Prachtig en meurendquote:
Ik ben vóór. Dan koop ik ook kaartjes á 120 euriquote:Op maandag 17 januari 2011 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Extra Sekseh Fluisteren dan nog altijd
quote:
Oh, die is wel heel erg héquote:Op maandag 17 januari 2011 20:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Kneuzenkermisanalfabeet dadde dr bent ook
Mss zou ie es wat langer op college moeten blijvenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Kneuzenkermisanalfabeet dadde dr bent ook
wil niet weten wat voor staaf dat was ziet nu al kim holland achtige aparaten voor zichquote:Op maandag 17 januari 2011 20:20 schreef oh-oh het volgende:
Sjon heeft zondag nog zo een staaf van Elies achter de kast uit getoverd en die ligt nu echt keihard grommend daarop te kauwen op de bank
OKEquote:Op maandag 17 januari 2011 20:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Prachtig en meurend![]()
![]()
Ik bewaar wel wat , stuur ik het morgen op met je jostikoord, ok?
Dan gooi je het toch weg als het niet te vreten is.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:20 schreef asfalthooligan het volgende:
zo heeft zijn bord met moerdijks bluswater ook op
Ergonomisch Samen Friemelenquote:
Zat net te kijkenquote:
Ik denk toch dat Dirk wel een mannetjesangel krijgt?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zat net te kijkenmedelijden met de waxangel
sure
Nou ik zou liever een vrouwtje hebben hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 20:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Dirk wel een mannetjesangel krijgt?
Mannetjesangel![]()
![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mannetjesangel![]()
![]()
Volgens mij hebben ze geen mannelijke engeltjesquote:Op maandag 17 januari 2011 20:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mannetjesangel![]()
![]()
Snikkel?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:24 schreef asfalthooligan het volgende:
moet er niet aan denken zo,n plakstrip op me ehhhh
ballen?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:24 schreef asfalthooligan het volgende:
scrotum?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:24 schreef asfalthooligan het volgende:
penis?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:24 schreef asfalthooligan het volgende:
genotsknots?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:24 schreef asfalthooligan het volgende:
Enorm Stinkende Fallusquote:
yoghurtbuks?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:24 schreef asfalthooligan het volgende:
Widow Maker?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:24 schreef asfalthooligan het volgende:
Leuning?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:24 schreef asfalthooligan het volgende:
Prachtschacht?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:24 schreef asfalthooligan het volgende:
Worstje?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:24 schreef asfalthooligan het volgende:
Hoe noem je hem in hogere sferen?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:25 schreef Lottekoekkie het volgende:
Penis noem ik Piempie
tenzij in hogere sferen
[quote:Op maandag 17 januari 2011 20:25 schreef Lottekoekkie het volgende:
Penis noem ik Piempie
tenzij in hogere sferen
Allejezus, dan zou hij echt weer op half 7 hangen als iemand het zo noemdequote:Op maandag 17 januari 2011 20:25 schreef Lottekoekkie het volgende:
Penis noem ik Piempie
tenzij in hogere sferen
neu, 3quote:
Welnee. Dat hebben alleen eckte mannen.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:26 schreef oh-oh het volgende:
Getvet AH, heb jij haar op je piem0l???????
Aan wie kunnen we dat doorgeven?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Allejezus, dan zou hij echt weer op half 7 hangen als iemand het zo noemde
En er dan ook nog met een baby-stem tegen praten alsof het een praatpaal van de ANWB isquote:Op maandag 17 januari 2011 20:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Allejezus, dan zou hij echt weer op half 7 hangen als iemand het zo noemde
Er is echt zoiets als TMIquote:Op maandag 17 januari 2011 20:27 schreef asfalthooligan het volgende:
ben trots op me konthaar rasta vlechtjes met gekleurde kraaltjes die gaan niet weg![]()
![]()
Bwahahahahaquote:Op maandag 17 januari 2011 20:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En er dan ook nog met een baby-stem tegen praten alsof het een praatpaal van de ANWB is
Nou aan niemand. Ik hoop toch dat mensen een piemel een 'piempie' noemen sowieso niet door de selectie komenquote:
Ooh wacht, we hadden het ook echt over OP zijn pik.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben dr echt nog geen tegengekomen met haar op zn pik thank god.
Nou, ik mag toch ook hopen dat "ooh wat heb jij een lekkere piemel" niet door de selectie komtquote:Op maandag 17 januari 2011 20:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou aan niemand. Ik hoop toch dat mensen een piemel een 'piempie' noemen sowieso niet door de selectie komenEn ik dat 99% die dat doet <11 is, en das sowieso niet m'n doelgroep
En die andere 1% is lottekoekie
INGquote:Op maandag 17 januari 2011 20:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En er dan ook nog met een baby-stem tegen praten alsof het een praatpaal van de ANWB is
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou aan niemand. Ik hoop toch dat mensen een piemel een 'piempie' noemen sowieso niet door de selectie komenEn ik dat 99% die dat doet <11 is, en das sowieso niet m'n doelgroep
En die andere 1% is lottekoekie
Kijk ze zegt een volwassen woord jongens!quote:
TMI !quote:Op maandag 17 januari 2011 20:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ING![]()
Je bent ze wel es tegengekomen bij je cursussen?
Hallo daar lieve kleine piempie, doe jij es even groot en hard worden zodat je mijn koektrommeltje kan vullen???
met haar?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:31 schreef asfalthooligan het volgende:
meestal zeiden ze bij mij nooit wat om dat ze de mond al vol hadden![]()
*proest*quote:Op maandag 17 januari 2011 20:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ING![]()
Je bent ze wel es tegengekomen bij je cursussen?
Hallo daar lieve kleine piempie, doe jij es even groot en hard worden zodat je mijn koektrommeltje kan vullen???
Echt Stoere Fantasiepraatquote:Op maandag 17 januari 2011 20:31 schreef asfalthooligan het volgende:
meestal zeiden ze bij mij nooit wat om dat ze de mond al vol hadden![]()
Oh boh, je bent dr zo ene die nooit zin heeftquote:Op maandag 17 januari 2011 20:32 schreef Lottekoekkie het volgende:
Jullie snappen het niet, piempie is als je geen zin hebt echt een killer
Ja die is zulke praat echt niet gewend hierquote:Op maandag 17 januari 2011 20:32 schreef asfalthooligan het volgende:
oh echt elisa vervloekt omns zodra ze alles terug leest hahahaha
Ik denk dat wij te oud zijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:32 schreef Lottekoekkie het volgende:
Jullie snappen het niet, piempie is als je geen zin hebt echt een killer
JA EN DOOR WIE ZOU DAT NOU KOMEN??quote:Op maandag 17 januari 2011 20:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die is zulke praat echt niet gewend hier![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh boh, je bent dr zo ene die nooit zin heeft
Geen idee en schreeuw niet zo tokkie dadde der bent!quote:
Hank neukt die mokkels keihard in hun scheve vagina! En laat zich daarna flink in zijn bek stompen.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
Ik gaat Californication kijken. Hank weet wel raad met mokkels die z'n penis beledigen met 'piempie'!
Ja dan likt ie gewoon een ander poesjequote:Op maandag 17 januari 2011 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
Ik gaat Californication kijken. Hank weet wel raad met mokkels die z'n penis beledigen met 'piempie'!
BAM JONGUH!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee en schreeuw niet zo tokkie dadde der bent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |