Prachtig en meurendquote:
Ik ben vóór. Dan koop ik ook kaartjes á 120 euriquote:Op maandag 17 januari 2011 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Extra Sekseh Fluisteren dan nog altijd
quote:
Oh, die is wel heel erg héquote:Op maandag 17 januari 2011 20:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Kneuzenkermisanalfabeet dadde dr bent ook
Mss zou ie es wat langer op college moeten blijvenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Kneuzenkermisanalfabeet dadde dr bent ook
wil niet weten wat voor staaf dat was ziet nu al kim holland achtige aparaten voor zichquote:Op maandag 17 januari 2011 20:20 schreef oh-oh het volgende:
Sjon heeft zondag nog zo een staaf van Elies achter de kast uit getoverd en die ligt nu echt keihard grommend daarop te kauwen op de bank
OKEquote:Op maandag 17 januari 2011 20:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Prachtig en meurend![]()
![]()
Ik bewaar wel wat , stuur ik het morgen op met je jostikoord, ok?
Dan gooi je het toch weg als het niet te vreten is.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:20 schreef asfalthooligan het volgende:
zo heeft zijn bord met moerdijks bluswater ook op
Ergonomisch Samen Friemelenquote:
Zat net te kijkenquote:
Ik denk toch dat Dirk wel een mannetjesangel krijgt?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zat net te kijkenmedelijden met de waxangel
sure
Nou ik zou liever een vrouwtje hebben hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 20:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Dirk wel een mannetjesangel krijgt?
Mannetjesangel![]()
![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mannetjesangel![]()
![]()
Volgens mij hebben ze geen mannelijke engeltjesquote:Op maandag 17 januari 2011 20:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mannetjesangel![]()
![]()
Snikkel?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:24 schreef asfalthooligan het volgende:
moet er niet aan denken zo,n plakstrip op me ehhhh
ballen?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:24 schreef asfalthooligan het volgende:
scrotum?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:24 schreef asfalthooligan het volgende:
penis?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:24 schreef asfalthooligan het volgende:
genotsknots?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:24 schreef asfalthooligan het volgende:
Enorm Stinkende Fallusquote:
yoghurtbuks?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:24 schreef asfalthooligan het volgende:
Widow Maker?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:24 schreef asfalthooligan het volgende:
Leuning?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:24 schreef asfalthooligan het volgende:
Prachtschacht?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:24 schreef asfalthooligan het volgende:
Worstje?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:24 schreef asfalthooligan het volgende:
Hoe noem je hem in hogere sferen?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:25 schreef Lottekoekkie het volgende:
Penis noem ik Piempie
tenzij in hogere sferen
[quote:Op maandag 17 januari 2011 20:25 schreef Lottekoekkie het volgende:
Penis noem ik Piempie
tenzij in hogere sferen
Allejezus, dan zou hij echt weer op half 7 hangen als iemand het zo noemdequote:Op maandag 17 januari 2011 20:25 schreef Lottekoekkie het volgende:
Penis noem ik Piempie
tenzij in hogere sferen
neu, 3quote:
Welnee. Dat hebben alleen eckte mannen.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:26 schreef oh-oh het volgende:
Getvet AH, heb jij haar op je piem0l???????
Aan wie kunnen we dat doorgeven?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Allejezus, dan zou hij echt weer op half 7 hangen als iemand het zo noemde
En er dan ook nog met een baby-stem tegen praten alsof het een praatpaal van de ANWB isquote:Op maandag 17 januari 2011 20:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Allejezus, dan zou hij echt weer op half 7 hangen als iemand het zo noemde
Er is echt zoiets als TMIquote:Op maandag 17 januari 2011 20:27 schreef asfalthooligan het volgende:
ben trots op me konthaar rasta vlechtjes met gekleurde kraaltjes die gaan niet weg![]()
![]()
Bwahahahahaquote:Op maandag 17 januari 2011 20:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En er dan ook nog met een baby-stem tegen praten alsof het een praatpaal van de ANWB is
Nou aan niemand. Ik hoop toch dat mensen een piemel een 'piempie' noemen sowieso niet door de selectie komenquote:
Ooh wacht, we hadden het ook echt over OP zijn pik.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben dr echt nog geen tegengekomen met haar op zn pik thank god.
Nou, ik mag toch ook hopen dat "ooh wat heb jij een lekkere piemel" niet door de selectie komtquote:Op maandag 17 januari 2011 20:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou aan niemand. Ik hoop toch dat mensen een piemel een 'piempie' noemen sowieso niet door de selectie komenEn ik dat 99% die dat doet <11 is, en das sowieso niet m'n doelgroep
En die andere 1% is lottekoekie
INGquote:Op maandag 17 januari 2011 20:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En er dan ook nog met een baby-stem tegen praten alsof het een praatpaal van de ANWB is
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou aan niemand. Ik hoop toch dat mensen een piemel een 'piempie' noemen sowieso niet door de selectie komenEn ik dat 99% die dat doet <11 is, en das sowieso niet m'n doelgroep
En die andere 1% is lottekoekie
Kijk ze zegt een volwassen woord jongens!quote:
TMI !quote:Op maandag 17 januari 2011 20:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ING![]()
Je bent ze wel es tegengekomen bij je cursussen?
Hallo daar lieve kleine piempie, doe jij es even groot en hard worden zodat je mijn koektrommeltje kan vullen???
met haar?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:31 schreef asfalthooligan het volgende:
meestal zeiden ze bij mij nooit wat om dat ze de mond al vol hadden![]()
*proest*quote:Op maandag 17 januari 2011 20:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ING![]()
Je bent ze wel es tegengekomen bij je cursussen?
Hallo daar lieve kleine piempie, doe jij es even groot en hard worden zodat je mijn koektrommeltje kan vullen???
Echt Stoere Fantasiepraatquote:Op maandag 17 januari 2011 20:31 schreef asfalthooligan het volgende:
meestal zeiden ze bij mij nooit wat om dat ze de mond al vol hadden![]()
Oh boh, je bent dr zo ene die nooit zin heeftquote:Op maandag 17 januari 2011 20:32 schreef Lottekoekkie het volgende:
Jullie snappen het niet, piempie is als je geen zin hebt echt een killer
Ja die is zulke praat echt niet gewend hierquote:Op maandag 17 januari 2011 20:32 schreef asfalthooligan het volgende:
oh echt elisa vervloekt omns zodra ze alles terug leest hahahaha
Ik denk dat wij te oud zijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:32 schreef Lottekoekkie het volgende:
Jullie snappen het niet, piempie is als je geen zin hebt echt een killer
JA EN DOOR WIE ZOU DAT NOU KOMEN??quote:Op maandag 17 januari 2011 20:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die is zulke praat echt niet gewend hier![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh boh, je bent dr zo ene die nooit zin heeft
Geen idee en schreeuw niet zo tokkie dadde der bent!quote:
Hank neukt die mokkels keihard in hun scheve vagina! En laat zich daarna flink in zijn bek stompen.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
Ik gaat Californication kijken. Hank weet wel raad met mokkels die z'n penis beledigen met 'piempie'!
Ja dan likt ie gewoon een ander poesjequote:Op maandag 17 januari 2011 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
Ik gaat Californication kijken. Hank weet wel raad met mokkels die z'n penis beledigen met 'piempie'!
BAM JONGUH!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee en schreeuw niet zo tokkie dadde der bent!
Same herequote:
Echte mannen neuken gewoon door die kwats heen.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:37 schreef Lottekoekkie het volgende:
Libido verziek je echt wel met "piempie"
kan wel eens handig zijn, op de Tenaladie-dagen
Echt Slappe Fallusquote:Op maandag 17 januari 2011 20:37 schreef Lottekoekkie het volgende:
Libido verziek je echt wel met "piempie"
kan wel eens handig zijn, op de Tenaladie-dagen
Sjonge jonge, Tieten met een F zekerquote:
Je kan maar beter lesbo zijn dan heaquote:
Zelfs jij als vrouwenverslinder vindt dat <11quote:
Hoe zou LK een kut noemen?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je kan maar beter lesbo zijn dan hea
quote:
Yep, was 3 toen ik dat zei tegen een piemel, geen vent die dat nog wou horenquote:
Zo jij was dr jong bijquote:Op maandag 17 januari 2011 20:40 schreef Lottekoekkie het volgende:
Frieten
[..]
[..]
Yep, was 3 toen ik dat zei tegen een piemel, geen vent die dat nog wou horen
Muizenisjequote:
Het klinkt best geil als Qwea het zegt he?quote:
Gleufjequote:
mjah ik krijg er een kletsnatte voorbipsebaps vanquote:Op maandag 17 januari 2011 20:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het klinkt best geil als Qwea het zegt he?
Glij je al van je zetel?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:44 schreef Nonneke het volgende:
[..]
mjah ik krijg er een kletsnatte voorbipsebaps van
BAM JONGUH!quote:
En?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:42 schreef oh-oh het volgende:
Crap , volgens mij staat Sjon zn piempie te legen in mn keukendepeuken, ff checkendepecken
Dan leen je d'r toch zo'n plasmatjequote:
Vals alarm, hij stond te drinkenpinkenquote:
Nee nee, als het nageslacht dr door naar buiten gekomen is, dan heb je pas een gapend gatquote:Op maandag 17 januari 2011 20:47 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan leen je d'r toch zo'n plasmatje
Leef je uit, ik heb er nog veel meer!quote:
Ik hou me aanbevolen voor over een jaar of 20quote:Op maandag 17 januari 2011 20:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog minstens een half pak plasmatten ergens, voor mn volgende puppy
PICSquote:Op maandag 17 januari 2011 20:44 schreef Nonneke het volgende:
[..]
mjah ik krijg er een kletsnatte voorbipsebaps van
Level 2quote:Op maandag 17 januari 2011 20:55 schreef Nonneke het volgende:
ook voor lekkende piempies
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:55 schreef Nonneke het volgende:
ook voor lekkende piempies
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:56 schreef Lottekoekkie het volgende:
Als ik het woord Piempie hier hardop zeg is er niks meer hard hoor
YAAAAAAAY for the moneeeeeeyquote:Op maandag 17 januari 2011 20:58 schreef Qwea het volgende:
Die MP bitch is niet onder een trein gekomen maar zowaar langsgeweest net
Acer monitor verkocht
Ja zegt ze "als ie het niet doet kom ik terug"quote:
Scherpquote:
Level 1quote:Op maandag 17 januari 2011 20:57 schreef oh-oh het volgende:
Wie moet je bezeiken om van level 1 naar level 2 te mogen Non?
Een stoma is toch enkel voor stront?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:01 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Level 1
Voor het verlies van af en toe wat druppeltjes is dit het ideale product.
Het absorbeert ca. 80 ml.
Level 2
Ideaal voor gelegenheden waarin u behoefte heeft aan extra zekerheid. Het absorbeert ca. 100 ml.
Level 3 is een stoma denk ik![]()
http://www.tena.nl/TENA-M(...)et/?cmpid=tenaformen <-- gratis proefpakketjes voor de lekkende piempies liefhebbers
Jezus fuck daar gaat ook pis in toch?quote:
Kan ook voor je blaasquote:
Nou smakelijk hequote:
Wat schaft de pot?quote:
quote:
Ja hoe de neuk moet ik dat weten?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus fuck daar gaat ook pis in toch?
Jij weet dat soort dingen echt wel. Als het maar vies genoeg is.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jij weet dat soort dingen echt wel. Als het maar vies genoeg is.
Non of Elies?quote:
Tis gewoon ontlasting wat er uitkomt heur...en een stukkie darmquote:Op maandag 17 januari 2011 21:04 schreef Qwea het volgende:
For god sakeIk heb op ranzige dingen lopen googlen... maar die stoma dingen
![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:04 schreef oh-oh het volgende:
Als je nu ook een wetenboek gehad had had je het geweten Qut
Lief dat je het vraagt: witlof met ham en kaas uit de ovenquote:
Nou dat was pot 1, Non, kom dr maar inquote:Op maandag 17 januari 2011 21:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt: witlof met ham en kaas uit de oven
Jekkiederriequote:Op maandag 17 januari 2011 21:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt: witlof met ham en kaas uit de oven
Het is al op en de keuken is al netjes hoorquote:
nee dat zit dr in je stoma Ingquote:
Yups. Jullie zaten vieze dingen te schrijven, dus niemand zag het. Maar echt.... heb je het plaatje? Dan heb je ook de komende dagen geen zin meer heurquote:
oke, kijk dit en zeg me dat het er niet ranzig uitzietquote:Op maandag 17 januari 2011 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tis gewoon ontlasting wat er uitkomt heur...en een stukkie darm
Ik zat het me net te bedenkenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:07 schreef Goodbye het volgende:
Q, mag die alsjeblieft onder een spoiler met een waarschuwing er boven?
Dank u
Zie! Zelf elies vindt het ranzig!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
oke, kijk dit en zeg me dat het er niet ranzig uitziet
- edit: nee dus -
En ik heb echt ranzige dingen gezien
Even op je beurt wachten moppie. Als het niet rekt, dan scheurt het wel, maar daar heb ik geen trek inquote:Op maandag 17 januari 2011 21:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb net bedje verschoond en nu wil ik er al in
Zo, das best knapquote:
Oh, fijn is dat hèquote:Op maandag 17 januari 2011 21:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb net bedje verschoond en nu wil ik er al in
You naughty naughty Bedjequote:Op maandag 17 januari 2011 21:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Even op je beurt wachten moppie. Als het niet rekt, dan scheurt het wel, maar daar heb ik geen trek in
Heerlijk jaquote:
Ons dekbed past niet in de wasmachine, dus ik bedank ffquote:Op maandag 17 januari 2011 21:09 schreef oh-oh het volgende:
Ing, wil je Sjon?
Dan verschoon je je bedje pas vaak en dan moet je ook elke keer weer je dekbed wassen
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:09 schreef oh-oh het volgende:
Ing, wil je Sjon?
Dan verschoon je je bedje pas vaak en dan moet je ook elke keer weer je dekbed wassen
Ik kan niet met Robijn wassen, daar is A allergisch voorquote:Op maandag 17 januari 2011 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heerlijk ja![]()
Baileys ruikt dan altijd zo gezellig naar Robijntje, aangezien hij de hele dag op bed bivakkeert
Ook niet tegen de wasverzachtert van Robijn?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kan niet met Robijn wassen, daar is A allergisch voorDus ik was altijd met
Ariël
Hutspot met worstquote:
HUUUUUUUUUUUUUquote:
Morgenfrips jaquote:Op maandag 17 januari 2011 21:12 schreef oh-oh het volgende:
Die blauwe wasverzachter van Robijn is zo lekker, of is dat niet Robijn?
Geen idee, ik ga het niet proberenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook niet tegen de wasverzachtert van Robijn?
Die hypo-allergene huidvriendelijke zooi?
Ja ik had ook altijd die Sensations, die zijn alledrie geweldig, maar die blauwe vind ik net nog lekkerderquote:Op maandag 17 januari 2011 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Morgenfrips ja![]()
Ik heb nu de Sensations; ruiken stuk voor stuk heerlijk
Tomboooooquote:Op maandag 17 januari 2011 21:22 schreef tombolafan het volgende:
Ik kan ook echt tegen niks qua wasmiddel
Sensations gelukkig wel, en ook tegen Lidl-wasmiddel
Van de rest krijg ik jeuk
Ja? Bij wie?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb wel es stoma's verwisseld, ik was het alweer vergeten
Ohhhh, jaloers!quote:
Hij lag er nog van de kerst en moest voor 29 januari op zag ik net,quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij lag er nog van de kerst en moest voor 29 januari op zag ik net,
En hij was idd heerlijk.
Ik heb nog een halve over, als je nu op de trein stapt kan het nog net voor de 29e
Toen ik aupair was in de UK kreeg de moeder van dat gezin waar ik woonde darmkanker, en toen zij net uit het ziekenhuis kwam heb ik haar stoma vaak voor haar verwisseld.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja? Bij wie?Lijkt me echt zo vreemd om dat voor het eerst in het echt te doen, met de geur en echte poep.
Zo das wel heftig voor de eerste keer of niet? Ook voor die vrouw natuurlijk, maar wel heel fijn dat jij dat voor haar deed in plaats van iemand die ze niet kentquote:Op maandag 17 januari 2011 21:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Toen ik aupair was in de UK kreeg de moeder van dat gezin waar ik woonde darmkanker, en toen zij net uit het ziekenhuis kwam heb ik haar stoma vaak voor haar verwisseld.
Nou ja, minder heftig dan strontluiers bij kinderen hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 21:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zo das wel heftig voor de eerste keer of niet? Ook voor die vrouw natuurlijk, maar wel heel fijn dat jij dat voor haar deed in plaats van iemand die ze niet kent
Hier ook weinig...en vanaf morgen weer braaf enzo.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ik heb wel echt lekkere trek nu, gelukkig niks in huis.
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier ook weinig...en vanaf morgen weer braaf enzo.
Vanmiddag heul braaf gelunched met een cheeseburgert en een honing-mosterd wrap
Ing laat je nieuwe jassie eens zien?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier ook weinig...en vanaf morgen weer braaf enzo.
Vanmiddag heul braaf gelunched met een cheeseburgert en een honing-mosterd wrap
Hoezo schattig?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook schattig!
Ik heb gisteren trouwens geluncht met winegums, da's pas een goeie
Volgens mij zit er amper honing in, maar hij is echt heel lekkerquote:Op maandag 17 januari 2011 21:39 schreef oh-oh het volgende:
Oh die honing mosterdwrap ( hihi de klusjesmannen bij de Mc) lijken me zo lekker maar ik durf niet want honing
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ing laat je nieuwe jassie eens zien?
Dat werkt inderdaad niet. De wasverzachter zit niet voor niets in een apart vakje, die wordt later pas toegevoegd. Ik denk tijdens de laatste spoelbeurt of zo.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:47 schreef Oognip het volgende:
Ik wil ook graag vloeibare wasverzachter want dat ruikt zo lekkerHet probleem is alleen dat ons zeepbak (of hoe noem je dat?) ontzettend lekt dus daar kan geen wasmiddel/-verzachter in. Het wasmiddel doe ik dus altijd in een bolletje en dan de wasmachine in. Weet iemand of ik op diezelfde manier wasverzachter er in kan doen? Tegelijkertijd dus. Kan me namelijk best voorstellen dat die wasverzachter pas later wordt gebruikt.
Dat vind ik altijd als je dequote:Op maandag 17 januari 2011 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoezo schattig?
[..]
Volgens mij zit er amper honing in, maar hij is echt heel lekker
[..]
[ afbeelding ]
Jup, hier gooit ie het erin zodra de masjien op spoelen springtquote:Op maandag 17 januari 2011 21:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat werkt inderdaad niet. De wasverzachter zit niet voor niets in een apart vakje, die wordt later pas toegevoegd. Ik denk tijdens de laatste spoelbeurt of zo.
Dacht ik al. jammerquote:Op maandag 17 januari 2011 21:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat werkt inderdaad niet. De wasverzachter zit niet voor niets in een apart vakje, die wordt later pas toegevoegd. Ik denk tijdens de laatste spoelbeurt of zo.
Nou jaquote:Op maandag 17 januari 2011 21:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd als je desmilie doet, want dan zie ik
in jouw gezicht, hihihi
Netjes zegquote:Op maandag 17 januari 2011 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoezo schattig?
[..]
Volgens mij zit er amper honing in, maar hij is echt heel lekker
[..]
[ afbeelding ]
Wat Ing zegt ik herhaal wat Ing zegt !quote:Op maandag 17 januari 2011 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Vooral niet gaan gastmodden ik herhaal vooral niet gaan gastmodden
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Vooral niet gaan gastmodden ik herhaal vooral niet gaan gastmodden
Volgens mij ben je best makkelijk om te leggen oh-oh? /CSI sfeer hangendquote:Op maandag 17 januari 2011 21:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat Ing zegt ik herhaal wat Ing zegt !
En ja dr zal niet veel honing inzitten maar een drupje kan me de das omdoen dus we doen het maar niet
Van die andere dacht ik dat ie ook ongeveer zo lang zou zijn, maar dat viel tegenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Netjes zegwel heel wat anders dan die andere?
Zonde, want honing isquote:Op maandag 17 januari 2011 21:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat Ing zegt ik herhaal wat Ing zegt !
En ja dr zal niet veel honing inzitten maar een drupje kan me de das omdoen dus we doen het maar niet
Je wordt oudquote:Op maandag 17 januari 2011 21:56 schreef Rewimo het volgende:
Waarom ben ik altijd zo moe als ik gewerkt heb? 3 uur werken, 2 uur rijden en ik ben helemaal kapot 's avonds. Terwijl ik normaal 6 uur werk (plus die 2 uur rijden).
Ik hoop hetquote:
Ik nietquote:Op maandag 17 januari 2011 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
Iedereen is hier eigenlijk ook ziek, zwak, of misselijk hé
Ben benieuwd hoe hij staatquote:Op maandag 17 januari 2011 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van die andere dacht ik dat ie ook ongeveer zo lang zou zijn, maar dat viel tegen![]()
Deze valt prachtig over den bipsebaps en die riem tekent mooi af.
Ben er echt heel blij mee, eindelijk es een nette jas
Ik ook nietquote:Op maandag 17 januari 2011 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
Nou, das best speciaal in mijn geval hoorquote:
Ik ben soms wel misselijk maar niet in de fysieke zin van het woordquote:Op maandag 17 januari 2011 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
Slaap lekkerquote:
Dat weet ik, vandaar ook die reactie dusquote:Op maandag 17 januari 2011 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, das best speciaal in mijn geval hoor
Aw, wat liefquote:Op maandag 17 januari 2011 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat weet ik, vandaar ook die reactie dus
Das heul nog nie klaar halve tegelaarquote:Op maandag 17 januari 2011 22:15 schreef ElisaB het volgende:
En tot slot het muurtje waar de katten altijd opzitten en dus ook weer een keer vanaf willen, waarbij ze zo af en toe vieze voetjes op de muur eronder zetten:
[ afbeelding ]
Tadaaaaaa:
[ afbeelding ]
Da's een speels accentquote:
Nee, nu es een keer nietquote:Op maandag 17 januari 2011 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aw, wat lief
(ik ben echt verpest; ik dacht dat je me aan het plagen was)
Noes!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, nu es een keer nietje had weleens verteld dat die omgang niet zo makkelijk ging. Dus vandaar.
Maar ik hoor het al, ik ga wel weer
Nee, hij mijquote:Op maandag 17 januari 2011 22:19 schreef Oognip het volgende:
Had jij hem gebeld Tombola? Was het een leuk gesprek?
Dat is helemaal fijn, dat hij jou beldequote:Op maandag 17 januari 2011 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, hij mij
En ja, het is altijd redelijk oppervlakkig als we elkaar spreken... Maar mn moeder had een bandje gevonden waarop ik (2,5 jaar) liedjes zing, dus dat vond hij leuk om te horen
Ja, die zijn gescheiden. Dus hij vond het erg leuk dat mn moeder hem gevonden had, hij wil een kopiequote:Op maandag 17 januari 2011 22:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is helemaal fijn, dat hij jou beldeZijn jouw ouders niet gescheiden? Of heb ik dat verkeerd?
Leukquote:Op maandag 17 januari 2011 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, die zijn gescheiden. Dus hij vond het erg leuk dat mn moeder hem gevonden had, hij wil een kopie
Pure kindermishandelingquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:37 schreef tombolafan het volgende:
Zo, de bouillon voor de champignonsoep staat op
Zooooo heerlijk
Oh, en op dat bandje vraag ik aan mn moeder wat er in de zak van sinterklaas zit (staat in een boek):
"wat is hierin?"
"cadeautjes"
"en snoepjes?"
"Ja, ook snoepjes"
"omnomnomnomnomnomnomnom"Je kon me opvegen
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn ouders hebben een bandje waar mijn broertje van een jaar of 5 opstaat die heel lief het kerstverhaal vertelt. Tot Jozef en Maria bij de herberg komen.
Herbergier: WATKOMENJULLIEDOEN!?!?!!?!?![]()
![]()
![]()
De eerste keer een hartverzakking, daarna gewoon![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |