abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91871202
Dus het mag geen geld kosten en ook niet te veel moeite....zo jij hebt wat over voor je vriendin!

Kook voor haar en eet het bij kaarslicht or whatever.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:11:24 #52
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_91871219
Samen bier drinken vind ik romantisch.
Echt, ik kan er niks aan doen maar dat vind ik meer dan gezellig- maar natuurlijk geen liters bier hijsen :@
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_91872463
Zolang het om een cadeau gaat, is mijn ervaring dat het echt niks uit maakt wat je geeft zolang het maar iets van JEZELF is... iets waar jij moeite voor gedaan hebt

Zo heb ik meiden vaak blijer/toffer zien reageren op een schilderij of tekening of iets anders persoonlijks dat ik voor ze had gemaakt dan bijv sierraden of een bos bloemen....

En als het om een date gaat vind ik een wandeling door het bos altijd een goeie
pi_91920485
Koop een waterpijp
pi_91921320
Frietje bij de snackbar onder het licht van de TL-buis.
pi_91922810
Het is natuurlijk niet helemaal gratis, maar ik zou een mooie tekening maken, of als je het echt bont wilt maken een mooie kleurplaat uitprinten en die netjes binnen de lijntjes inkleuren voor haar.

Als ze het leuk vindt adviseer ik je iemand te zoeken die minimaal een jaar of 14 ouder is...
pi_91923190
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 23:37 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Het is natuurlijk niet helemaal gratis, maar ik zou een mooie tekening maken, of als je het echt bont wilt maken een mooie kleurplaat uitprinten en die netjes binnen de lijntjes inkleuren voor haar.

Als ze het leuk vindt adviseer ik je iemand te zoeken die minimaal een jaar of 14 ouder is...
Als tekenen/illustreren een deel van je werk en opleiding is geweest valt het verrassend goed in de smaak
pi_91927197
Zoek een nieuwe, TS. Wollah.
pi_91935689
al die klein rot hapjes,
kom met iets eetbaars!
als een jongen aan komt zetten met een heel lief ingepakt doosje met 3 chocolatjes,
is dat natuurlijk wel lief. Maar sla dan liever 2 vliegen in een klap.
ga romantisch wokken fzo, eten zo veel je wil & tog lief.
your mine, and you know.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')