maandag 17 januari 2011 21:18 schreef Rockiejj het volgende:
Ik moet pissen, maar dit nummer is te baas..
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:18 schreef Rockiejj het volgende:
Wat loopt ie nou met het geluid te kutten?
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:17 schreef Allrounder het volgende:
Wat is dat voor gekut met geluid over link/ rechts?!
En die poppers?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik gebruik bijna nooit, afgelopen jaar 2x.
En toen ben ik ieder maand wel naar 1 feest geweest
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
dm ff hoelaat je kwam, dan ga ik ff roken weer
quote:
Met marlborro heb ik volgende dag ook altijd last van mn strot idd. Voortaan rook ik Gauloises, en nergens last van. Luckys zijn ook wel goede peuken iddquote:Op maandag 17 januari 2011 21:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja met Marlboro is dat helemaal erg.
Met Lucky Strike was dat minder
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:18 schreef Rockiejj het volgende:
Wat loopt ie godverdomme nou met het geluid te kutten?
ah oke!quote:
Breng mij dan ook even baas.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik moet bier halen maar, ja je kent de status.
IK DOET MEEquote:Op maandag 17 januari 2011 21:18 schreef trolololo het volgende:
EEN GROOT SKYPE GESPREK MET ZIJN ALLEN!!!!
VOEG ME TOE: onzinradio
Ziek, dan is 7;00 erg laat voor mij. Zonder dan.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik gebruik bijna nooit, afgelopen jaar 2x.
En toen ben ik ieder maand wel naar 1 feest geweest
Omdat je beenmergkanker hebt zou ik dat doen, maar is ver weg monquote:Op maandag 17 januari 2011 21:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Breng mij dan ook even baas.
lolquote:
Ja en dan nog eens 2.5 uur met de bus terug, ongeveer om 10:30 's ochtends in bed liggenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:19 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ziek, dan is 7;00 erg laat voor mij. Zonder dan.
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:20 schreef robin007bond het volgende:
ook echt de pitch die steeds verandert the fuck..
Netjesquote:Stream is up at 192 kbps with 71 of 200 listeners (70 unique)
XDquote:Op maandag 17 januari 2011 21:20 schreef robin007bond het volgende:
ook echt de pitch die steeds verandert the fuck..
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:21 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga pissen, en daarna maar eens een playlist klaarzetten, voor anderhalf uur lang:
D.
J.
ROCK!
Beste feest waar je was in 2010? En ga je Hard Bass?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja en dan nog eens 2.5 uur met de bus terug, ongeveer om 10:30 's ochtends in bed liggen
En die zaterdagmiddag ervoor speelde ik ook altijd een wedstrijd voetbal
Maar de laatste 2 uur kak ik altijd in
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:21 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga pissen, en daarna maar eens een playlist klaarzetten, voor anderhalf uur lang:
D.
J.
ROCK!
alleen vandaag of vannacht ook?quote:
top!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:22 schreef Zokunen het volgende:
Koelkast:
http://rapidshare.com/files/443111826/koelkast.wma
Hard Bass nietquote:Op maandag 17 januari 2011 21:21 schreef -tape- het volgende:
[..]
Beste feest waar je was in 2010? En ga je Hard Bass?
stuur anders via de pm dan krijg hij heb goed doorquote:Op maandag 17 januari 2011 21:22 schreef Zokunen het volgende:
Koelkast:
http://rapidshare.com/files/443111826/koelkast.wma
quote:
Oh zuur, Qdance pres. Fusion was wel echt tof, Qountdown ook wel. En natuurlijk Defqon.1quote:Op maandag 17 januari 2011 21:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hard Bass nietzou met Patje willen gaan, maar het is in het weekend dat mijn vriendin jarig is.
Dus kan het niet maken om weg te gaan dan
Beste feestje vond ik toch wel Defqon 1 of Fusion
En de jouwe ?
Zonde jaquote:Op maandag 17 januari 2011 21:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hard Bass nietzou met Patje willen gaan, maar het is in het weekend dat mijn vriendin jarig is.
Dus kan het niet maken om weg te gaan dan
Beste feestje vond ik toch wel Defqon 1 of Fusion
En de jouwe ?
allesquote:Op maandag 17 januari 2011 21:25 schreef Dasjonny het volgende:
Dus... Wat gebeurde er de afgelopen minuut?
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
Intressant trouwens dat niemand aan mij dacht bij het zien van de picca die aan het einde van het vorige topic geplaatst is...
Dhaha met zijn aardappelstokkenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:26 schreef BBQSausage het volgende:
Hallo, wat heb ik gemist sinds na-djkoelkast?
had de foto nog niet gezien maar iddquote:Op maandag 17 januari 2011 21:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
Intressant trouwens dat niemand aan mij dacht bij het zien van de picca die aan het einde van het vorige topic geplaatst is...
Jep, de dex-van-gtst-kloon ja. (althans dat vond een vriendinnetje ooit)quote:
Hehe ik wist hetquote:Op maandag 17 januari 2011 21:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hij is nu al in de friendzone beland.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:26 schreef _Fanta het volgende:
Shar heeft er een nieuwe hartsvriendin bij
Ik dacht dat iemand(jij?) me zou waarschuwen als er betere muziek kwam?quote:
Ik dacht dat jij een kopie van je avatar was!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Jep, de dex-van-gtst-kloon ja. (althans dat vond een vriendinnetje ooit)
Kees?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je hebt net Kees gemist op de radio
Is dit beter?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik dacht dat iemand(jij?) me zou waarschuwen als er betere muziek kwam?![]()
Ja hij durfde zijn ware identiteit niet prijs te stellenquote:
Ohquote:Op maandag 17 januari 2011 21:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja hij durfde zijn ware identiteit niet prijs te stellen
ik ga hardbass!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:21 schreef -tape- het volgende:
[..]
Beste feest waar je was in 2010? En ga je Hard Bass?
Ik ga ookquote:
Mijn haar is het wel tegenwoordigquote:Op maandag 17 januari 2011 21:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een kopie van je avatar was!
Fixed!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:29 schreef Oceanview het volgende:
REQUEST: Mark Ronson & The Business Intl - Bang Bang Bang
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:29 schreef haatmeneer het volgende:
lol
[ afbeelding ]
dit is niet mijn berg, vriend
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit nummer is chill man![]()
Daarna niks meer van die gasten gehoord toch?
Gelukkig maar dat dat bord er staatquote:Op maandag 17 januari 2011 21:29 schreef haatmeneer het volgende:
lol
[ afbeelding ]
dit is niet mijn berg, vriend
Zet er ONZ-Radio op, misschien dat ik nog helder genoeg ben om je te herkennen.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
oh!
ik wil echt nog een tshirt laten maken van patat/friet
voor hardbass
het is toch gast als in 1?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit nummer is chill man![]()
Daarna niks meer van die gasten gehoord toch?
Als je maar niet linksvooraan gaat staan bij die trieste gasten van de [Hardstyle] reeksquote:Op maandag 17 januari 2011 21:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
oh!
ik wil echt nog een tshirt laten maken van patat/friet
voor hardbass
Je lijkt bij die foto op een oud collega van me, maar die had een ander accent en die heette Wouterquote:Op maandag 17 januari 2011 21:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mijn haar is het wel tegenwoordig
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je lijkt bij die foto op een oud collega van me, maar die had een ander accent en die heette Wouter
Maar in de zin van niet kunnen dat je het heel slecht doetquote:
Volgens mij vinden al die meets daar plaatsquote:Op maandag 17 januari 2011 21:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als je maar niet linksvooraan gaat staan bij die trieste gasten van de [Hardstyle] reeks
Rukkers....
hedde gij dm ontvangen ofnie ?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je lijkt bij die foto op een oud collega van me, maar die had een ander accent en die heette Wouter
Die van Partyflock is ook linksvoorquote:Op maandag 17 januari 2011 21:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Volgens mij vinden al die meets daar plaats, meen ook ergens gelezen te hebben op hardtraxx
Standaard om 01:00 onder het Q-dance logo de PartyFlock meetquote:Op maandag 17 januari 2011 21:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Volgens mij vinden al die meets daar plaats, meen ook ergens gelezen te hebben op hardtraxx
Zoals ik al zeiquote:Op maandag 17 januari 2011 21:31 schreef -tape- het volgende:
[..]
Die van Partyflock is ook linksvoor
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Maar in de zin van niet kunnen dat je het heel slecht doet
nee patatquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Baas, draai eens Keane - Everybody's changing
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:33 schreef Oceanview het volgende:
Mark Ronson & The Business Intl - Bang Bang Bang
neequote:
Meer dan in november zal het wel niet zijn, was echt TE druk bij qlimax man de tering.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:33 schreef -tape- het volgende:
Voor het eerst naar Geldredome trouwens, ben wel een beetje sceptisch over het feit dat het er zoveel mensen in één zaal staan.
Vind ik lekker!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Waarom pak je mijn piemel vast?
Eenmaal iemand kwijt, betekend dat je hem de rest van de avond niet meer ziet?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Meer dan in november zal het wel niet zijn, was echt TE druk bij qlimax man de tering.
nee alleen smsquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:36 schreef sharr het volgende:
In de war van het skypegesprek, waar ik blijkbaar voor aids zorgde
Nooit van het fenomeen lanparties gehoord? Alleen nemen we om half 5 'snachts pauze om kebab te halen in Arnhem, om op de terugweg in het duitse Kleve te belanden omdat we geen zin hadden om de afslag naar mijn huis weer te nemen.quote:
Sorry, is maar tijdelijk hoor.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik herkende je eerst niet door je nieuwe UI
Daar waren 27.000 man, kluisjes waren er niet meer enzo was een bende daarquote:Op maandag 17 januari 2011 21:35 schreef -tape- het volgende:
[..]
Eenmaal iemand kwijt, betekend dat je hem de rest van de avond niet meer ziet?
ik sta bij mn eigen vriendenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als je maar niet linksvooraan gaat staan bij die trieste gasten van de [Hardstyle] reeks
Rukkers....
Mijn is 12quote:
Haha klinkt gezelligquote:Op maandag 17 januari 2011 21:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daar waren 27.000 man, kluisjes waren er niet meer enzo was een bende daar
Klinkt wild mang.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nooit van het fenomeen lanparties gehoord? Alleen nemen we om half 5 'snachts pauze om kebab te halen in Arnhem, om op de terugweg in het duitse Kleve te belanden omdat we geen zin hadden om de afslag naar mijn huis weer te nemen.
Vette shizzlequote:Op maandag 17 januari 2011 21:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nooit van het fenomeen lanparties gehoord? Alleen nemen we om half 5 'snachts pauze om kebab te halen in Arnhem, om op de terugweg in het duitse Kleve te belanden omdat we geen zin hadden om de afslag naar mijn huis weer te nemen.
ik doe niet aan pingquote:
Maar het was wel een top feestquote:
klonk verkeerdquote:Op maandag 17 januari 2011 21:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik heb me er goed vermaaktquote:Op maandag 17 januari 2011 21:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Qlimax was trouwens wel het kutste feestje van het jaar
Vond je?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
ik heb uren op de trap gezeten bij ingang E.. dan kwam je binnen en dan had je van die trappen omhoog alsnog, daar zat ik heel de tijd op. ik vond er geen hol aan!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vind deze lelijkquote:
Zien en gezien feestje.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vond je?
Heb toch veel positieve verhalen gehoord.
BBQ haaaaai hoe ging je showquote:
Ohw oke.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zien en gezien feestje.
Had weinig met hardstyle meer te maken.
Qua decor, setting en sfeer was het ook net Sensation white
Het was meer een ode aan Lindgren.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vind deze lelijk![]()
Maar ik mag niks zeggen met mn wolk die regenboog poept
Smells like teen spiritquote:Op maandag 17 januari 2011 21:41 schreef Ezechielk het volgende:
Had een andere ver Nirvana gedraaid man
Ging wel lekker dacht ik zo, moet alleen wat meer oefenen met fillertjes en overgangen enzo, ik ben nog amateur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |