Phew, hij doet 't al weer. Had al 2x een battery-pull gedaan, nu net een 3ex gedaan en het internet is terugquote:
Ja.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:46 schreef AskMe het volgende:
iemand ook al de nieuwe update gekocht van Bebuzz?
Ik weet zo geen oplossing. Maar wel een tijdelijke tip: als je een heel stuk naar beneden moet scrollen kun je beter op de b-toets drukken, dan zit je meteen helemaal onderaan (bottom). Je kan ook het omgekeerde doen met de t-toets (top).quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:21 schreef byah het volgende:
Heb met mijn Bold 9780 een irritant probleem, als ik een nieuwe sms ontvang en deze open zie ik de eerste sms in de conversatie en moet ik helemaal naar beneden scrollen naar het nieuwste bericht. Is dit een bepaalde optie?
That sucks. Bij mij geeft hij de nieuwste sms altijd als eerste weer..quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:21 schreef byah het volgende:
Heb met mijn Bold 9780 een irritant probleem, als ik een nieuwe sms ontvang en deze open zie ik de eerste sms in de conversatie en moet ik helemaal naar beneden scrollen naar het nieuwste bericht. Is dit een bepaalde optie?
Hier vind je alle informatie over datagebruik in het buitenlandquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Volgende maand ga ik naar Val Thorens voor een skivakantie en wilde mijn afdalingen vastleggen met gps
Heeft iemand goede ervaringen of tips voor een gps app?
Die hoogte, snelheid, duur registreert?
Tips welke instellingen ik moet gebruiken om geen kosten te maken? (iets met roaming ofzo)
Misschien nog andere tips waar je zelf tegenaan liep?
Ik had nog eindeloos online van mn abbo, heb een losse bb 8520 gekocht.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:18 schreef poepeneesje het volgende:
Ik krijg niet helemaal duidelijk welk gemis ik heb, wanneer ik BIS niet neem.
In de nabije toekomst wil ik namelijk een BB 9300 (naast mijn eigen HTC Desire) gaan aanschaffen, omdat ik BB-apps ga ontwikkelen voor een opdrachtgever.
Wat ik begreep is dat je helemaal geen gebruik kan maken van:
- Ping
- Internet
- ...
En wat nog meer niet/wel?
Alt en dan enter.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
Iemand hier die toevallig weet hoe ik de spellingscontrole weer op NL kan zetten. Staat nu per ongeluk op Engels.
Heb een torch 9800.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |