Jezelf?quote:
Ik heb nu gelijk zo'n beeld dat je op een afdeling zit met grijze oude mannetjesquote:Op maandag 17 januari 2011 20:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Behalve de vrijdagsnack ... vind ik het af en toe wel jammer.... maar aan de andere kant... ze kunnen nu niet gelijk gaan miepen als ik bij de receptie even "iets navraag"
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:36 schreef STING het volgende:
Ik heb nu gelijk zo'n beeld dat je op een afdeling zit met grijze oude mannetjes
ik moest denken aanquote:Op maandag 17 januari 2011 20:36 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb nu gelijk zo'n beeld dat je op een afdeling zit met grijze oude mannetjes
Wij werken alleen op een groep. Op het moment dat ik pauze zou hebben en van de groep af ga, is de groep onbemand. Dat mag en kan niet. Staat in mijn contract vermeldt hoor. Vind ook echt niemand erg.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen pauzes? Bij maximaal 10 uur werk hoort de wettelijke pauze van 30 minuten. Eventueel opgesplitst naar 2x 15 minuten.
Of is dat in de CAO anders geregeld?
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Wij werken alleen op een groep. Op het moment dat ik pauze zou hebben en van de groep af ga, is de groep onbemand. Dat mag en kan niet. Staat in mijn contract vermeldt hoor. Vind ook echt niemand erg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
WTF dat zijn mijn collega'squote:
Dat wist ik niet, daarom vroeg ik het na.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Wij werken alleen op een groep. Op het moment dat ik pauze zou hebben en van de groep af ga, is de groep onbemand. Dat mag en kan niet. Staat in mijn contract vermeldt hoor. Vind ook echt niemand erg.
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:39 schreef Yuki het volgende:
[..]Who cares, ik ben mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:39 schreef Yuki het volgende:
[..]Wat ben je ook een zeikwijf somsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
schandalig idd...quote:
Maar L-E! Ons mooie taalwonder!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
pics or it didn't happenquote:
En je hebt een goed leven?quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar L-E! Ons mooie taalwonder!Touche...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |