quote:Op maandag 17 januari 2011 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
----- mijn eten -----
Dat zou best eens kunnen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:17 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, leef jij op mueslirepen ofzo?
De hamvraag is, oh wacht, je houdt niet van hamvragen
De vraag is, heb je honger?
Ah. En tussendoor nooit trek in ff snel een bakje erwtensoep dus?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, dat zijn namelijk enorme hoeveelhedenkan ik niet alleen hier
Maar m'n moeder maakt t wel en dan help ik ook
Nee.... waarschijnlijk ben ik van het weekend alweer in de buurt van Rotterdam.... maar dat hoor ik morgenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kom je morgen? Ik hoef pas om middernacht te werken
Nee. Ik lust m niet uit blikquote:Op maandag 17 januari 2011 20:18 schreef STING het volgende:
[..]
Ah. En tussendoor nooit trek in ff snel een bakje erwtensoep dus?
Aww okay, maar ik heb zelf geen garantie dat ik in t weekend thuis ben, al kan ik die wel creërenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... waarschijnlijk ben ik van het weekend alweer in de buurt van Rotterdam.... maar dat hoor ik morgenen ik kan niet zowel dinsdag als vrijdag voor 16:00 weg
Nieuwe scharrel?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]Maar voor vechten heb ik tegenwoordig iets veel leukers
![]()
WII?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]Maar voor vechten heb ik tegenwoordig iets veel leukers
![]()
Ik heb boerenkoolquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:17 schreef STING het volgende:
[..]Ik heb behalve op vrijdag nooit het gevoel dat ik pauze mag/kan nemen..... en mijn afdeling luncht niet in de kantine......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heeft hij!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb boerenkool
Heeft Peuter weer genoten van Mejuffrouw Muis?
Wettelijk verplicht om een half uur lunchpauze te hebben als je x uur per dag werkt.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb behalve op vrijdag nooit het gevoel dat ik pauze mag/kan nemen..... en mijn afdeling luncht niet in de kantine......
Gewoon tijd voor vrij maken. Je lunchquote:Op maandag 17 januari 2011 20:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb behalve op vrijdag nooit het gevoel dat ik pauze mag/kan nemen..... en mijn afdeling luncht niet in de kantine......
Ik vind het zo leuk dat ie 'm zo leuk vindt hequote:Op maandag 17 januari 2011 20:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat heeft hij!
We kennen 'm uit ons hoofd.
Huh? Wat voor werk doe je dan precies en waarom heb je dat gevoel?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Grapjas. Je hebt recht op pauze.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
+1quote:Op maandag 17 januari 2011 20:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]Nee...... en voor een nieuwe ... zou ik er eerst al een gehad moeten hebben
Spelletje voor die WII?quote:
Nee, we hebben altijd naambordjes.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:24 schreef backgammon het volgende:
Nemen jullie zaterdag allemaal een roos mee zodat jullie herkenbaar zijn trouwens? :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |