Dat bedoel ik.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:12 schreef Knutknuttsson het volgende:
Persoonlijk vind ik dat Ijsland ELK jaar Yohanna moet sturen
[ afbeelding ]
quote:Kandidaat Nationaal Songfestival IJsland overleden
Deelnemer van het Nationaal Songfestival in IJsland, Sigurjón Brink, is overleden.
De 36 jarige zanger is hoogstwaarschijnlijk in zijn slaap aan een hartaanval overleden. Hij zou volgende week zijn nummer tijdens de Nationale voorronde ten gehore brengen.
De RÚV beraadt zich nu op de gevolgen voor de IJslandse selectie.
Pfoeh... heftig zeg.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:56 schreef Arth_NL het volgende:
Zijn lied doet volgende week nog wel mee maar wordt gezongen door een vriend van hem.
En het lied is door:quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:56 schreef Arth_NL het volgende:
Zijn lied doet volgende week nog wel mee maar wordt gezongen door een vriend van hem.
Bron: Eurovisionbelgium.blogspot.comquote:Inzending van Sigurjón Brink in finale, ook Magna en Jógvan Hansen door in IJsland.
De vrienden van de overleden Sigurjón Brink, Magna en Jógvan Hansen mogen door naar de finale. Hreimur Örn Heimisson, Gunnar Ólason, Benedikt Brynleifsson, Vignir Snær Vigfússon, Matthías Matthíasson & Pálmi Sigurhjartarson slaagden erin om het lied van Brink goed te vertolken, zodat het in de finale zit. Matthías Matthíasson zit nu tweemaal in de finale. Aftur heim, Ég lofa en Ég trúi á betra líf zijn de laatste drie liedjes die worden toegevoegd aan de finale. Voor de anderen is het "Game Over".
Naar finale:
Jógvan Hansen - Ég lofa
Magna - Ég trúi á betra líf
Hreimur Örn Heimisson, Gunnar Ólason, Benedikt Brynleifsson, Vignir Snær Vigfússon, Matthías Matthíasson & Pálmi Sigurhjartarson - Aftur heim
Uitgeschakeld:
Buff - Sáluhjálp
Georg Alexander - Morgunsól
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:15 schreef Greys het volgende:
Hoe heet de groep nou die het zingt?
Voor de TT? Sigurjón's Friends, toch?
Het is ook niet vóór die overleden vriend, maar ván die overleden vriend.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:33 schreef APK het volgende:
Ik mis een beetje een snik in het liedje voor die overleden vriend, maar daar is het ook niet echt het liedje voor
Ben wel benieuwd of het verhaal achter het liedje nog punten op gaat leveren.
Dat bedoelde ik ook, een snik vanwege die vriend.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:38 schreef Greys het volgende:
Het is ook niet vóór die overleden vriend, maar ván die overleden vriend.
Toch?
Maar dan kunnen ze op het eind toch wel even snikken ipv dat jolige geriedel, levert een hele zooi extra punten opquote:Hij zou dit nummer eigenlijk zelf gaan doen, dus dan hoefde er geen snik in.
En nu hij het nummer niet meer kon doen, deden zijn vrienden het.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |