Nee man, veel beterquote:Op maandag 17 januari 2011 20:03 schreef Tinos85 het volgende:
Koelkast krijgt straks een baan aangeboden bij 538 ofzo
Dat is geniaal. Op de testserver gingen ze al los vanmiddagquote:Op maandag 17 januari 2011 20:05 schreef Graseter het volgende:
Webhawkjuh en koelkast moeten samen een programma maken.
EENS! tegenpolen zijn altijd episch!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:05 schreef Graseter het volgende:
Webhawkjuh en koelkast moeten samen een programma maken.
Hij weet niet dat er een nieuw deel knopje is. Myr wil vast de OP wel even fixxenquote:
Had ik je zo kunnen vertellen, ik ken alle samplesquote:Op maandag 17 januari 2011 20:05 schreef EggsTC het volgende:
Na 3 jaar zoeken, heb ik de originele vocal gevonden van Smack my bitch up
dit!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:05 schreef Faux. het volgende:
Nogmaals: heeft iemand het nieuws opgenomen?
Lekker foutquote:Op maandag 17 januari 2011 20:06 schreef Metonae het volgende:
Oh god. Dit vind ik dan weer helemaal niks he
Eerst F5en als je hem zelf volmaakt dan komt er een 3e knop.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:06 schreef Dasjonny het volgende:
OP fail, nieuw topic knop werkte niet...
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:05 schreef RacerDKB het volgende:
Gast er zit nog wel een knop ''Open nieuw topic'', en dan alsnog falen
EN EEN HARDE Lquote:
Inderdaad ik had net bij Koelkast last van een ruis.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:06 schreef Swomp het volgende:
Die stem van sharr![]()
ROWWEN HEZE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TIS UN KWESTIE VAN GEDULD !!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankquote:
f5quote:Op maandag 17 januari 2011 20:06 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Joh er kwam geen volgend topic knop, iemand fixxen gerne.
Dan moet je dus wel even F5 rammenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:06 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Joh er kwam geen volgend topic knop, iemand fixxen gerne.
Had ik ookquote:Op maandag 17 januari 2011 20:06 schreef Joooo-pi het volgende:
Begon hier helemaal te haperen...
ff opnieuw gestart
Dat is waar. Bewaar het foutste tot het eindquote:
Het is van Sheila Chandra toch?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Had ik je zo kunnen vertellen, ik ken alle samples
Jij respect voor het nieuws plaatsenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:06 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dank
Maar het was Dromenvangertje die het opnam
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:07 schreef kdrietjeh het volgende:
Deze week is de radio bijna vol. Het draaischema! Kijk of je nog een plekje vind deze week. Wil je ook draaien? Kijk hier dan.
Elk uur, elke dag, elke weekquote:Op maandag 17 januari 2011 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij respect voor het nieuws plaatsen
Jawel.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:08 schreef Driepink het volgende:
2 vragen:
2. verheugd dan niemand zich op mijn set?
!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:07 schreef kdrietjeh het volgende:
Deze week is de radio bijna vol. Het draaischema! Kijk of je nog een plekje vind deze week. Wil je ook draaien? Kijk hier dan.
Gohhquote:Op maandag 17 januari 2011 20:08 schreef Swomp het volgende:
oh wacht![]()
Zitten we in het foutje uurtje ofzo
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:08 schreef Swomp het volgende:
oh wacht![]()
Hoe laat kom je?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:08 schreef Driepink het volgende:
2 vragen:
1. heeft iemand het nieuws opgenomen?
2. verheugd dan niemand zich op mijn set?
I did itquote:Op maandag 17 januari 2011 20:08 schreef Graseter het volgende:
Mensen allemaal dit twitteren:
Luister naar ONZ!radio op http://www.onz-radio.nl #bluemonday #ihaveadream #ikhaathetwanneervrouwen
Nee hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 20:08 schreef Swomp het volgende:
oh wacht![]()
Ja, leuk feitje tochquote:Op maandag 17 januari 2011 20:09 schreef Faux. het volgende:
Zal ik dat we de meeste luisteraars ooit hadden door het nieuws als breaking news doen op de nieuwspagina?
Het is niet leuk maar kan er mee doorquote:Op maandag 17 januari 2011 20:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Fout Fouter en Foutst! i Love it![]()
![]()
Dat is wel leukquote:Op maandag 17 januari 2011 20:09 schreef Faux. het volgende:
Zal ik dat we de meeste luisteraars ooit hadden door het nieuws als breaking news doen op de nieuwspagina?
De zang.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bedoel je nou de "zang" of het "smack my bitch up" want het is beiden gesampled
Welkomquote:Op maandag 17 januari 2011 20:11 schreef 92Merel het volgende:
Heb ook maar besloten eens te gaan luisteren
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:11 schreef 92Merel het volgende:
btw, let wel: We zitten in het foute uurtjequote:Op maandag 17 januari 2011 20:11 schreef 92Merel het volgende:
Besloten op een slecht moment.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:11 schreef 92Merel het volgende:
gefeliciteerd met je rijbewijs.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:11 schreef 92Merel het volgende:
Best grappigquote:Op maandag 17 januari 2011 20:12 schreef Tinos85 het volgende:
Dat klonk apart. Trolololol links en krankjorum rechts
Ik las hetquote:Op maandag 17 januari 2011 20:12 schreef Swomp het volgende:
[..]
btw, let wel: We zitten in het foute uurtje
Watvoor muziek normaal dan?quote:
Dankjequote:
Je hebt het super gedaan hoor.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mensen allemaal dit twitteren
Luister naar ONZ!radio op http://www.onz-radio.nl #bluemonday #ihaveadream #ikhaathetwanneervrouwen
----------------------------------------
Nog bedankt voor alle reactiesik heb het hele topic teruggelezen, en ja ik was inderdaad nerveus
En sorry voor geen kreun, ik kon niet meelezen want mijn laptop was daar te traag voor, en ik kan niet dubbel lezen.
Next time. Maybe. Who knows.
Met heeeeeel veeeeeeel liefdequote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nog bedankt voor alle reactiesik heb het hele topic teruggelezen, en ja ik was inderdaad nerveus
En sorry voor geen kreun, ik kon niet meelezen want mijn laptop was daar te traag voor, en ik kan niet dubbel lezen.
Gefeliciteerd met je rijbewijs mopquote:Op maandag 17 januari 2011 20:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik las het![]()
[..]
Watvoor muziek normaal dan?
[..]
Dankje![]()
Nee, nog niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:11 schreef Driepink het volgende:
faux, heb je al een upload gevonden van het nieuws?
Dat dit kan in Nederlandquote:Op maandag 17 januari 2011 20:13 schreef robin007bond het volgende:
JE TELEFOON! HET IS EEN COMPLOT VAN DE OVERHEID! DIT GAAT FOUT...
Dromenvangertje voor president!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dankjequote:Op maandag 17 januari 2011 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je rijbewijs mop
Van alles door elkaar, rock, hardstyle, house, pop, R&B, wat dan ook, maar dit is het foutje uurtje, dus superslechte muziek.quote:
Ga daar dan luisterenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:13 schreef mash_ het volgende:
Ik ga maar eens sociaal doen en naar vrienden toe![]()
Top gedaan! Je staat trouwens als Breaking News.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Je bent een vrouw, kun je niet multitasken?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Neequote:
Ah okequote:Op maandag 17 januari 2011 20:13 schreef leetzors het volgende:
[..]
Van alles door elkaar, rock, hardstyle, house, pop, R&B, wat dan ook, maar dit is het foutje uurtje, dus superslechte muziek.
ch ook foute uur.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:14 schreef RacerDKB het volgende:
Als je 100 luisteraars wilt moet je niet zulke grafmuziek draaien.
Heb hem uitgezet na DJKoelkast.
Nee, er zijn wel dj's die dat vaker draaien, maar bij half uurtje blijft het meest wel.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah okeHad ergens namelijk wel het commentaar gehoord dat het voornamelijk hardstyle was, dus daarom nog nooit geprobeerd
Ah okequote:Op maandag 17 januari 2011 20:15 schreef leetzors het volgende:
[..]
Nee, er zijn wel dj's die dat vaker draaien, maar bij half uurtje blijft het meest wel.
Het is toch ook gebruikt door B&A jonguh!quote:
Ditquote:Op maandag 17 januari 2011 20:15 schreef Groningert het volgende:
het is godverdomme patat als het friet word word ik kankergek mattie
Friet staat voorquote:Op maandag 17 januari 2011 20:15 schreef Groningert het volgende:
het is godverdomme patat als het friet word word ik kankergek mattie
Ja, maar daar "is" het niet "van"quote:Op maandag 17 januari 2011 20:16 schreef Metonae het volgende:
[..]
Het is toch ook gebruikt door B&A jonguh!
dit dus.quote:
Livequote:Op maandag 17 januari 2011 20:16 schreef sharr het volgende:
Ik heb vanavond patat gegeten
LIFE IS LIFE
psst... het is frietquote:Op maandag 17 januari 2011 20:16 schreef sharr het volgende:
Ik heb vanavond patat gegeten
LIFE IS LIFE
pardon, kunt u koelkast misschien mij even laten pmen ?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dit dus.
en sharr, jij krijgt een exclusieve jingle van mij, ookal ben je geen DJ
Heb je toevallig iets inje hoofd?
Patat dusquote:patat
294000 results
friet
69600 results
nee, jij snapt het niet... mensen google gewoon naar patat om te kijken wat dat nou precies inhoud, iedereen weet toch dat het friet isquote:
Zekers wel leuk ja, vrouwelijke DJ'squote:Op maandag 17 januari 2011 20:18 schreef kdrietjeh het volgende:
Sharr, Dromenvangertje en Huppelmuts moeten ook DJ's worden!
NEINMANCIPATIE.
t dit kanquote:Op maandag 17 januari 2011 20:19 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik bestelde laatst patat en toen kreeg ik friet
Nu is er muziek, bij mijn muziek wordt er ook niet veel gepostquote:Op maandag 17 januari 2011 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Wat zijn de luisteraars evil. Bij koelkast topics binnen 5 minuten vol en nu gaat het zo langzaam _o-
Het is patat verdomme!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:19 schreef Swomp het volgende:
[..]
nee, jij snapt het niet... mensen google gewoon naar patat om te kijken wat dat nou precies inhoud, iedereen weet toch dat het friet is
Schande!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:19 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik bestelde laatst patat en toen kreeg ik friet
HEEL VEEL.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:19 schreef Zokunen het volgende:
waar gooit koelkast zijn shows online eigenlijk ben nu wel benieuwd wat ik gemist heb
Nee dusquote:Op maandag 17 januari 2011 20:18 schreef kdrietjeh het volgende:
Sharr, Dromenvangertje en Huppelmuts moeten ook DJ's worden!
NEINMANCIPATIE.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |