quote:
Zusje van utopie.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:39 schreef sharr het volgende:
Wie is dat ook al weer van die jingle over uitwonen etc?
Hoeveelste keer van vanavond is dat al?quote:
Dan moet ie 2 uurquote:Op maandag 17 januari 2011 19:40 schreef kdrietjeh het volgende:
Stream is up at 192 kbps with 77 of 200 listeners (76 unique)
Bij 100 mag DJ Koelkast voortaan geen uurtje draaien.
en dat is ? ik snap de link niet met DV ?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:41 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik kan niet op haar geilen, mijn schoonbroer leest mee
Engardequote:
Eerstequote:Op maandag 17 januari 2011 19:41 schreef Isambard het volgende:
[..]
Hoeveelste keer van vanavond is dat al?
Daar is ook geen link tussenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
en dat is ? ik snap de link niet met DV ?
Dat ik meeleesquote:Op maandag 17 januari 2011 19:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
en dat is ? ik snap de link niet met DV ?
Sharrquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:42 schreef Swomp het volgende:
[..]
Sharr![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.slecht
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
waar vind je die?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:40 schreef BBQSausage het volgende:
koelkast, bel iemand met het 'de cock' soundboard
Of het rijdende rechter soundboard
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:42 schreef Swomp het volgende:
[..]
Sharr![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |