Jij maakt je erwtensoep zeker altijd zelf?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Erwtensoep uit blik
Boerenkool van AH
Hij moet gewoon in dr goeie oor pratenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o..... Je moet dan ook niet schreeuwen
Recept van mijn omaquote:Op maandag 17 januari 2011 20:12 schreef STING het volgende:
[..]
Jij maakt je erwtensoep zeker altijd zelf?![]()
Als je het uberhaupt eet
moet jij weten.....quote:Op maandag 17 januari 2011 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry ik ben tegenwoordig op de gezonden toer. Meer fruit eten etc.
Maar anders geef je mij die pizza's
Dat ben ik met je eens..quote:Op maandag 17 januari 2011 20:13 schreef backgammon het volgende:
het is niet leuk om voor jezelf te koken
Story of your life.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar het is zulks 1 richtings verkeer tussen Evy en mij.. Zij fluistert mij van alles in de oren, ik schreeuw terug, maar heb het idee dat ze me niet hoort
valt wel mee..quote:Op maandag 17 januari 2011 20:13 schreef backgammon het volgende:
Ik heb boterhammetjes met kaas en komkommer gegeten...
het is niet leuk om voor jezelf te koken
Mijne doet maar 1 keer ping, als ik die niet hoor dan vergeet ik tquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Boeiend![]()
Wanneer je langs komt ga ik koken
Wat doe je agressief vandaagquote:Op maandag 17 januari 2011 20:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
moet jij weten.....
en nee afblijven is..... MY.... *grrrrrrrrrrrrrrrrrr*![]()
Ik ga me binnenkort wel aan een of de ander depressief tienermoedertje vergrijpen ofzoquote:
Dat zou ook kunnen helpen jaquote:Op maandag 17 januari 2011 20:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij moet gewoon in dr goeie oor praten
Niet eten! In de grond stoppen en wachten tot er een mueslirepenboom groeitquote:Op maandag 17 januari 2011 20:16 schreef Samzz het volgende:
Mijn laatste mueslireep... Eten of niet eten?
Hehe, leef jij op mueslirepen ofzo?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:16 schreef Samzz het volgende:
Mijn laatste mueslireep... Eten of niet eten?
----- mijn eten -----quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat zijn namelijk enorme hoeveelhedenquote:
Kom maar opquote:Op maandag 17 januari 2011 20:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
moet jij weten.....
en nee afblijven is..... MY.... *grrrrrrrrrrrrrrrrrr*![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
----- mijn eten -----
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |