Je hebt nog 10 minuten om te zeggen wat je kwijt wilt en dan zou ik inderdaad het forum dicht klikkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:18 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik verdwijn maar even uit dit topic tot het op uitzendinggemist staat. Dat is meestal gelijk na de uitzending toch?
Haha oeps! Goede opmerking. Ik dacht niet naquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:19 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dan zou de verbazing bij de executies nog wel iets groter wezen
Heb je die op dvd of wat?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb de afgelopen 3 dagen het seizoen met Marc-Marie nog even erdoorheen gejast. Was wéér leuk (zeker al een keer of 5 gezien
). Was ook een groep vol irritatie enzo, veel leuker dan een groep waar alles zo gezellig is
. Ben blij dat in de aankondiging net ook een soort oorlog ontstond
.
Uitzendinggemist.nl Kwaliteit is niet erg goed, maar dat maakt me niet zo ontzettend veel uit.quote:
Of Ramon of Bonnie SintClairequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk doet volgend jaar Filemon eens mee
Inderdaad jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk volgend jaar gewoon zonder 'BN-ers'quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dan doe ik meequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk volgend jaar gewoon zonder 'BN-ers'
Nee ik vind het met juist wel leuk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk volgend jaar gewoon zonder 'BN-ers'
Wat is er dan precies de meerwaarde vanquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee ik vind het met juist wel leuk.
Al zitten er bij de mol ook vaak genoeg mensen waarvan ik nog nooit gehoord heb.
Ik kende die flikker van een Soundos, Miryanna & Hanna niet eensquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is er dan precies de meerwaarde vanIk snap dat nooit.
Neh sorry. Volgens mij is dat ook niet..quote:
Ik snap dat verband niet?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:40 schreef Maartel het volgende:
Nou, Bea was wel de beroerdste als ik t zo bekijk, dus Karin blijft wat verdacht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |