quote:Op maandag 17 januari 2011 19:58 schreef Fha het volgende:
Kom maarIk heb thee en taart en schouders en Bolle
![]()
Gelukkig begreep ik jequote:
vertel dat tegen degene die ruzie maaktquote:Op maandag 17 januari 2011 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom ruzie?
daar is het leven veel te kort voor
ja zeg dat danquote:
Ik zei het ook tegen STquote:Op maandag 17 januari 2011 19:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vertel dat tegen degene die ruzie maakt
al mijn "ruzies" zijn bijgelegd
Als meneer zo kwaad wordt van het knoeien van yoghurt en mij enorm afsnauwt omdat ik opper er even een schoonmaakdoekje bij te pakken i.p.v. het vaatdoekje dat dan meteen in de was moet, dan heb ik niet zo heel veel zin er over te praten neequote:Op maandag 17 januari 2011 19:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moet je het dan niet uitpraten?
* knuft
Ohnoes! Stop!!quote:
Oh lekker belangrijkquote:Op maandag 17 januari 2011 20:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als meneer zo kwaad wordt van het knoeien van yoghurt en mij enorm afsnauwt omdat ik opper er even een schoonmaakdoekje bij te pakken i.p.v. het vaatdoekje dat dan meteen in de was moet, dan heb ik niet zo heel veel zin er over te praten nee
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja zeg dat dan
Voor suikersnoetje
[ afbeelding ]
gelukkigquote:Op maandag 17 januari 2011 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
welnee joh dat kan helemaal niet.. daar heeft ze te grote tieten voor![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als meneer zo kwaad wordt van het knoeien van yoghurt en mij enorm afsnauwt omdat ik opper er even een schoonmaakdoekje bij te pakken i.p.v. het vaatdoekje dat dan meteen in de was moet, dan heb ik niet zo heel veel zin er over te praten nee
Heeftie weer maandelijkse bloedingen?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snap dat je er dan niet over wil pratenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh.. straks blijkt er vast iets niet goed te gaan op zn werk ofzoquote:
Hij moet leren, want hij moet een opleiding halen binnen een maand, en daar ziet hij tegenopquote:Op maandag 17 januari 2011 20:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh.. straks blijkt er vast iets niet goed te gaan op zn werk ofzoIpv dat hij dat even vertelt..
Zo doen kerels dat, is mijn ervaring![]()
Vandaarquote:Op maandag 17 januari 2011 20:06 schreef suikertaartje het volgende:
Hij moet leren, want hij moet een opleiding halen binnen een maand, en daar ziet hij tegenop
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij moet leren, want hij moet een opleiding halen binnen een maand, en daar ziet hij tegenop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |