Je hebt nog 10 minuten om te zeggen wat je kwijt wilt en dan zou ik inderdaad het forum dicht klikkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:18 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik verdwijn maar even uit dit topic tot het op uitzendinggemist staat. Dat is meestal gelijk na de uitzending toch?
Haha oeps! Goede opmerking. Ik dacht niet naquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:19 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dan zou de verbazing bij de executies nog wel iets groter wezen
Heb je die op dvd of wat?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb de afgelopen 3 dagen het seizoen met Marc-Marie nog even erdoorheen gejast. Was wéér leuk (zeker al een keer of 5 gezien
). Was ook een groep vol irritatie enzo, veel leuker dan een groep waar alles zo gezellig is
. Ben blij dat in de aankondiging net ook een soort oorlog ontstond
.
Uitzendinggemist.nl Kwaliteit is niet erg goed, maar dat maakt me niet zo ontzettend veel uit.quote:
Of Ramon of Bonnie SintClairequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk doet volgend jaar Filemon eens mee
Inderdaad jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk doet volgend jaar Filemon eens mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |