E ingedrukt houden en dat met de trackpad scrollenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:16 schreef bamischijf het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat de volgende vraag in deze reeks nog niet gesteld is, maar ik ben toch benieuwd:
hoe typ je een "é" "ë" of "è" op de BB bold 9700?
Hehe, ben een jaar geleden gestopt, dit zou mijn pakje van de week kunnen zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 23:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ni
[..]
Niet gevonden en het kost voor mij maar 1 pakje peuken en houdt me nu al 2 volle dagen bezig dus het was voor mij een nuttige uitgave![]()
Waarom zou je dat willen als je een back-up kan maken?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:56 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om je apps op je geheugenkaart te zetten? En als dat kan, hoe dat dan moet?
Om meer ruimte op je telefoon zelf te houden?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:24 schreef AskMe het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen als je een back-up kan maken?
Truequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Om meer ruimte op je telefoon zelf te houden?
Af en toe 'Quick-pullen' werkt ook goed, om hem even wat te verfrissen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:59 schreef AskMe het volgende:
[..]
Truezat even anders te denken. geen idee eigenlijk, zoveel apps heb ik niet
BES-abonnement nemenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:43 schreef crossover het volgende:
Hoe kan ik mijn exchange mail-adres ontvangen op m'n Bold 9700? Ik wil ook graag mijn agenda synchroniseren..
quote:Research In Motion (RIM), het bedrijf achter Blackberry, is volgens geruchten bezig Blackberry Messenger naar iOS- en Androidtoestellen te krijgen. Het gebruik van Blackberry Messenger staat beter bekend als pingen.
RIM maakte eerder bekend dat het gebruik van Blackberry Messenger het afgelopen jaar met 500 procent gegroeid is.
Pingen
Met de applicatie kunnen gebruikers berichten naar elkaar sturen over een internetverbinding. De dienst is vergelijkbaar met smsen, maar dan gratis. Pingen is onder Blackberrygebruikers enorm populair.
Volgens meerdere betrouwbare bronnen komt de dienst nu ook naar toestellen uitgerust met Android van Google en iOS van Apple. Het zou wel gaan om een afgeslankte versie.
Volgens de bronnen komt de Androidversie nog dit jaar. De app voor iOS zal nog wat langer op zich laten wachten door de strenge eisen van Apple.
Dat is wel een meerwaarde voor blackberry ja. Als straks andere toestellen hetzelfde platform gaan gebruiken, zie ik niet in waarom ik nog voor een bb zou gaan, ondanks dat 't een top toestel is hoor, daar niet vanquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:05 schreef AskMe het volgende:
Als dat gebeurt dan is mijn blackberry zo de deur uit, althans als die voor iOS uitkomt
Als ik dit lees, dan zou ik alsnog voor een BB gaan hoor, dat is tenminste als BlackBerry Messenger de hoofdreden is om een BB te halen. Zoals het nu naar uitziet zal Android en iOS dus alleen een stripper-versie hebben: je kan er alleen mee texten.quote:RIM is natuurlijk niet van plan om dezelfde versie van BlackBerry Messenger uit te brengen voor Android en iOS, dit zou het marktaandeel van de BlackBerry-toestellen in gevaar brengen. Om de BlackBerry te beschermen is RIM van plan een uitgeklede versie van BlackBerry Messenger uit te brengen voor Android en iOS. Gebruikers van een Android- of iOS-variant van BBM zullen wellicht alleen berichten kunnen uitwisselen. Functies als delen van fotos, videos en locatie zullen dus voor deze groep gebruikers niet beschikbaar zijn. Zo krijgen Android en iOS-gebruikers een voorproefje van de BlackBerry Messenger en om alle functies te kunnen gebruiken, moeten zij dus een BlackBerry-toestel aanschaffen. Link rest van artikel
Al gebruikt 90% van de Blackberry-gebruikers BM alleen voor tekst.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:37 schreef Greenboard het volgende:
[..]
[..]
Als ik dit lees, dan zou ik alsnog voor een BB gaan hoor, dat is tenminste als BlackBerry Messenger de hoofdreden is om een BB te halen. Zoals het nu naar uitziet zal Android en iOS dus alleen een stripper-versie hebben: je kan er alleen mee texten.
Lijkt me juist een hele slimme manier om meer marktaandeel te krijgen. Terwijl meerdere telefoonfabrikanten zitten te vechten om de 'beste' smartphone met touch screen zorgt blackberry voor een groot assortiment aan telefoons. Hierbij kan je dus wel internetten en pingen, maar tegelijkertijd heb je nog wel keuze uit een groot assortiment aan telefoonstijlen. Ik denk dat veel vrouwen behoefte hebben aan zo'n plipphone en die kunnen dus nu wel gaan pingen/whatsappen etc.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:54 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn god het nieuwe toestel van BB is een Flip-Phone???
Wat een inzicht hebben die mensen, zitten echt bovenop de nieuwste ontwikkelingen...
De BB Style 9670:
[ afbeelding ]
Met een scherm aan de buitenkant waarop je de tijd kunt aflezen!!!!!!!!!!!!!11111
Ik ga even onder de tafel liggen lachen. Kom op BlackBerry prutsers, stap nu maar gewoon over op de iPhone.Dit kan toch echt niet.
Zoveel mensen, zoveel wensen. Doeiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:54 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn god het nieuwe toestel van BB is een Flip-Phone???
Wat een inzicht hebben die mensen, zitten echt bovenop de nieuwste ontwikkelingen...
De BB Style 9670:
[ afbeelding ]
Met een scherm aan de buitenkant waarop je de tijd kunt aflezen!!!!!!!!!!!!!11111
Ik ga even onder de tafel liggen lachen. Kom op BlackBerry prutsers, stap nu maar gewoon over op de iPhone.Dit kan toch echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |